ORINALS
ORINALS
A veure, algú fa servir els orinals del Ikea?
Es que vaig veure que eren de bona qualitat i el preu molt bo, però m'han dit que son petits, vaja, concretament que el "forat" és petit.
Què en penseu? Tenia previst anar a comprar-lo la setmana que vé.
Es que vaig veure que eren de bona qualitat i el preu molt bo, però m'han dit que son petits, vaja, concretament que el "forat" és petit.
Què en penseu? Tenia previst anar a comprar-lo la setmana que vé.
Re: ORINALS
jo vaig comprar el de la paula al drims i és de la chicco però resulta que l'altra dia vaig anar a prenatal i els tenien d'oferta, els mateixos per 2 euros i a mi em va costar 6. a ella li va bé tot i que només ha fet una caca allà perque encara no li hem tret el bolquer però l'estem familiaritzant desde els 18 mesos
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
A mi els de la llar d'infants m'ha dit que compri el de l'ikea, que és el que ells tenen i que el que en definitiva més pràctic els ha estat (tenen criatures de 2 anys ben complerts també).
Jo els penso fer cas, la trona de l'ikea que és ben barata, va genial a casa els meus pares, de les millors compres que he fet per 12 euros.... i el balancí de plastic per 5 unaltre compra genial!
Jo els penso fer cas, la trona de l'ikea que és ben barata, va genial a casa els meus pares, de les millors compres que he fet per 12 euros.... i el balancí de plastic per 5 unaltre compra genial!
La Lia ja és tota una princesa!
Crec que els compraré.
La Martina en té un a casa que es un ànec, però jo li he tret el cap, les potes i tota la mandanga i només quede l'orinal pròpiament.
Moltes tardes, ara que al cole ja veu als nens fer pipi i kk als orinals, i nosaltres el tenim a la vista per a que es familiaritzi, es baixa els pantalons, es treu els bolquers i va seient, però encara no hem aconseguit que faci res. Es a dir, moltes tardes va per casa amb el cul enlaire pa na!
La Martina en té un a casa que es un ànec, però jo li he tret el cap, les potes i tota la mandanga i només quede l'orinal pròpiament.
Moltes tardes, ara que al cole ja veu als nens fer pipi i kk als orinals, i nosaltres el tenim a la vista per a que es familiaritzi, es baixa els pantalons, es treu els bolquers i va seient, però encara no hem aconseguit que faci res. Es a dir, moltes tardes va per casa amb el cul enlaire pa na!
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Nosaltres tenim el de Ikea però de moment el meu bitxo no està gaire animat a provar-lo...el mes vinent que agafo vacances ens hi posarem "en serio" 

Ostres, mira, jo també tenia un dubte...
Volia comprar un que se li pogués treure la safateta per netejar bé, però també trobava que el foradet era una mica peke...
Volia comprar un que se li pogués treure la safateta per netejar bé, però també trobava que el foradet era una mica peke...
Jo no sé com és el de Ikea. Jo vaig comprar aquest de babybjorn i em va de conya... És molt estable, ella soleta s'hi asseu i hi està súper còmode i després treus la "bandejeta" per buidar-ho al wàter i esvandir-ho...
http://www.babybjorn.com/es/Espana/Prod ... BABYBJORN/
També vaig comprar aquest que és una meravella per anar pel carrer, al parc o de viatge... no et trenques l'esquena aguantant-la... i va de conya pels lavabos públics...
http://www.nikidom.com/articulo.asp?ind=2
http://www.babybjorn.com/es/Espana/Prod ... BABYBJORN/
També vaig comprar aquest que és una meravella per anar pel carrer, al parc o de viatge... no et trenques l'esquena aguantant-la... i va de conya pels lavabos públics...
http://www.nikidom.com/articulo.asp?ind=2
Mira el de babyjorn es massa gros pel meu gust. L'haig de dur al cole, i em pelarien si els porto això jajaja
El de viatge m'agrada, m'ho miraré! Moltes gracies guapa!
El de viatge m'agrada, m'ho miraré! Moltes gracies guapa!
fa bona pinta aquest de viatge, precisament una de les coses que m'amoinen és com fer-ho si no estas a casa o si vas a una altra casa, no faré als meus pares comprar un orinal o a les meves germanes per exemple. en canvi si el porto jo és pràtic.
L'orinal que tinc jo és semblant a aquest de l'ikea, és petit però pel seu culet és còmode.
Aisss hem quedat a la guarde que aquest cap de setmana li tregui el bolquer!!! ayyyy no sé si sabré dominar la situació!!! estic per no sortir de casa jejej
glg, has de portar tu un orinal al cole??
L'orinal que tinc jo és semblant a aquest de l'ikea, és petit però pel seu culet és còmode.
Aisss hem quedat a la guarde que aquest cap de setmana li tregui el bolquer!!! ayyyy no sé si sabré dominar la situació!!! estic per no sortir de casa jejej
glg, has de portar tu un orinal al cole??
Ja li treieuuuuuuuuu!!!!!!!!!! uf! I jo que penso que amb 2 anys és molt just!! Ja m'explicaras l'experiència.
De tota manera, molta gent ens ha aconsellat que la setmana que li treguis, procuris no sortir gaire el cap de setmana, que t'estiguis el màxim de temps possible a casa per a que s'acostumi.
Jo compraré 2 orinals, un pel cole, que en un parell de setmanes te'l tornen per que els acostumen a fer-ho al wc i un altre per casa dels meus pares, però el de viatge m'ha semblat interessant per quan sortim. Jo a casa en tinc un que ens van regalar i un reductor pel wc que també ens va donar.
De tota manera, molta gent ens ha aconsellat que la setmana que li treguis, procuris no sortir gaire el cap de setmana, que t'estiguis el màxim de temps possible a casa per a que s'acostumi.
Jo compraré 2 orinals, un pel cole, que en un parell de setmanes te'l tornen per que els acostumen a fer-ho al wc i un altre per casa dels meus pares, però el de viatge m'ha semblat interessant per quan sortim. Jo a casa en tinc un que ens van regalar i un reductor pel wc que també ens va donar.
a veure què tal, ella d'alguna manera sembla que diu quan té pipi i fa l'intent de baixar-se els pantalons. L'he ensenyat a netejar-se també el culet jejeje i sempre que faig pipi ella ve corrents i es posa a l'orinal però vol que li baixi els pantalons, així que perquè no probar. Li posare vestidets aquest cap de setmana per que sigui més fàcil i intentarem sortir poc tot i que dissabte tenim plans...
A tu què t'han dit?, a la guarde és que ja van començant cada setmana un nen i els hi dit i m'han dit que sí... li possaré primer a casa estones sense a veure...
jo haig de comprar un reductor d'aquests...
A tu què t'han dit?, a la guarde és que ja van començant cada setmana un nen i els hi dit i m'han dit que sí... li possaré primer a casa estones sense a veure...
jo haig de comprar un reductor d'aquests...
Nosaltres ens passem moooooooooltes tardes ara m'assec ara m'aixeco, però no hi ha manera. La "senyu" m'ha dit que la deixarà per la darrera. A nosaltres els hi treuen al cole, els dilluns a primera hora. Jo el que pateixo es pel viatge de tornada de la guarde a casa, al tren....
M'he mirat l'orinal de viatge al Drim. Val gairebé 13 € i porta 3 bosetes. El que no he preguntat que costen les bossetes. Però vaja, té bona pinta.
M'he mirat l'orinal de viatge al Drim. Val gairebé 13 € i porta 3 bosetes. El que no he preguntat que costen les bossetes. Però vaja, té bona pinta.
Nosaltres el tenim l'orinal de l'Ikea i de moment molt bé. Només estem fent pràctiques per ara, però s'hi asseu i s'aixeca ella sola. El dia que s'embruta, tot cap a sota el raig d'aigua de la dutxa i net i polit!!!
Jo tinc ja una col·lecció: em van regalar dos, un dels que fa musica (però quan sona ella s'aixeca i l'he guardat per quan estigui la cosa dominada) un altra més sencill que es el que tenim a casa, i després he comprat als xinos un per 1.5€ que es on primer ha fet les seves cosetes. Aquest el tinc a casa la meva mare.
I vaig comprar el de viatge que heu posat abans.
Per cert, les bosses son força cares, 10 bosses son uns 5€. Jo li ficaré les de plastic normals amb una mica de paper de cuina al fons i vas que xutes!!
I vaig comprar el de viatge que heu posat abans.
Per cert, les bosses son força cares, 10 bosses son uns 5€. Jo li ficaré les de plastic normals amb una mica de paper de cuina al fons i vas que xutes!!
Ayrs ha escrit:Per cert, les bosses son força cares, 10 bosses son uns 5€. Jo li ficaré les de plastic normals amb una mica de paper de cuina al fons i vas que xutes!!
JAJAJA, sincerament, jo pensava fer el mateix.
M'ha semblat pràctic per a quan el pots fer servir de reductor fora de casa
aisss li he dit a la profe d'esperar.nos unes setmanetes a treure el bolquer. Aquest cap de setmana volem fer moltes coses i si li treiem no sortirà bé la cosa. A més vull comprar el reductor tb. abans. Ara he començat a treure el bolquer a les tardes una horeta, hora i mitja i ahir es va fer pipi a sobre jejeje. Per la resta va molt cómoda sense bolquer, li agrada la llibertat però si cau es fa mal al culete.
No sé on mirar el reductor o si comprar un d'aquests orinals de viatge
No sé on mirar el reductor o si comprar un d'aquests orinals de viatge

Jo em vaig deixar uns dinerons en un orinal de la Jane que fa música, porta reductor pel wc i serveix d´aixecador per la pica. I la nena no li va agradar gens!!!! Preferia anar al wc que fer servir aquell orinal, però per les cacotes el wc no li agrada pq no pot parar els peus a terra, així que vaig anar als xinos i vaig comprar un per 1€ i la nena encantada, jajajajajaja.
Per netejar-l´ho el de Jane té com una cassolete que es treu però, de veritat, és igual de pràctic el dels xinos a l´hora de netejar-l´ho: el buides, passes una tovalloleta/ o el rentes bé amb sabó segons com estigui de brut i net!
No sé com serà el d´ikea però, de veritat, no us gasteu gaires centims que no val la pena.
El de viatge, no li veig el que. Nosaltres des de la primera setmana que em fet vida normal i cap problema, si li agafa al mig del carrer amb aixecar-la, llestos! Que un pipi dura menos de 30 segons!!!! I als wc de restaurants/trens/etc... passem un paper, després un altre amb desinfectant d´aquest transparent per rentar-te les mans sense aigua (sempre he dut una ampolleta petita al bolso) i ja.
GLG, nosaltres quan anem en tren, el que fem es possar-l´hi calcetes d´aquestes que son com bolquers. Així si els lavabos estan tancats, no es mulla. Però dels viatges en tren que hem fet, en tots l´ha demanat i un cop que el lavabo estava tancat, va aguantar-se fins arribar a l´estació (i tot just feia 2 setmanes que li haviem tret).
Per netejar-l´ho el de Jane té com una cassolete que es treu però, de veritat, és igual de pràctic el dels xinos a l´hora de netejar-l´ho: el buides, passes una tovalloleta/ o el rentes bé amb sabó segons com estigui de brut i net!
No sé com serà el d´ikea però, de veritat, no us gasteu gaires centims que no val la pena.
El de viatge, no li veig el que. Nosaltres des de la primera setmana que em fet vida normal i cap problema, si li agafa al mig del carrer amb aixecar-la, llestos! Que un pipi dura menos de 30 segons!!!! I als wc de restaurants/trens/etc... passem un paper, després un altre amb desinfectant d´aquest transparent per rentar-te les mans sense aigua (sempre he dut una ampolleta petita al bolso) i ja.
GLG, nosaltres quan anem en tren, el que fem es possar-l´hi calcetes d´aquestes que son com bolquers. Així si els lavabos estan tancats, no es mulla. Però dels viatges en tren que hem fet, en tots l´ha demanat i un cop que el lavabo estava tancat, va aguantar-se fins arribar a l´estació (i tot just feia 2 setmanes que li haviem tret).
La coqueta de sucre 03.2008
El petit superheroi 02.2011
El petit superheroi 02.2011
erykah ha escrit:Jo em vaig deixar uns dinerons en un orinal de la Jane que fa música, porta reductor pel wc i serveix d´aixecador per la pica. I la nena no li va agradar gens!!!! .
Just aquest es el que tinc guardat!

Noies, ahir vam anar a l'Ikea i ja he comprat els orinals. Un per ma mare i un pel cole. A 2 € l'orinal.
També he comprat el de viatge plegable. Ara, les bosses caríssimes!
De tota manera pànic li tinc al dia que li hagi de treure el bolquer, encara no avisa quan s'ha fet kk a sobre.....
També he comprat el de viatge plegable. Ara, les bosses caríssimes!
De tota manera pànic li tinc al dia que li hagi de treure el bolquer, encara no avisa quan s'ha fet kk a sobre.....
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo també tinc un de Jane.. de moment es el que més garcia li fa.... tinc el d'Ikea, i no he conseguit sentar-lo, bueno un cop si.. pero com que li queda la cosa separant les cames crec que no li agrada gens....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |