orinal vs adaptador wc

Els bolquers, el xumet..

Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

orinal vs adaptador wc

EntradaAutor: Alesta » dt. gen. 31, 2012 1:11 am

Noies, necessito que m'ajudeu amb els pros i els contres entre l'orinal i l'adaptador de l'wc... la peke està a punt de fer els 19 mesos i tot just comença a dir-nos que ha fet caca (tant quan fa caca com quan es tira un pet...jejeje, fa gràcia!!!) i hem pensat que aviat haurem de començar a treure el bolquer i clar, volem veure si li comprem un orinal o un adaptador per l'wc. Entre els moooooolts dubtes que se'ns generen hi ha aquests:
_ durant quant de temps utilitzen l'un o l'altre?
_ quin es neteja més fàcilment?
_ quins "models" van més bé? (Hem vist alguns adaptadors i n'hi ha de diferents materials, textures, formes... els orinals també!!!)
_ a on els costa menys anar-hi?
No sé, ara em vénen aquests al cap, però sé que haviém dit més coses així que qualsevol idea, suggeriment o coseta en la que pensar ens serà de gran ajuda!!!
La veritat és que pensàvem en un adaptador, però no ho tenim del tot clar...
Algú em pot explicar la seva experiència???
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: orinal vs adaptador wc

EntradaAutor: tolinso » dt. gen. 31, 2012 4:15 am

nosaltres tenim aquestes dues coses:

orinal:
http://www.amazon.com/BabyBjörn-055115US-BABYBJÖRN-Potty-Chair/dp/B000056J7L/ref=sr_1_1?s=baby-products&ie=UTF8&qid=1327983081&sr=1-1

adaptador:
http://www.amazon.com/Mommys-Helper-Con ... 112&sr=1-6

i jo recomano al 100% l'adaptador. A la Julia no li ha agradat mai l'orinal, de fet crec que nomes hi ha fet 1 pipi entre sempre.... deia que era incomode i li feia mal al culet. En canvi l'adaptador es tovet i va de conya. I al tenir el grao, doncs tambe hi pot anar sola.

En quant a netejar-lo, es molt practic, i per a netejar el grao doncs el fiquem a la dutxa i amb sabo i aigua queda com nou :ok:

Pero crec que depen molt del nen i tambe de l'edat... A la Julia li vam treure el bolquer als 2 anys i mig. Potser per a nens mes petits l'orinal es mes practic perque no s'han d'enfilar enlloc.

espero que us vagi be l'aventura del no-bolquer ;-)
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dt. gen. 31, 2012 6:09 am

Nosaltres per aprendre'n vem comprar un orinal, i ens va anar molt bé perque el teniem sempre al costat nostre i el podiem anar posant cada x temps, però en quan ho va tenir assolit de seguida va fer servir un adaptador, que de fet encara fa servir. Ahhh, i les dues coses ben econòmiques, no vaig comprar res encoixinat ni coses per l'estil, són de plàstic.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 31, 2012 9:08 am

Nosaltres encara no hem tret el bolquer (a l'agost vem anar enrere i encara estem així...). Tenim un orinalet i un adaptador... l'orinalet no el vem comprar nosaltres, ens el van regalar quan la Txell tenia 1 mes neujor:-) (i vem flipar, però després ho vem agrair!) :ok: , i com en el pis de dalt tenim un altre bany, vem comprar un adaptador... El q fa servir és l'orinalet... :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dt. gen. 31, 2012 9:09 am

Hola,
nosaltres estem en plena operació de retirada del bolquer (fa 2 setmanetes que hem començat, perquè ell va demanar-nos que no li possessim bolquer). No sabiem com aniria perquè era un nen que no estava gens interessat ni en orinals, adaptadors, wc, ni res de tot això, però com que ell ens ho va demanar ho vam provar i bingo!! no ens va tan malament... bé les caques encara costen una mica de controlar.
De moment fem servir orinal, a l'escoleta també, d'aquesta manera jo a casa puc tenir l'orinal a l'habitació de jugar i el recorregut és una mica més curt que arribar al bany i també així controlem si en fa i la quantitat.
D'aqui uns dies ens tocarà familiaritzar-nos amb l'adaptador.
Sort!!
Imatge
Imatge
hiolambda
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dt. gen. 31, 2012 9:21 am

A nosaltres ens van regalar un orinal musical del Jané i com és el que teníem el vam fer servir. Però li vaig trobar molts inconvenients. Tot i que es desmunta sembre es col·lava pipí entre el que és la cassoleta i la resta de carcassa. Amb això tota la història de la música es va espatllar. (cosa que vam agraïr). També tenia un adaptador i com és altet i té forma de WC pot servir de graó.
Et poso la foto:

índice.jpg

Ens va anar molt bé durant uns mesos, però a la que el Pau ja arriba de peu a la tassa de WC fa pipí així. Vam provar l'adaptador i no m'acaba de fer el pes. Suposo que és perquè és un nen i no apuntava on havia d'apuntar, no sé... i el tema caca, potser aquí sí que aniria millor. Ara quan vol fer caca ens avisa i el sentem nosaltres al wc. Potser podria anar solet, però has d'anar controlant perquè tampoc es netegen bé, total... i el pipí sí que el fa completament sol.

Jo et recomanaria un orinal ben baratet...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Sesita
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dt. gen. 31, 2012 10:34 am

Nosaltres no hem fet servir l'orinal. En Marc només el feia servir per pujar a cavall. :content: Quan l'hi vam treure el bolquer, directament volía anar al wc, així que ens ha quedat sense fer servir i nosaltres encantats perquè ho trobem molt més còmode.
Suposso que cada nen és un món, a uns els hi farà por el wc i d'altres l'orinal... Ja ho veuràs tu mateixa en el moment de treure-li el bolquer. :ok:
Nosaltres de fet, ens vam vaig decidir a treure-li el bolquer en el moment que va tenir interès en anar al wc. Vam intentar treure-li uns mesos abans i no va funcionar ni orinal ni res de res (cap de les dues opcions l'hi agradava)... així que vam pensar que sería millor esperar a que ell volgués anar al wc i d'aquesta manera ens ha anat perfecte! :ok:
Després de 3 mesos sense bolquer, ja no vol ni l'adaptador. ;-)
Imatge
Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dt. gen. 31, 2012 11:06 pm

Caram, Tolinso, he vist l'adaptador i és el "non plus ultra" dels adaptadors!!! jejeje, quina passada, jo el vull per mi!!! jejeje.

Vaja noies, ara encara tinc més dubtes... jejeje. Tenia clar que això depèn força del nen, però pel que veig la "introducció" al no-bolquer guanya amb orinal i després l'adaptador, oi? vaja, jo volia comprar-li una sola cosa... ara no sé què fer... de fet encara no li treiem el bolquer, però volem la info per tenir-ho clar quan arribi el moment... i ara encara ho tinc menys clar!!! jejeje :content:
Moltes gràcies a totes!!! estudiarem les opcions... :ok:
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. feb. 01, 2012 4:39 am

ALESTA, jo vaig pensar el mateix :-D La veritat es que esta molt be, i aqui estava be de preu (vist els preus dels orinals)... no se quan deu costar aqui amb vosaltres.

Jo ja et dic, que la Julia no va voler ni veure l'orinal, no hi havia manera que s'hi volgues asseure, en canvi amb l'adaptador genial :ok: Li feia molta gracia aixo de pujar el grao i estar al WC dels grans :content:

pero sigui com sigui no tingueu pressa, el meu consell es que espereu a veure-la realment motivada i preparada :ok:
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 01, 2012 4:59 pm

Nosaltres tenim el mateix que ha posat la Hiolambda (ens el van regalar). Encara no ens hem posat seriosament amb el tema, començarem per Setmana Santa, pero el tenim al lavabo i l'Arnau va practicant. Aixeca la tapa i s'asseu, així fa com nosaltres amb el Wc. A més, per més endavant, porta el reductor i la gibrella en sí serveix com a tamboret.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::