Trona fins quan?
Trona fins quan?
Avui pensava fins quan aguanten menjar a la trona amb la seva bandeja davant, i per tant no directament a la taula amb nosaltres. Es que se'm fa raro pensar asseure-la allà amb 2 anys encara, però potser vaig errada
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Re: Trona fins quan?
Nosaltres teníem una trona amb la seva bandeja fixa, que no es podia treure i quan deuria tenir més o menys un any i mig vam comprar una trona nova sense bandeja. D'aquesta manera ara seu a taula amb nosaltres, però continua a la trona per l'alçada.
Nosaltres ja vam comprar directament una trona de fusta sense bandeja i sempre a menjat a la taula amb nosaltres. Encara hi menja per el tema de l'alçada ,quan arribi a la taula amb una cadira normal ja li treurem.
La nostra trona no té la bandeja i seu directament davant de la taula (té 8 mesos i hi seu des dels 6).
La nostra trona té safata extraible però mai l'hem fet servir, des de que seu bé que menja amb nosaltres a la taula.
maza ha escrit:Avui pensava fins quan aguanten menjar a la trona amb la seva bandeja davant, i per tant no directament a la taula amb nosaltres. Es que se'm fa raro pensar asseure-la allà amb 2 anys encara, però potser vaig errada
El millor és seure-la a la taula amb vosaltres el més aviat possible, així se sent un membre més de la familia, i si menjeu tots junts tindrà més ganes de provar sabors nous.
La meva filla té la trona d'Stokke que no té safata, i des dels 7 o 8 mesos seu directament a taula amb nosaltres. Ara amb dos anys fins i tot puja i baixa sola de la trona quan vol.
Nosaltres vam treure-li la safata als 8-9 mesos, i seu a la taula amb nosaltres des d'aleshores, assegut a la trona, i fantàstic.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |