Arribada del germanet, i el gran es torna petit de nou

Els bolquers, el xumet..

Mireille
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 1:39 pm

Arribada del germanet, i el gran es torna petit de nou

EntradaAutor: Mireille » dc. nov. 30, 2011 1:49 pm

Hola a tothom!

Començo a estar bastant desesperada per la situació que fa mesos que arrosseguem a casa. El meu fill gran li vem treure el bolquer per Setmana Santa, quan ell tenia 2 anys i 8 mesos. Des del principi que ha sigut una odissea pel tema de la caca, el pipi per sort va tardar poquet a controlar-ho. Ens acostem a Nadal i la situació segueix igual, i estic començant a pensar que són gelos que té del meu fill petit que ara mateix té un mes.

Pot ser que estigués gelós no només ara, sinó també tots els mesos de l'embaràs? El gran ha sigut molt conscient sempre de que jo tenia el germanet a la panxa i que naixeria després de l'estiu.

No sé com afrontar-ho. Al principi li recordàvem que la caca es fa al WC i que ens ho havia de dir sempre si en tenia. Ara ja feia unes setmanes que el renyàvem per pura desesperació, ja que a sobre el poca-vergonya ho troba divertit! Com que no tampoc té cap mena d'efecte, i l'únic que aconseguíem era que plorés perque el renyem, ara hem tornat a recordar-li que no s'ho ha de fer a sobre, etc, etc.

M'han recomanat que el deixi anar cagat tota la tarda, i que per no anar brut, no s'ho tornarà a fer a sobre, però per la manera de ser del nen crec que no hi patiria pas gaire, i que a sobre s'acostumaria a anar brut, i jo francament ho trobo bastant anti-higiènic.
La seva mestra m'ha recomanat que el faci encarregar-se de posar la roba a la rentadora, i per contra el pediatre em diu que el faci encarregar-se d'alguna cosa del nadó (decidir si toca canviar el bolquer per exemple). Que faig? que se'n carregui de la seva "merda" o de la del germà petit?

Alguna altra idea?

Estic desesperada...
Gràcies a tothom!
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Arribada del germanet, i el gran es torna petit de nou

EntradaAutor: Menudeta » dc. nov. 30, 2011 5:53 pm

Mireille, jo encara no puc ajudar-te però et dono les gràcies per fer-me riure!! la part "Que faig? que se'n carregui de la seva "merda" o de la del germà petit?" m'ha fet molta gràcia. No sé, com sempre es diu cada nen és un món i si necessita més temps (siguin gelos o no) doncs potser se li ha de donar però vaja, deu ser una mé..... estar així.
marta sfdc
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
Contacta:

EntradaAutor: marta sfdc » dc. nov. 30, 2011 6:58 pm

Hola a la meva filla li va passar ho feia tot molt be al WC bueno la caca al orinal pero tot ok i va ser neixes el nen i no volia menjar, es feia el pipi a sobre i la caca... en fi al final vaig optar pero no dir-li res, simplement li deia quin fastic no? pero be eh i vine que et canviem aixó si quan la faia al orinal li muntaba una festa i li donaba un chupa chup o xocoalta i li deia que era perque habia fet molt be la caca i amb aixó poc apoc... ja ho fa tot al WC i ara ja sense festes.-. jajajajajaja anims que tot passa! Ara amb ella tambe li he de cantar perque mengi... jajajaaja m'ho prenc de risa perque sino es desesperant

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
Jana
Imatge
Joel

Imatge
Mireille
Entrades: 38
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 1:39 pm

EntradaAutor: Mireille » dj. des. 01, 2011 11:13 am

Moltes gràcies a tots pels comentaris!

Goga: 4 anys!!! Una mica més i trenco el teclat amb el cap. Déu meu! Ja cal que em calci! Al meu fill no li puc fer el truquet del bolquer, ja que no demana mai de fer caca, se la fa i punt, o sigui que tampoc hi som a temps a posar el bolquer. Curiosament, el pipi molts cops el va a fer sol al WC, però no et pensis que moltes vegades se li ha d'anar al darrera perque hi vagi (quan el veiem ballar la lambada hem de córrer).

Marta sfdc: doncs potser sí que provi en donar-li "regalets" si ho fa al WC. El meu fill és molt primari, i potser funcionaria. De moment ahir ja va posar a rentar dos calçotets bruts (evidentment repassant-ho nosaltres després, que si no...)

Menudeta: també tens raó en això de donar-li temps, en aquest tema el meu fill és molt inmadur.

Gràcies altre cop!

Mireille
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dv. des. 02, 2011 10:23 am

Jo crec que sí, li has de donar temps i, si no pots explicar-li que has d'anar a comprar bolquers i que no en teniu (que hi ha milions de criatures que no ho entenen) l'opció dels premis és perfecte.. Jo amb els nebots he fet donar "medalles".. agafo cartolina en faig cercles d colors i els faig un dibuix.. (estrella, triangle.. no se) poso un fil i vinga.. i si no sense fil, un trosset de celo i dius molttttttttt béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (en plan loteria) i li enganxes o li dones a la mà ( hi ha nens que no suporten portar res enganxat) o amb gomets!! Amb gomets també ho vaig fer i va genial...

El meu encara porta bolquer i crec que em costarà moltíssim, però tinc pensat fer això de les "medalles.." !!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::