Migdiada molt llarga

Els bolquers, el xumet..

petit2009
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

Migdiada molt llarga

EntradaAutor: petit2009 » dg. gen. 09, 2011 10:22 pm

Hola Noies!

El meu fill de 2 anys fa migdiades de 3 hores i mitja. Fins ara em semblava ok perque veig que descansa i la veritat es que no te cap mena de problema per despres anar a dormir a la nit (inclus dorm 12 hores!).

El que passa es que actualment nomes el porto a la llar d'infants al matí perque ens fa cosa despertarlo i no en té prou amb 3 hores al migdia.

L'any que bé encara anirá a la llar d'infants però considerem que hauria d'anar a la tarda a l'escola per acostumbrarse per l'any seguent que obligatoriament hi haurà d'anar a la tarda.

Alguna ha passat per la matexia situació? El despertem? Es que de vegades ho he intentat i la resposta es "Nooo, fóra Mama! a dormir!"

Gràcies,
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2011 8:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: MIGDIADA MOLT LLARGA

EntradaAutor: marta_mum » dl. gen. 10, 2011 4:42 am

si tu veus que ho necessita i a mes dorm bé a la nit no veig perquè l'has de despertar.

I això d'acostumar-los avans d'hora a les coses perque arribarà el moment que ho han de fer no hi estic pas d'acord, jo. Si l'any vinent vols deixar-lo a la guarde matí i tarda ho hauries de fer perque creus que a ell li convé pel motiu que sigui, o perque tu no te'n pots fer càrreg pel que sigui, però no per avançar aconteixements.

és com això de destetar-los un mes avans, perque s'acostumi, o posar-los sols a la seva habitació avans d'hora. Els nens quan arriba el moment d'un canvi doncs ja s'hi acostumaran, no li veig la utilitat de fer aquell canvi avans d'hora.
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: MIGDIADA MOLT LLARGA

EntradaAutor: su392 » dl. gen. 10, 2011 6:49 am

La Queralt si la deixes, també dormiria 3 hores! Però a ella si li afecta a l'hora d'anar a domir. Si la deixo dormir més de dues hores al vespre no hi ha qui la porti a dormir, i ens toquen les 11!! així que ara, el que fem es despertar-la quan porta 2 hores aprox. No es lleva de mal humor, al contrari, moltes vegades es obrir la porta i despertar-se.. així que considero que ja ha descansat.

I respecte això de portar-los abans perquè s'acostumin... estic amb la Marta_Mum.. no crec que serveixi de res.... Nosaltres si hem de canviar de feina, no hi anem abans per acostumar-nos-hi no??? ens hi acostumem i prou. Doncs els peques mas de lo mismo! :ok:
Imatge
||*||
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: Migdiada molt llarga

EntradaAutor: Tara » dl. gen. 10, 2011 8:19 am

Si es desperta de bon humor i a la nit no teniu problemes,no veig perquè l´hauries de despertar.

Pel que fa a " anar acostumant",jo tampoc li trobo el què,tot arribarà i llavors ja s´hi adaptarà,igual que nosaltres.Encara tens gairebé 2 anys perquè t´escursi les migdiades,no hi pateixis abans d´hora tu tampoc;això ho he aprés des que sóc mare,no cal pensar que fer si en un futur passa ...,quan arriba arriba i ja trobarem la solució si fa falta.
petit2009
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dl. gen. 10, 2011 8:33 am

Moltes gràcies noies per les vostres respostes.
Tambe hi ha en mig l'estiu i suposo que no dormirà tanta estona...

Ja us aniré explicant com va!

Gracies!
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dl. maig 30, 2011 9:45 am

T'explico la meva experiència. La meva filla a l'agost fa els 3 anys. Va a la llar d'infants fins les 5 de la tarda i últimament els diu a les mestres que no vol dormir la migdiada. Això provoca que a les 8 del vespre, quan sopem, està insoportable de cansament i fins i tot se'ns adorm a sobre del plat. Li hem explicat que ha de dormir una miqueta a l'escola perquè després es trobarà més bé. Sembla que ho ha entès, i que si més no, ho intenta.
En canvi, els caps de setmana es fot unes migdiades de més de 3 hores... I perquè? Doncs no t'ho sé dir! Potser està més a gust al seu llit de nena gran que a les hamaquetes de l'escola, o es cansa més amb nosaltres, però a vegades l'hem de despertar perquè si no, no podem fer res a les tardes.
Utilitzem un sistema fàcil, obrir-li la porta de bat a bat, fer soroll, pujar-li la persiana (li baixem una mica, però hi segueix entrant la llum), posar música de la seva, despertar-la suaument dient-li coses com per exemple: "Vols anar al parc?", "Vols que anem a prendre un gelat?", "Sortim amb la bicicleta?", etc.

Jo crec que no t'hi has d'amoïnar... tot al seu temps. Si necessita fer-les llargues i et segueix dormint a a nit, no pateixis.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::