VIATGE I ORINAL?

Els bolquers, el xumet..

CASA
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

VIATGE I ORINAL?

EntradaAutor: CASA » dv. oct. 08, 2010 10:28 pm

Hola!

Necessito la vostra ajuda. Ens ha sortit la possibilitat de fer un viatge a Italia tots tres, la setmana vinent i, molt il.lusionats, l'hem muntat.
Avui, pensant amb els preparatius, hem recordat que el nostre petit de 22 mesos comença a iniciar-se a l'orinal: No li hem tret el bolquer, doncs la mestra encara no el veu a punt, però com que ell veu els altres nens de la classe a vegades ho demana i cada vespre, abans d'anar a dormir, fa una caca a l'orinal.
Com ho fem per el viatge? Ens hem d'endur l'Orinal???? però si ni cap a la maleta!!!!

Necessito consells....

Moltes gràcies! :-()-)
Imatge
Imatge
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: VIATGE I ORINAL?

EntradaAutor: eli75 » dv. oct. 08, 2010 11:54 pm

Hola!!

A nosaltres ens va passar el mateix aquest estiu. Estavem a un hotel.
Varem agafar l'orinal (dins una bossa a part) i el varem deixar a l'hotel. Quan hi erem, la nena podia fer el pipi/caca allí tranquilament.

Quan erem fora durant el dia, quan demanava fer pipi l'acompanyava al lavabo i per si de cas, duia posats uns bolquers de tipus calceta que pugen i baixen, per si no es podia aguantar.
Ja veuràs que tot va bé!! :ok:
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » ds. oct. 09, 2010 5:13 am

Mira, nosaltres tenim un de viatge que es plega i ocupa mooolt poquet. A més, també és un adaptador pel WC dels grans i així quan surts a dinar fora o alguna cosa així, pots portar-lo al lavabo sense cap problema d'higiene!!
Et deixo el link

http://www.eurekakids.net/es/puericultu ... jo/3021820

Jo el vaig comprar a Prenatal, però en tenen a molts llocs.

Que vagi bé el viatge!
Imatge

Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. oct. 09, 2010 7:43 am

Nosaltres també vam comprar aquest que diu la littleif, però en el nostre cas li va costar molt de fer servir perquè això de que hi hagués una bossa de plàstic no li acabava de fer el pes, li feia com por... i de fet l'hem fet servir poquíssim.

L'anavem posant de vegades perquè s'hi acostumés, perquè certament és súper portàtil, queda pla pla i no ocupa gens...

Ara, si anem en cotxe portem l'orinal de tota la vida, fins i tot si anem caminant portem l'orinal de sempre a sota del cotxet, perquè encara li costa de fer-lo "a un arbre" i quan ho hem provat sempre acaba mullada (o ella o jo... :-:) )

No t'hi cap un orinal d'aquests tan senzillets, que abulten poc?? Jo me l'enduria, així no perdeu l'hàbit! Ara, si és només per uns dies potser ho pot fer al wàter, no, si li expliqueu el per què potser ho entén...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 09, 2010 8:50 am

Aquest estiu em vaig trobar a la mateixa situació que tu i em vaig endur un orinal. Només vam anar de cap de setmana al pirineu en una casa rural. Al final no ens va caldre, la nena li va fer gràcia fer-ho a la tassa del vàter i quan passejavam pel camp, quan li venien ganes, doncs en qualsevol raconet.
CASA
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm

EntradaAutor: CASA » ds. oct. 09, 2010 1:41 pm

Hola a totes,

Moltes gràcies!

Certament, bones idees. El viatge és imminent, marxem dimecres. Crec que el millor és endur-me'l, per el que dieu, però com que anem amb avió n'haure de buscar un d'aquests més petitons. A veure si estic de sort, al TOYS R US, no n'hi han, seguiré buscant.

Gràcies
Imatge
Imatge
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

EntradaAutor: juliet » ds. oct. 09, 2010 2:21 pm

no sé com són els orinals que utilitzeu, però a casa en tenim un de l'ikea i si haguéssim de marxar me l'enduria, pesa poc i no ocupa tant.
De totes maneres, si ell et demana el pots posar al wc normal aguantant-lo tu i ja està, l'important més que el lloc on ho fagi és que quan t'ho demani ho pugui fer.
que vagi bé el viatge!!
Imatge
Imatge
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » ds. oct. 09, 2010 3:23 pm

Nosaltres tenim aquest que diu la Littleif i aquest estiu hem voltat per Estats Units amb ell. Bosses en gastem poques, si hi ha herbetes o algun arbre passem de la bossa i després passem la tovalloleta per l'orinal. Ve amb una bossa, que es pot penjar del cotxet, i si no es pot dur a la cistella de sota.
El wc de l'avió és força guarrete, i segons quins wc's públics també, així que la funció de reductor també va molt bé.
Bon viatge!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::