Canvi color ulls dels nens

Els bolquers, el xumet..

Gemmy
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

Canvi color ulls dels nens

EntradaAutor: Gemmy » dl. set. 20, 2010 1:11 am

Hola,

La meva filla va nèixer amb els ulls clars (gris-blau), vaja el tipic color de molts lctants. Al voltant dels 6 mesos ñi van començar a canviar de color, tiraven més aviat a verdos, i cap al any tenien un color que li diuen "pardo", vaja un color mel verdos.
Ara te 2 anys i em dona la sensació que cada cop se li veuen mes marronosos. Els pares tenim els ulls verds (jo) i marrons el papi. Em sembla que al final seran marrons com els del papi.

D'altra banda el meu fill de 2 mesos ja va neixer amb ulls ben foscos (vaja que no tenia el tipic color blau gris de molts nadons).

Als vostres fills a quina edat se'ls va definir el color d'ulls?. Els hi van canviar molt amb el temps?

He sentit que els poden canviar fins els 2-3 anys.
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Canvi color ulls dels nens

EntradaAutor: D.J. » dl. set. 20, 2010 7:24 am

Hola guapa,nosotros somos igual,mi marido los tiene marrones y yo verdes,Maia nació con los ojos azules azules,y los tuvo asi hasta los 7 o 8 meses,luego le fueron cambiando a verdes y ahora con 3 años y medio,los tiene como dices,pardos,según la miras los tiene verdes o marrones,influye la luz del dia o si llueve o no,pero vamos eso me pasa a mi según como se me ven mas claros o menos,pero yo claro los tengo verdes siempre,no se hasta cuando dejan de cambiar yo he oido de casos con 4 o 5 añitos pero bueno a lo mejor alguien te puede decir algo mas concreto
ImatgeImatge
Ester0205
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. març 20, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: Ester0205 » dl. set. 20, 2010 9:54 am

Hola, jo no se dir-te si canvien no canvien. Lo que si puc dir es que quan jo vaig néixer els tenia blaus, claret, i cap allà als 3 anys se'm van començar a canviar i ara els tinc verds clars, i d'aixó ja en fa 24 anys. La meva nena els té marrons i nosaltres els pares tots dos els tenim verds. Jo tenia la esperança de k li cambiéssin xo em sembla que es quedaran així.
Gemmy
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

EntradaAutor: Gemmy » dl. set. 20, 2010 11:54 am

Gràcies pels comentaris.

D.J, eso mismo le pasa a mi nena, depende la luz se le ven marrones o verdosos, pero si le miro bien de cerca tiene mucho trozo marroncito...me parece que al final se le quedaran marrones (aún tiene 2 años). Lástima que no tenga mi color que es verde azulado (mi marido los tiene marrones como el tuyo). A ver que marrones son muy bonitos, pero me hubiese gustado que heredara mis ojos, los de mi padre (que en paz descanse), y mis 2 abuelos.

Ester, tots dos els teniu verds i la teva nena marrons??, potser un dels dos no teniu un color verd "pur", perque si tots 2 pares els tenen clars, els fills "fijo" que els tindran clars, es clar que sempre hi ha excepcions i la genetica és molt capritxosa...
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. set. 20, 2010 12:59 pm

El meu fill va nèixer amb color blau-gris i se li van anant posant més foscos, ara els té marrons i ´si que a vegades sembla que els tingui més verdosos però normalment els té marrons i ara té 23 mesos.
Jo els tinc verds clars (fins als 3 anys els vaig tenir blaus) i el meu home també verds, sempre havíem pensat que no podiem tenir fills amb els ulls més foscs i mira el Marc els té marrons!!!jo crec que en això del color dels ulls hi ha varis gens que tenen influència i cada cas és diferent, tant per les combinacions de pares-fills, com pel fet que es fixi el color més o menys depressa en els nens, com que és una cosa estètica no esta massa estudiada. De totes maneres les mamis sempre veiem els nostres peques molt bonics, tinguin el color d'ulls que tinguin :love: :love:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. set. 20, 2010 2:10 pm

Doncs jo penso q la meva nena també els acabarà tenint marronets...
Quan va nèixer els tenia grissos, després li va anar canviant a verdosos i ara, doncs el q diueu... q segons la llum q hi ha se li tiran a verd o a marró... Jo els tinc marrons i l'itaco verds (sons pares, un blau i l'altra verd) i els meus, marrons...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 20, 2010 3:09 pm

Contràriament al que passa en altres branques de la genètica (de pare i mare RH negatiu només pot sortir un fill amb RH negatiu -i si no ai, ai, ai! :r) ), els ulls és un món que pot portar les mil-i-una sorpreses!

No sé quan es pot dir definitivament que els ulls ja han agafat el color "final" ja que, de fet, van canviant tota la vida, però de nosaltres (pare amb ulls verd-marró i mare amb ulls verds) ha sortit una filleta amb uns ulls blavíssims! Té gairebé 20 mesos i els té encara més blaus ara que quan va néixer. Ni els meus pares ni els meus avis els hi tenen. Ens n'hem d'anar als besavis, un per cada banda. Però està clar que el gen recessiu hi ha de ser. :ok:

Ah! I això que deia que van canviant tota la vida... El meu avi, de jove, (segons em diuen, és clar :r) ) els tenia d'un blau molt viu i amb els anys els té d'un blau més apagat, tot i que enamoren quan te'ls mires. :love:
Imatge Imatge

||*||
bixu
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dj. set. 23, 2010 9:41 pm

Nosaltres a casa tan el meu home com jo elts tenim marrons claret, i les nostres nenes els tenen una blau i l'altra blau-verd-gris ( indefinit ) tot i que fins als 18 mesos els va tenir super blaus.
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » ds. set. 25, 2010 10:42 pm

A mi em va dir la pediatra que el color que tenen els nens als 6 mesos és el definitiu, clar que amb el que expliqueu la teoria de la dra. se'n va a norris.... i els nostres gens recessius s'han quedat "en el tintero", poster per la posteritat...
Imatge
Imatge
merieng
Entrades: 105
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 11:15 am

EntradaAutor: merieng » dj. set. 30, 2010 1:53 pm

La meva nena va neixer amb els ulls gris/blau i ara amb un any els te marrons. A nosaltres ens van dir que el color definitiu era a partir dels 6 mesos....
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dv. oct. 15, 2010 8:53 pm

L'Adrià els tenia força blaus i ara, amb quasi 2 anyets els té d'un color verd preciós :love:

Jo els tinc verds i el seu pare marrons-verdosos.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::