A quina edat els vau passar amb el bressol a la seva habitac

Els bolquers, el xumet..

Susana-12
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

A quina edat els vau passar amb el bressol a la seva habitac

EntradaAutor: Susana-12 » dg. nov. 28, 2010 7:17 pm

No se si ho estic fent bé o no i em preocupa... la meva nena encara dorm amb nosaltres ella en el seu bressol però al costat del nostre llit
té un any sent egoista no l'he passat a l'altra habitació per mi. Sincerament pensant que m'hauré d'aixecar i em desvetllaré etc... ella dorm bastant bé però per les nit avegades es desperta i només li passo la mà entre els barrots em dóna la mà i es torna a dormir en total es pot arribar a despertar com dues vegades o així potser degués deixar de ser egoista i pensar mes en ella però estic feta un lio
d'una banda penso que ja per edat deuria estar ja dormint sola perquè potser després serà massa tard i no voldrà
que m'aconselleu?

gràcies per endavant
Imatge

Imatge
mareandreu
:: pantera
Entrades: 879
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
Ubicació: PENEDES

Re: A quina edat els vau passar amb el bressol a la seva habitac

EntradaAutor: mareandreu » dg. nov. 28, 2010 8:45 pm

El meu va dormir amb nosaltres fins l'any i 9 mesos, llavors el vaig passar directament a la seva habitació i amb llit gran i oli en un llum!! :ok:

Va entendre perfectament que aquella era la seva habitació i el seu llit nou, també s'ha de dir que unes setmanes abans vam començar a fer les migdiades allí i per les tardes hi passavem moltes estones jugant.
Imatge
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dg. nov. 28, 2010 10:18 pm

Realment creus que això és ser egoïsta?
Però si estàs fent el millor per a ella... quan et necessita per tornar a dormir-se ets al seu costat i li dones la mà! jo no ho trobo gens egoïsta, sinó que molt bonic!
el meu nen dorm al nostre llit i té quasi 3 anys. No he tingut mai por que s'acostumi i després no vulgui marxar. Quan estigui preparat i ell vulgui ho farà.
Imatge
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dl. nov. 29, 2010 8:10 am

El meu va néixer a l'abril i a l'agost del mateix any, aprofitant les vacances d'estiu, ja el vam passar al seu llit, donat que al setembre jo em reincorporava a la feina i volia fer la prova abans de començar a treballar per veure com anava....i això que cada tres hores em llevava per donar-li el pit, encara que ell estigués dormint.....i tot perfecte!!! S'ha de dir que el meu fill és un dormilega, li agrada molt el llit i ara ja té 4 anys.

Com veieu, cada nen i cada casa és un mon...
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dl. nov. 29, 2010 8:49 am

a xavi als 4 mesos ja dormia sol, jo vaig agafar un refredad molt gran i em donava por d'enganxar-li tota la nit tosin, així que el vaig posar a la seva habitació, ell ara només es desperta 1 o 2 vegades, pero m'he pasat nits senseres cada hora y pico pasejant de la seva habitació a la meva, pero ara estic contenta, el ja dorm sol , el fico al llitet amb el gusiluz, apago el llum i bona nit cariño, i es queda solet dormit.
ImatgeImatgeImatge
cleta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 8:13 pm

EntradaAutor: cleta » dl. nov. 29, 2010 8:54 am

Nosaltres el vam posar el 3 mesos, quan ja no cabia al moisés. Va anar molt bé. Al principi m'havia d'aixecar per la lactancia materna però no perquè se sentís sol. Un cop tip a clapar de nou!!
Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dl. nov. 29, 2010 9:13 am

susana no et sentis culpable. el meu te 18 mesos ja l'haviem posat a la seva habitacio i ara a l'hivern hem tornat a posar el bressol a la nostra habitació. Els que tenim fills que es desperten sovint ala nit ho hem de fer aixi o acabariem esgotats. I per suposat que aaribara un dia que ja no voldra dormir amb nosaltres per aixo no t'has de preocupar. Jo crec que mai es massa d'hora ni massa tard, cada nen te el su proces i el seu ritme. I sou els pares els que millor que ningu sabeu que cal fer.
hiolambda
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dl. nov. 29, 2010 9:37 am

El nostre, als quatre mesos se'n va anar a la seva habitació. Va passar tot l'estiu perfecte (fins als 7 mesos o així). Va coincidir amb començar el cole, o un altra fase, no sé... però des de llavors, si es despertava tornava al nostre llit. Això fins a aquest estiu (és a dir 18 mesos). També t'he de dir que en moments puntuals torna amb nosaltres i m'ha fet gràcia això de por a no encomanar-li el refredat, perquè precissament la setmana passada, en una de les visites nocturnes al nostre llit, me l'ha encomanat a mi.
El que sí que tinc clar és que no hi ha un moment concret, que depén. Però sí que crec que és important tenir-ho clar. És a dir, quan decideixis fer el canvi, fer-ho fermament, perquè jo ara em trobo en unes dicotomies... (no sé si és bo inculcar-li que ha de dormir tota la nit sol o penso que si em necessita ha d'estar amb mi) i el nen tampoc crec que acabi d'entendre perquè unes nits cedeixo i unes altres no. Aquest és el meu petit problema.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. nov. 29, 2010 9:55 am

Sentir-te culpable per haber près una decisió que tu has près en la cura del teu fill!!!?????

Sigui quina sigui la decisió, heu fet el que us ha anat bé a totes dues i punt.

Está bé les mares que passen els nens amb 3 mesos (sinó és a base de deixar-los plorar hores), i està igualment bé les mares que dormen amb ells fins als 5 anys!!!
Perquè? Doncs perque cada mare és diferent i cada nen és diferent, hi ha els superdormilegues, i els que no dormen mai dels mais, no els anem a tractar a tots igual, no?

El que crec que és important, és que prenguis la decisió lliurement i perque tu creus que és el que et funcioni millor, i no perque tal o qual et diu que si l'estas malcriant o que s'acotumarà....
a cas no ens acostumem, a dormir nosaltres acompanyades dels nostres marits? Ostres, és que a tot lo bo s'acostuma un, no?

T'explico el que fem nosaltres. La Marta, sempre ha tingut molts molt i molts problemes per agafar el son, fins al punt de no dormir en tota la nit, i vam decidir de posar la cuna en sidecar al costadet del nostre llit, sencillament traient una de les barreres i ajuntant els dos llits, així a l'hora de dormir jo m'estirava amb ella, tancava la llum i au a cantar cançons i explicar contes fins que es relaxava, i així sense adonar-se'n amb mitja hora o una la majoria de dies s'acavaba dormint. Un cop adormida, casi mai s'ha despertat, o sigui que ja em llevaba a fer la meva.
Ara té dos anys i mig, i desde fa 15 dies, ha après a dormir soleta, i li diem puja a la cuna, agafa el pete, la mimi (la manteta de dormir) i tàpat, i ella o fà. Li diem "bona nit" tanquem el llum i la porta i al cap de dos minuts ja s'ha dormit. Jo no hi crec gens amb l'estivill, i mai l'he volgut deixar plorar ni un segon per aquest tema.
I ara sí, el que farem és redecorar-li l'habitació amb colors diferents, segurament lila i rosa, i comprar-li un llitet d'ikea, i li explicarem que ja és una nena gran, i li farem agafar força il·lusió per anar a la seva habitació. Segurament cap al març, quan s'acabi el fred fort, i casi casi tindrà 3 anys.
L'he malcriat??? Ja poden dir missa les sogres i les veïnes, que jo he fet el que creia que habia de fer!!! :p-) :p-) :p-)
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. nov. 29, 2010 10:15 am

No et preocupis de si ho estàs fent bé o no... Hi ha opinions per tot, i si tu creus que ho estàs fent bé, segur que ho estàs fent bé!
Nosaltres el vam portar amb 4-5 mesos. Vam aprofitar les vacances de Nadal per si ens havíem de despertar a la nit,... Però la veritat és que va ser molt ràpid.
Després, hem passat "crisis" de tots colors: dies que volia venir al nostre llit, i el portàvem, dies que es llevava més aviat de l'habitual,... Ara ja fa força temps que no té cap problema i dorm de 9'30 a 9!!
Però en general, estem molt contents d'haver-ho fet així.
Imatge

Imatge
Tahire
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dl. nov. 29, 2010 10:41 am

Jo crec que això depén molt dels nens (si dormen tota la nit o es desperten sovint), i de l'espai que tinguis disponible, m'explico a la nostra habitació només hi cap el moisès i la nena va dormir-hi fins als 4 mesos, llavors se li va quedar petit i la vam haver de passar a la seva habitació on hi havia el bressol, em va fer pena, però no podia dormir tota la nit arronsada i com que ja feia un mes aproximadament que dormia tota la nit doncs vam fer el canvi i perfecte! Això ho veureu vosaltres mateixos el que és millor per vosaltres i pel nen/a.
Susana-12
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dl. nov. 29, 2010 10:46 am

Moltes gràcies per tots els comentaris la veritat és que és cert no hauria de sentir-me culpable de fet és per això que no sé que fer i camino una mica perduda el meu problema crec que és mes que gens que em fa por el fet que heu comentat i és que fos massa tarda i després no volgués dormir sola no tinc mes que aquesta filla i clar aquí tots els meus dubtes..... les que teniu més potser sabeu millor com va funcionar el canvi
m'heu fet reflexionar i crec que la vaig a deixar un temps mes amb mi de fet ella
mai em demana estar en el meu llit solament que li passi la maneta entre els barrots així que crec que encara necessita de mí.
Imatge

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. nov. 29, 2010 6:20 pm

susanna jo estic com tu!!! pero a ames a mes en <jofre encara dorm dins el nostre llit algunes horetes!!! i jo no em sento gens malament...no crec que això li crei cap trauma quan hagi de passar-lo a la seva habitació....tota la fqamilia som feliços dormint juntets....i així ho fem sense cap mena de remordiment!!
ho fas be fagis el que fagis perque es la teva nena!!! :love: :love:
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. nov. 30, 2010 9:47 am

nosaltres portem 19 mesos dormint al mateix llit i amb la teti.

Tenim un bressol sense una barana adossat al nostre llit.... però sempre que es desperta ve cap al nostre..... i es desperta un mínim 2 cops... si no són 3,4,5.....

Ha dormit molt més al nostre llit que al seu....... és podria dir que està allí per fer nosa més que per una altra cosa.

El tema de l'habitació pròpia encara el veiem lluny.... quan estigui preparat.
cherry
Entrades: 105
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 3:02 pm

EntradaAutor: cherry » dt. nov. 30, 2010 3:01 pm

La meva nena té 21mesos i a mig octubre d'aquest any la vaig passar a la seva habitació al llit de nena gran ( feiem collit però ara ja estàvem tots una mica incòmodes) i precisament avui ha fet la seva primera nit sencera sense despertar-se, però ja portàvem dies que només es despertava 1-2 cops. Per ella no ha sigut gens traumàtic, això si, vem fer el canvi molt a poc a poc i sempre que em crida jo corro al seu costat.
Fes el que tu creguis millor per tots.
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::