Nen 2 anys i mig no demana PIPI ni CACA..
Nen 2 anys i mig no demana PIPI ni CACA..
Bona tarda..
tinc un nen que al juny va fer els 2 anys.. aprofitant que era l'estiu vem començar amb el tema pañal..jo el veia petit, pero com que ell demanava la gibrelleta, doncs li posavem..no va ser fins a l'agost que teniem vacances que ho vem fer del tot..i semblava que ve..algun dia se li escapava pero be..
doncs portem una temporada que no demana el pipi ni la caca..vull dir que s'ho fa a sobre directament!! i jo estic desesperada..intento no enfadarme, pero es que ja no se que fer..diumenge durant el mati el vaig canviar de calçotets 4 vegades!!!
pq no em demana el pipi i la caca????
jo li dic..Roger anem a fer pipi o caca..i sempre NO!!! i als 5 minuts..ja s'el fa a sobre..
estic desesperada...li torno a posar bolquers?????
a la guarderia la seva profe em diu que paciencia..pero coi..n'he tingut molta i ja no es paciencia..es que no se que estic fent malament..
bueno ja us he fotut el rotllo..
gràcies,
sílvia
tinc un nen que al juny va fer els 2 anys.. aprofitant que era l'estiu vem començar amb el tema pañal..jo el veia petit, pero com que ell demanava la gibrelleta, doncs li posavem..no va ser fins a l'agost que teniem vacances que ho vem fer del tot..i semblava que ve..algun dia se li escapava pero be..
doncs portem una temporada que no demana el pipi ni la caca..vull dir que s'ho fa a sobre directament!! i jo estic desesperada..intento no enfadarme, pero es que ja no se que fer..diumenge durant el mati el vaig canviar de calçotets 4 vegades!!!
pq no em demana el pipi i la caca????
jo li dic..Roger anem a fer pipi o caca..i sempre NO!!! i als 5 minuts..ja s'el fa a sobre..
estic desesperada...li torno a posar bolquers?????
a la guarderia la seva profe em diu que paciencia..pero coi..n'he tingut molta i ja no es paciencia..es que no se que estic fent malament..
bueno ja us he fotut el rotllo..
gràcies,
sílvia
Re: Nen 2 anys i mig no demana PIPI ni CACA..
Hola Sílvia, jo sóc novata i no hi entenc però llegint-te he vist que tornes a estar embarassada. Penso que és massa petit però podria ser que estigués gelós?
Hola Lalona,
es que no ho crec, pq tot just li hem dit fa poc..pero tampoc li fem una muntanya..podria ser una rao no t'ho nego..pero no ho crec, pq ja portem temps així..i pobret encara no s'en entera gaire de que tindra un germanet.. no ho se..
merci x contestar..
es que no ho crec, pq tot just li hem dit fa poc..pero tampoc li fem una muntanya..podria ser una rao no t'ho nego..pero no ho crec, pq ja portem temps així..i pobret encara no s'en entera gaire de que tindra un germanet.. no ho se..
merci x contestar..
A nosaltres ens passa més o menys igual, o semblant.... li vam treure al juny per primer cop, i va anar fatal, va agafar un refredat gran i ho vam deixar còrrer. A l'agost hi vam tornar, amb l'inici del cole al setembre molt bé, pràcticament no se li escapa mai ni a la llar d'infants ni a casa però demanar-ho no ho demana mai. Hem de ser la mestra al cole, o jo a casa, que l'anem assentant cada X estona a la gibrelleta, i quan té ganes doncs fa pipi. Demanar-ho no ho demana mai, i si passem rato sense posar-la a la gibrelleta se'l fa a sobre. Clar, no sé si el teu fill abans sí que ho demanava.....paciència, si ell "es deixa", ves-lo assentant tu cada estona....i ja aprendrà a demanar-ho. El que trobo que si ja controla, més o menys, jo no li tornaría a posar el bolquer, no sé.
merci isa..
es el que he d'anar fent..anar demanant-li cada x temps per anar a fer pipi..pero penso que si li porto jo ell mai m'ho demanarà..
nose..a veure com acaba la cosa..
es el que he d'anar fent..anar demanant-li cada x temps per anar a fer pipi..pero penso que si li porto jo ell mai m'ho demanarà..
nose..a veure com acaba la cosa..
- marranxeta
- :: granota

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
SILVIA82 jo no em preocuparia... és un pal, ja ho sé però és que jo crec que cada nen té el seu ritme evolutiu i a vegades ens pensem que per edat ja ha arribat el moment i no és així.
Jo li vaig treure el bolquer a la nostra nena a partir d'aquest estiu, així doncs ja tenia 2 i quatre o cinc mesos. La veritat és que vaig quedar sorpresa dels pocs problemes que vam tenir.... i ara sempre demana. Però jo també sóc molt corcó i quan veig que fa massa estona li pregunto i si penso que no pot ser que no tingui pipi, passo i l'assento igualment a la tassa...
Jo crec que encara que li portis tu sense que ell demani, a la llarga o no tan llarga t'ho acabarà demanant... és que acaba passant... tard o d'hora...
I encara que estiguis embarassada no crec que ho entengui prou, no? per l'edat que té? Jo tinc una panxa brutal i la meva nena és més gran ... tot així dubto que estigui entent al 100% el que li explico de que tindrà un germanet, pobreta... vull dir que els gelos seran reals quan el nen sigui a casa i ja faci uns dies i vegi que li ha sortit competència....
Paciència que al final segur que ho aconseguiu, com tots!!!
Jo li vaig treure el bolquer a la nostra nena a partir d'aquest estiu, així doncs ja tenia 2 i quatre o cinc mesos. La veritat és que vaig quedar sorpresa dels pocs problemes que vam tenir.... i ara sempre demana. Però jo també sóc molt corcó i quan veig que fa massa estona li pregunto i si penso que no pot ser que no tingui pipi, passo i l'assento igualment a la tassa...
Jo crec que encara que li portis tu sense que ell demani, a la llarga o no tan llarga t'ho acabarà demanant... és que acaba passant... tard o d'hora...
I encara que estiguis embarassada no crec que ho entengui prou, no? per l'edat que té? Jo tinc una panxa brutal i la meva nena és més gran ... tot així dubto que estigui entent al 100% el que li explico de que tindrà un germanet, pobreta... vull dir que els gelos seran reals quan el nen sigui a casa i ja faci uns dies i vegi que li ha sortit competència....
Paciència que al final segur que ho aconseguiu, com tots!!!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Ui...aquí una altra corcó..perque per ell no hi aniria mai, aguanta, aguanta aguanta...fins que al final si pel que sigui no estic "al loro" acaba pixant-se...llavors es un drama per ell...
Mira prefereixo anar-lo sentnat jo cada x temps que no que se l'aguanti perque sempre té coses millors a fer que pixar
Mira prefereixo anar-lo sentnat jo cada x temps que no que se l'aguanti perque sempre té coses millors a fer que pixar
pigadeta ha escrit:Ui...aquí una altra corcó..perque per ell no hi aniria mai, aguanta, aguanta aguanta...fins que al final si pel que sigui no estic "al loro" acaba pixant-se...llavors es un drama per ell...
Jo faig el mateix.
doncs res..intetare ser " corcó" jeje i posar-lo cada hora..a veure si m'en puc ensortir..pq sino ja no se que fer..
marranxeta lo del embaras com tu dius..fins que no vegi el nen/a no s'en adonara..ara li pots anar dient..pero res mes..
ah! i enhorabona !!
gràcies a totes per cotestar...
a veure si m'en ensurto...
marranxeta lo del embaras com tu dius..fins que no vegi el nen/a no s'en adonara..ara li pots anar dient..pero res mes..
ah! i enhorabona !!
gràcies a totes per cotestar...
a veure si m'en ensurto...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |