S'aguanta el pipi i la caca durant tot el dia

Els bolquers, el xumet..

winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

S'aguanta el pipi i la caca durant tot el dia

EntradaAutor: winnymas » dc. ago. 10, 2011 9:45 am

Hola a totes i a les mares més expertes,
us explico la meva situació. Quan la Jordina tenia 20 mesos li vàrem comprar un orinal i ens va sorprendre a tots fent 2 pipis seguits sense gairebé ni dir-li. Com que creiem que encara era molt petita la vàrem anar posant a estones per tal que es familiaritzés. Però de cop i volta un dia va començar a dir: "no mama, orinal poooor!!!"
Durant les vacances no li hem dit res de l'orinal, per veure si perdia la por. I ara, que ja té 23 mesos doncs hem decidit provar a veure com li va sense bolquers.
El primer dia, dissabte se'ls va fer tots a sobre, fins i tot una caca, però li vàrem dir que no hi havia cap problema que la pròxima els faria a l'orinal. Però ella va continuar dient: "no mama, orinal pooor!!!".
I des del diumenge, només fa al pipi als bolquers (migdiada i nit!!). És a dir s'aguanta al pipi més de 5 hores!!! (des de les 9 del matí fins les 14 hores del migdia!!). Hem fet algún pipi i una caca a l'orinal però quan veu que comença a sortir es posa a xisclar i a cridar-me i posa cara de por!!!.
Li he fet un gran mural on enganxem els gumets a la pipi o caca però ara ja que portem 4 dies passa una mica del tema.
Algú li ha passat que siguin capaços d'aguantar-se el pipi durant tantes hores??
Què creieu què he de fer???
Imatge
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: S'aguanta el pipi i la caca durant tot el dia

EntradaAutor: petitaformigueta » dc. ago. 10, 2011 10:08 am

Ostres, déu ni dó de l'aguant que té!!!
Jo provaria de posar-la directament al WC amb un reductor, potser així imitant els adults millora la cosa.
No sé, que hi hagi sort :-o00m
Imatge
winnymas
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dc. ago. 10, 2011 10:11 am

També ho hem probat en un reductor de WC però res de res. La noia és capaç d'estar 45 min. de rellotge mirant els seus llibres i cantant cançons i res de res!!! Fins hi tot el seu pare a fet varis pipis a l'orinal davant d'ella per explicar-li que no passa res i res de res!!!
L'únic que tenim clar és que la noia controla el seu pipi i la seva caca i que els fa quan ella vol!!!
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dc. ago. 10, 2011 10:18 am

Bones!
Doncs no sé si és normal o no, pero la meva, que ja va sense bolquers fa 1 pipi quan es lleva, 1 al migdia ( abans o despres de dinar) i un al vespre.. aquesta és la pauta més normal.
Hi ha hagut algun dia que ha fet un pipi a les 8-9 quan es lleva i l'altre a les 6 de la tarda i pq jo l'he posada al WC, pq ella deia que no en tenia... així que ja veus... te un aguant molt gran.
Li vaig comentar al pedi fa moooolt temps ( abans de treure bolquer) i em va comentar que normal no era però com que no feia cap infecció d'orina, doncs que per ella si deuria ser nomal....

Pel tema por a l'orinal.... jo deixaria de posar-li... una llarga temporada... segur que despres ho veu diferent..
Imatge
||*||
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

EntradaAutor: maza » dc. ago. 10, 2011 11:16 am

Llegint el teu escrit m'he sentit identificada. La meva fa exactament igual que la teva. Es pot estar estona asseguda tan tranquil.la a la gibrella, que a la que es nota el pipi vindre, comença a plorar, a voler-se aixecar de la gibrella.... I durant el dia se'l aguanta hores i hores, inclús llevar-se de la siesta amb el bolquer sec, i desprès fer el gran pipi, però tot a sobre, perquè la veus que té pipi però ella no vol seure.

A sobre la meva, fa 1 setmana i poc que li hem tret, es lleva totes les nits amb el bolquer sec. Depen del matí aconseguim que es quedi tranquil.la a la gibrella i faci el seu pipi, altres dies només son plors, xiscles i corredises per casa perquè té ganes de fer pipi i se'l aguanta per no fer-se'l però són masses hores aguantant i no pot més.

Nosaltres ens hem marcat com a fita màxima el finde, que just llavors farà dues setmanes, si seguim igual, tornarem a posar bolquer, la gibrella no la guardarem, perquè la vagi veient i si vol que demani ella seure, però no crec que sigui bo que s'aguanti tantes hores el pipi. Però es clar, no és algo que els puguis obligar!!!!

En fin, haurem d'esperar més endavant!!
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::