Una nit a la setmana sense dormir

Els bolquers, el xumet..

Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Una nit a la setmana sense dormir

EntradaAutor: Takita » dc. set. 14, 2011 1:21 am

Hola noies,
Aquesta és una altra nit d'aquelles... ?-)

Us explico: Darrerament, una nit a la setmana, l'Arnau es desperta ploriquejant cap a les 2 o 2:30h (avui, però, ha estat a la 1:30h) i quan vaig a la seva habitació, l'únic que vol és que el tregui d'allà i que el porti al menjador. He intentat donar-li aigua, un bibe amb llet, bressolar-lo,... res, només assenyala cap a fora.
Un cop al menjador, vol seure a la trona o al sofà i que li posi dibuixos i així ens podem estar tota la nit; si es cansa dels dibuixos, es posa a jugar. Els cops que, havent passat una estona, he intentat portar-lo de nou a l'habitació, comença a plorar i l'he de tornar a treure i estar-nos al menjador fins que s'adorm, que no sol passar fins el matí, les 5 o les 6h, hi ha hagut cops que inclús més tard.

No sé què fer o què deixar de fer, no sé si pot ser un malson, que tampoc no sé si en tenen a aquesta edat. El més estrany és que és un dia a la setmana.

Avui, per exemple, s'ha adormit a les 22h i jo me n'he anat a dormir a les 23:30h, doncs ell ha dormit 3 hores i mitja i jo 2. L'endemà, estem tots dos que ens arrosseguem, amb la diferència que ell va dormint una miqueta durant el dia i jo tinc que resistir fins la nit.

A alguna li ha passat?
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Una nit a la setmana sense dormir

EntradaAutor: Alesta » dc. set. 14, 2011 8:14 am

Sempre és el mateix dia de la setmana? Potser hi ha alguna cosa dels dimecres (o dijous o dilluns...) que li fa por o el neguiteja... Si va canviant de dia... ni idea!!!
Per cert, la meva nena sembla que sí que tingui malsons de vegades i és més petita que l'Arnau... somiqueja dormint i es desperta plorant o molt espantada... jo crec que sí que poden tenir malsons tan petits... :ufs:
Espero que li passi aviat i tots pogueu dormir una miqueta més i millor! :-()-)
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 14, 2011 9:00 am

O algo de menjar que li senti malament i no pugui agafar el son del tot?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dc. set. 14, 2011 9:18 am

Ostres, a mi això també em va passar una temporada... ell no volia jugar ni mirar la tele, però si que volia anar al menjador i estirar-se al sofà... i allà es donaven les tantes!!
Saps què faig jo ara quan vol anar al menjador?? sigui l'hora que sigui sortim al balcó, busquem la lluna, mirem que el gat de la veïna dormi, ell es distreu, i després tornem a anar a la seva habitació i cap problema... és com desvetllar-lo una mica i girar-li la truita de quedar-se al menjador...
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. set. 17, 2011 6:58 pm

Gràcies, noies, per les vostres respostes.

Finalment, ens van donar les 5 de la matinada al menjador; bé, de fet, abans de les 5, es va quedar clapat un parell de cops al sofà, però al deixar-lo al bressol es va despertar plorant i indicant-me que volia tornar al menjador.

He estat fent una repassada a veure si trobo un patró comú i no. No sempre és el mateix dia de la setmana i sempre sopa suau, així que no sé a què pot ser degut.

L'únic que se m'acut és que siguin malsons, però també és casualitat que aquests episodis siguin un cop per setmana, no sé què pensar, la veritat.
Faluga
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Faluga » dv. set. 23, 2011 8:43 am

Takita, bonica, el Marc té una època que també fa això, i ahir just vam anar a la pediatra a comentar-li. Ens va dir que són etapes, que poden ser malsons, pors,... o també la tornada a la rutina després de les vacances (dormir a llocs diferents, horaris diferents, gent diferent) i ara costa tornar a assimilar la rutina.
En el nostre cas també ens va dir que el Marc potser tenia una mica d'estres a la nit... bé, perquè el Marc és un cas una mica apart... ell apunta a sobredotació... i el seu cap va a mil per hora...
L'Arnau com el veus intelectualment??? Potser la cosa va per aquí també... són nens que aborveixen tanta informació durant el dia, que a la nit el cap encara no pot acabar de relaxar-se....

Ens va receptar el Kindival... homeopatia.. abans d'anar a dormir.
Imatge
Imatge
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dt. set. 27, 2011 10:20 am

K tal Takita? Ja heu superat l'etapa? El k no deixa de ser curios és k sigui tan fixe només un cop per setmana!
Ja t'han dit k podrien ser malsons o sobreexcitació per algun motiu...això últim al baldufa si k l'hi passa: si juga amb un juguet nou, o s'ho passa molt b ... o per exemple el primer dia k vam anar a veure els gegants...l'hi van impactar tant k el seu cervellet només pensava en els gegants i es despertava demanant-los (aixecant el braços)... jo l'hi explicava k estaven fent nones, però al cap d'una estona tornem-hi!
De fet encara ara cada dia k sortim hem d'anar a comprovar si estan a la plaça!

El que et vull dir és que potser alguns dibuixos o joguina l'apassionen i mentre dorm i pensa...i clar per ells el concepte després o demà no existeix...ha de ser ara!
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::