Dorm però només al cotxet

Els bolquers, el xumet..

Lele
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

Dorm però només al cotxet

EntradaAutor: Lele » dg. gen. 23, 2011 9:07 pm

Bona nit,

Algunes de vosaltres ja ens coneixem pel meu monotema. El meu fill de 13 mesos es segueix despertant una mitjana de 6-9 vegades cada nit. Dorm amb nosaltres i per tornar-lo a dormir li donc el pit i així no ens acabem de despertar ni ell ni jo.

És un nen molt tranquil, per tant no creiem que sigui un tema de nervis. Estem anant a algun que d'altre metge per descartar que no tingui qualsevol cosa, ja que ja hem anat a la Rosa Jové i ella creu que té un problema d'apnees, la qual cosa estem mirant.

Les migdiades durant la setmana les fa a casa els avis i sempre al cotxet, perquè no tenen l'esquena per bressolar-lo. Doncs, allà pot dormir fins a 2-2 1/2h. Ens hem plantejat de deixar-lo dormir tota la nit al cotxet, però és clar per l'esquena no deu ser molt bo.

A alguna li ha passat? Com ho vau solventar?

Gràcies!!
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Dorm però només al cotxet

EntradaAutor: Betth » dl. gen. 24, 2011 12:10 am

Hola Lele,

Des de quan es desperta una mitjana de 6-9 vegades? Personalment no crec que al cotxet agafès la son profunda i seguida durant tota la nit....
Prova posar a les potes del capçal del bressol un parell de llibres perquè dormi més incorporat, si és per tema respiratori sol ajudar.
Imatge
Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. gen. 24, 2011 7:39 am

Parlo des del desconeixement absolut del tema collit, pero home abans que deixar-lo dormir al cotxet, provaria de posar-lo al seu bressol a la seva habitació en comptes de que dormi amb vosaltres, potser amb els sorollets i que us moveu i regireu el desperteu.

Amb 13 mesos de fet no necessita prendre pit a la nit

Sort!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 24, 2011 9:21 am

Podeu provar les flors de bach, no li farà cap mal.

A nosaltres també ens va costar que dormis si no era al cotxet, també podeu provar de comprar-li un saquet per dormir, nosaltres amb les flors de bach i el saquet oli en un llum, pero clar si es un problema més greu aquí no et puc ajudar.

Petons i que vagi molt bé!
Imatge

Imatge
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dl. gen. 24, 2011 10:43 am

Hola Lele,

A nosaltres ens passa exactament igual!! (també sóc monotmàtica jo : D ), bé, ja no es desperta 6 o 9 vegades (ara sí per què està malaltó) últimament a les nits ja hem passat a les 1, 2 o 3 despertars només, dorm a la seva habitació per què amb nosaltres mai ha volgut, a més la seva habitació és més calenteta ara a l´hivern. Per les nits de "juerga" és a dir si tornem als 9 despertars, tinc un llitet al costat del seu bressol i dormo allà si la cosa pinta magra

Els meus sogres també l´adormen al cotxet, no mágrada, però pobres, ja són grans i gràcies que m´el cuiden tot el dia neujor:-)

M´interessa molt aquest post gràcies per obrir-lo, com es detecta si un nen té amnea? i què tal la teva experiència amb la Rosa Jové? jo he estat també molt desesperada i a punt de consulta-li tot i que no anem gaire bé de diners.

Perdó per tanta pregunta però és que m´interessa molt. A veure què diuen les companyes del SP
Molta sort!!!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. gen. 24, 2011 11:11 am

Disculpa Roser a, però estic totalment en desacord amb tu!!!

Jo crec que feu molt bé de fer collit, sobretot fins que els vostre fill no dormi del tot bé.
Nosaltres, amb la Marta, justament ara li estem preparant la seva habitació perque ja fa uns 3-4 mesos que s'adorm soleta i superbé, i ja ha arribat el moment per ella.

I si el pit us funciona, doncs perfecte!

Quan dius "dorm amb nosaltres" no em queda clar en quines condicions, si al vostre llit, si a la seva cuna, però apartat o en sidecar...

El que a nosaltres ens ha funcionat millor és treure una barana de la cuna i enganxar-la al llit, de manera que cadascú té el seu espai, però en cas de necessitat estem a tocar. La Marta sap perfectament quin és el seu llit i quin és el nostre, i normalment només bé cap a mí si es desperta pel que sigui, sinó com a molt et toca una miqueta amb la ma comprovant si hi ets o no, que mona, he he he

I ara ja li estic explicant que li estem posant una habitació de princesa, perque ja s'ha fet gran, i li posarem la mateixa cuna, però a baix del tot i amb una baraneta petita, perque ella sola pugui baixar i pujar.

Quan la Marta està molt refredada i no pot respirar bé li posem un gran coixí sota el matalàs de manera que fa baixada, si la Rosa Jové t'ha dit que és de respiració potser pot ajudar, perquè no ho proves?

Petons i sort!

Ja veuràs que teu fill amb cosa de mig any madurarà prou i es regularà millor el son.
charito

EntradaAutor: charito » dl. gen. 24, 2011 11:21 am

Marta_mum, si et fixes, dic "Abans de posar-lo a dormir al cotxet". No es que digui que no faci collit, sino que abans de ficar-lo al cotxet, que em semblaria l'ultimissima opció, provin de posar-lo al seu bressol a veure...

:content:
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dl. gen. 24, 2011 11:27 am

roser a. ha escrit:Marta_mum, si et fixes, dic "Abans de posar-lo a dormir al cotxet". No es que digui que no faci collit, sino que abans de ficar-lo al cotxet, que em semblaria l'ultimissima opció, provin de posar-lo al seu bressol a veure...

:content:

he he he, si és genial estar en desacord amb algú, si tots penséssim i gual què hi fariem aquí, oi? :ok:

Doncs amb això éstic totalment d'acord amb tu, el cotxet no ho veig una bona opció! :ufs:

Petonets!
nith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dj. set. 27, 2007 7:15 pm

EntradaAutor: nith » dl. gen. 24, 2011 3:26 pm

Hola noies us explicaré la meva experiència perque m'he sentit reflexada amb el tema nits:
L'Aran sempre ha dormit amb nosaltres al nostre llit, jo quan es despertava (unes 3-4 vegades a la nit) li donava el pit i venga... pensava que no s'acabaria mai, ja que veia impossible treure-li el pit (perque pensava si es desperta que faig!) i menys posar-lo a dormir sol perque encara seria més feina per mi (si es desperta l'hauria d'anar a buscar). El pas que vam fer va ser posar-li, com la marta_mum, la seva cuneta tocant al nostre llit i treure-li una barana, però la cosa no va passar d'aquí. I això fins als quasi 2 anys.
Als 2 anys vaig decidir treure-li el pit, crec que amb 2 anys ja n'hi ha prou. I a partir d'aquí la cosa ha canviat totalment. Amb això no vull dir que se li hagi de treure el pit aviat, ja que jo si tinc un altre petit li tornaré a donar fins als 2 anys si puc, però realment a partir de que vam treure el pit l'Aran dorm tota la nit.
L'Aran estava bastant enganxat al pit i vam aprofitar de treure-li una setmana que vam marxar jo i el meu marit de viatge (la primera sense el nen), sort de ma mare que se'l va quedar i em va voler ajudar. Doncs em va explicar que les 2 primeres nits es despertava plorant, ella li donava bibe de lleteta i tornava a dormir, a la tercera nit ja només es va despertar una vegada i a partir d'aquesta res de res. Quan jo vaig tornar el primer que em va demanar va ser "mama popa!" i jo li vaig contestar que la mama tenia pupa a la popa i res... 2 o 3 vegades mes i ja no m'ho ha tornat a demanar més!
Aquesta és la meva experiència... Lele, no sé si et servirà però abans de posar-lo a dormir al cotxet tota la nit igual hi han altres camins.
Imatge

Imatge
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dt. gen. 25, 2011 11:02 am

Mira al meu fill li pasava el mateix.... i sempre dormia al cotxet era l'unica forma de dormir... i aíxí va estar temps, fins que un dia ja el vaig posar al llitet i va dormir...

son etapes, tranquila que ja s'acostumarà,
ImatgeImatgeImatge
Lele

EntradaAutor: Lele » dt. gen. 25, 2011 8:15 pm

Gràcies, noies!!

Nith: m'agrada que ens hagis explicat la teva experiència, perquè a mi em sembla una utopia poder-li treure el pit. Està superenganxat. No obstant això he llegit que fins als 18 mesos els nens no acaben d'entendre bé el que els dius i poden raonar sobre el que els dius i per tant, no sé si ara encara seria massa traumàtic per ell. Així i tot, ara mateix, com es desperta tant, el pit el veig com una "arma" per tornar-lo a dormir ràpidament.

Marta_Mum: el Rubén dorm al nostre llit. També tenim un llitet enganxat, però només el fem servir el cap de setmana (el meu marit durant la setmana treballa de nit i tenim el llit per tots dos, els caps de setmana com som tres intentem posar-lo al seu llitet, però jo ho trobo molt incòmode per donar-li el pit i l'acabo passant al nostre llit i jo tinc mig cos dins el seu llitet.... vaja, que dormim com podem!! Això que expliques que la Marta et toca i es queda tranquila, el Rubén mai ho ha fet. Dormim enganxats (a vegades literalment!!) i tot i així a vegades es desperta plorant desconsoladament i d'altres vegades es comença a moure i ploriquejar perquè no sap tornar-se a adormir si no és amb el pit. Com has aconseguit que ho fés això de dormir-se sense pit o mai ho ha fet?

Maruxa: doncs, a la Rosa Jové hem anat dues vegades i de moment bé, però estem estancats. A la primera visita, on vam haver de portar un registre de son (apuntàvem a quines hores dormia, quanta estona i quan es despertava), els despertars nocturns eren entre 12-13 vegades (d'això fa tres mesos). Ella va veure que les migdiades eren molt irregulars: a vegades, a mig matí s'adormia a l'escola mitja horeta i després a casa els avis mitja hora més i massa tard. Aleshores ens va establir uns horaris molt estrictes, en consonància amb l'hora que s'ha de llevar: 19.30h anar a dormir, 07.30 llevar-se i només una migdiada que havia de ser entre 12-14h. Ens va recalcar que les migdiades havien de ser de mínim 1 1/4h i màxim 2h. Arreglant els horaris vam reduir de 12-13 despertars a 6-9 despertars. A la segona visita ens va dir que seguien sent massa despertars i que alguns els feia dins una mateixa hora (per la nit) i això li feia sospitar que podia fer apnees. Ens va recomenar fer-li unes proves amb un aparell, però les hem de fer a casa i l'aparell a vegades el deixen els CAP, però no hi ha manera. No l'aconseguim ni per la S.S., ni per mútua... hem anat a l'otorrino i tampoc treiem res en clar. Així que estem una mica encallats, però seguim amb contacte amb la Rosa Jové i ella ens va orientant de com procedir. Així que ja us aniré explicant.

Noviachucky: no havia pensat amb les flors de bach. De fet estava pensant en l'homeopatia, però no ho descarto.

Roser: les migdiades, si no està a casa els avis, les fa a la seva habitació i es desperta igual. Així que tampoc és la solució i penso que si el tinc aprop ni jo em desperto gaire ni ell tampoc. Sí que es veritat que algun despertar li hem provocat nosaltres, per exemple, quan anem a dormir tot i no voler-ho fem soroll, però crec que és el mínim.

Betth: el Rubén mai ha dormit bé. Fins fa tres mesos es despertava cada hora, màxim dormia dues hores. Per això hem anat a la Rosa Jové, perquè ja no és normal. Sé que algun dia farà el canvi, però és dur i ens està començant a afectar al meu marit i a mi!!

Bé, noies, seguiré provant altres coses!! Però és que no entenc que al cotxet pugui dormir tan bé si gairebé ni hi cap!! Al llit a vegades l'envolto de coixins perquè també es senti encaixonat, però no serveix de res!!

En fi, a veure si m'aneu explicant els vostres progressos i potser agafo noves idees!!

Gràcies!
charito

EntradaAutor: charito » dt. gen. 25, 2011 9:22 pm

Lele, i podria ser que al cotxet estigues una mica incorporat i aixo l'ajudi a respirar millor?
Lele

EntradaAutor: Lele » dc. gen. 26, 2011 9:36 pm

No, perquè s'estira totalment. De fet, fa unes setmanetes que al seu llitet, quan el poso a dormir allà, el tinc una mica aixecat, perquè va estar amb bronquitis. Però no noto cap diferència.

Per cert, sorprenentment, aquesta última nit només s'ha despertat unes 5 vegades!! Serà qüestió de seguir escribint al post que m'esteu enviant bones vibracions!!

Gràcies!!
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dj. gen. 27, 2011 10:01 pm

Doncs per bones vibracions que no falti!!!

Bona nit Rubén!!! zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint: :mumint:
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dl. gen. 31, 2011 11:51 am

Hola Lele,
Moltes gràceis per la l´explicació, caram!! espero que tingueu sort!! espero que aviat trobeu la màquina per poder controlar les apnees!! ostres quina mala sort, com pot ser que ni tan sols la Rosa Jové en tingui una d´aquestes màquines, seria un punt esbrinar això oi?.
Bé, ja explicaràs si vas millorant, també t´envio molt bones vibracions!!

http://www.youtube.com/watch?v=TCeD_6Y3GQc

Espero de tot cor que les nit millorin!!! :-()-)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Lele

EntradaAutor: Lele » dl. gen. 31, 2011 8:40 pm

Moltíssimes gràcies per les vibracions!! M'han alegrat el dia... tot i que portem unes nits força duretes!!

Demà hem demanat visita al CDIAP i tenim entrevista amb la psicòloga. Sembla que tracten trastorns de son. A veure què ens diuen!!

Tinc por que em diguin que el deixem plorar, perquè jo estic totalment en contra, però el meu marit ja no és tan radical i no voldria trobar-me amb una confrontació!!

Ja us explicaré!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::