Quan el posem a dormir llença el xumet!

Els bolquers, el xumet..

lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Quan el posem a dormir llença el xumet!

EntradaAutor: lluneta81 » dc. set. 07, 2011 4:01 pm

Hola mamis,

En Marc ara té a prop de 15 mesos i ha començat a caminar fa poquet, no se si és degut això que li costa molt adormir-se i el què fa és que si no vol dormir tira el xumet a través dels barrots i es posa a plorar, llavors quan entrem ens l'ensenya tot fent mmmmm, aquest dia cansats d'entrar i intentar fer-lo dormir amb resultat de tirada de xumet ben decidir deixa'l plorar una mica a veure què feia i en total que ens va vomitar el bibi! La setmana que ve començem la llar d'infants i el volia acostumar a dormir aviat, però últimament no hi ha manera, pel tema de dormir sempre s'ha adormit molt ell sol però ara ha canviat i has d'estar allà tot el rato fins que s'adorm sinó llença el xumet i a vegades tot i essent allà també el llença, alguna de vosaltres li ha passat o li passa?? Algun consell??
Imatge

Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Quan el posem a dormir llença el xumet!

EntradaAutor: laura_28 » dc. set. 07, 2011 5:49 pm

sembla que descriguis el meu nen, fins a l'anyet estava al seu llitet sol i s'adormia solet i tot vam anar de vacances i vem dormir els 3 junts a la mateixa habitació i al tornar a casa va dir que no res de dormir-se sol i no volia ni el llit de baranes tirava les pipes, també el vaig deixar plora una nit a veure si s'adormia i res també va vomitar i vaig dir que mai més, el vaig posar en plan sidecar a la nostre habitació vaig treure una barana, com sap baixa del llit de matrimoni doncs així dormim ara.....sense baranes i tranquils....per adormir-lo he d'estar amb ell fer-li quatre mimos i normalment amb 10 minuts ja dorm.....perquè fer-lo plorar no?? penso jo.....

aviat el passare a la seva ahbitació amb un llitet de nen gran!!!
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » dc. set. 07, 2011 9:39 pm

Be.. Es la seva manera de reclamar la teva atencio, penso jo. La meva tambe ho feia, i es posava de peu, i quan entraves els tirava amb mes ganes i reia la tia... Penso q es una etapa mes.. Quan camini millor ja veuras q anira molt mes cansat i s, adormira avans i sense forces per jugar a tirar el xumet.. Almenys va ser el meu cas. Clar q jo venia d, una etapa en la q es despertava moltissimes vegades i mai s, havia dormit sol. Al contrari del teu cas. Aixi q jo vaig passar d, una etapa nefasta a una de bona. Clar, sempre depen de amb que et compares.. Pero una cosa esta clara. Tot son etapes q passes, de vegades x millorar i de vegades no...
indulekha
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 516
Membre des de: dg. oct. 04, 2009 3:52 pm

EntradaAutor: indulekha » dj. set. 08, 2011 9:29 pm

El meu Marc tb ho fa aìxò, abans dormia la mar de bé i ara li costa moltíssim i no para de tirar.ho tot, les pipes, el toto (el ninot amb el que dorm) i molts cops em torno boja buscant on ha anat a parar la pipa..ufff és esgotador espero que sigui una etapa més i que algún dia se'n cansi. Nosaltres ens límitem a dir-li que no les tiri i a tornar-les dins el llit, finalment arriba un moment que s'hi cansa i s'adorm o l'adormim, depen del dia, però si que és veritat que jo he notat el canvi arrel de les vacances i això que el vaig tenir dormint amb nosaltres fins als 9 mesos, el vam posar a la seva habitació i la mar de bé però ha sigut tornar de les ,on dormia amb nosaltres, i ara li costa més dormi-se sol.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::