Bolquers de roba

Els bolquers, el xumet..

helan
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Bolquers de roba

EntradaAutor: helan » dc. feb. 24, 2010 2:44 pm

Hola a totes,

he estat llegint el post sobre els bolquers de roba i tv3, i l'he trobat molt interessant. I m'he dit, doncs potser ho provo. Llavors he estat mirant una pàgina que en venen i m'he fet un lio. M'haig de treure un màster? Qué es millor d'una peça amb "rellenables", de dos peces, o no sé? Quina marca recomaneu?

Us dono informació addicional: La meva nena té 14 mesos i pesa casi 12kg (és una nena gran i panxuda). Pixa molt a la nit.

Moltes grácies a totes!
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Bolquers de roba

EntradaAutor: marta9 » dc. feb. 24, 2010 6:27 pm

Sï que cal un master, si!!! neujor:-)

és que això és molt personal... Per gustos.... Venen uns packs de prova... Pots comprar-te els que et facin més gràcia i veure què tal... Jo tinc:

poppolino one size amb capa de "siempre seco" que són un pèl aparatosos , poppolino two size amb bambú (que m'agraden molt, no fan tant de bulto i són més suaus, molt absorbents... ) Aquests dos es fan servir amb un cobertor, per tant són més difícils de treure i posar, has de treure dues peces, i si tens un nen o nena que no es deixa canviar pot ser un pèl pesat. A més triguen més en assecar-se. Però tot i així els de bambú m'agraden força.

També tinc uns quants bolquers tot en un: "rellenables" blueberry deluxe: l'absorvent es fica en una butxaqueta que té, per la nit en poses algun més i ja està. La capa que toca la pell del nen és de forro polar, que es manté sec. son una canya, fan molt poc bulto, el canvi és un plis, com si fossin de paper, i s'assequen en un moment

i finalment també tinc Imse Vise... que no sé en quina categoria entren... es fan servir com un tot en un, els absorvents van cosits per un extrem... Té l'avantatge que s'assequen també molt ràpid, perquè l'absorbent queda penjant fora del bolquer quan ho estens, i que es posen igual de fàcil que un bolquer de paper. També tenen una capa de forro polar perquè el culet quedi sequet, i són primets.

Hi ha qui prefereix en comptes de l'interior de forro polar, de materials naturals com el bambú o el cotó orgànic, per cosa d'al.lèrgies, per exemple. ELs cobertors també són un món, poden ser més aviat "plàstics" o de llana... També te'ls pots mirar de segona mà en aquest enllaç... si només en vols uns quants per provar els pots trobar millor de preu... Espero no haver-te embolicat encara més... :content:

edito perquè no havia posat l'enllaç! neujor:-) http://eltrapicheo.mi-web.es/foro/
Imatge
Imatge
Imatge
bipa
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dc. feb. 24, 2010 8:52 pm

compra'n algun de suelto per provar i si li agafes el gustillo compra'n més... a mi m'agraden més els que s'omplen que els "tot en un" ja que per assecar son millors i en tinc un però no el faig servir mai d'aquests de dos peces amb cobertor.. jo els que tinc son els Funny Buzz de forro polar que s'asseca super ràpid i m'agrada força, els Bluberrys d'una talla de cotó que també m'agraden però potser fan massa "paquet", els imse-vimse amb "llenguetes" també els trobo pràctics i potser els que m'agraden més son els swaddlebees que tenen els botons al costat ja que són els més "primets" i fan menys embalum. Aquests darrers (i també els imse-vimse) tenen talles que fan que s'ajustin millor a cada mida però que aleshores en necessites més tot i que potser per l'edat de la teva filla agafant les talles grosses ja en tens prou. A mi m'agraden més els botons d'aquests de pressió que els velcros ja que pel rentat és més pràctic i a la llarga el velcro s'envelleix més... però diuen que el velcro s'adapta millor a la mida de les panxes de cada nen...

T'haig de dir però que jo a les nits no els faig servir !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dj. feb. 25, 2010 6:45 am

A mi encara no m'ha donat temps de provar-los aquí al SP hi ha una marona que en fa, jo me n'he comprat tres i són moníssims i a més se'ls veu que s'assequen ràpid, d'aquests amb insertables

http://www.petitesglories.es.tl/Telas-d ... F1ales.htm

També hi ha una altre marona que en ven que té un projecte africà molt xulu i en té uns que aguanten molt per la nit a més dels altres

http://www.kangurafrica.com/
Imatge[/url]
empordanesa
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. maig 27, 2009 1:18 pm

EntradaAutor: empordanesa » dj. feb. 25, 2010 8:44 am

Jo li'n compro a la Glòria http://www.petitesglories.es.tl/Petitesglories-en-acci%F3n.htm ( de fet algunes fotos són del meu petit) i puc donar fe que són genials.

La meva recomanació és que en provis tres o quatre de diferents i després decideixis, doncs cada mare i cada nen són un món ( a mi m'encanten uns que a una altra mama no li convencen...i així).

Els meus inputs:

-No compris packs a menys que estiguis completament segura que aquells t'aniran bé.
-De nits, per mi, millor dues peces, que absorbeixen molt més i pots augmentar-ne fàcilment la capacitat d'absorció. I si són de cànem o bambú, encara millor.
- De dies, els insertables van molt bé i els "tot-en-un" van de conya per tenir a casa els avis o per anar a passejar.
- Velcro per quan són petitons, després botons, que costen més de treure's i aguanten molt millor les rentades
- Unitalles o talles per separat: a gust del consumidor!
- L'interior de velour és genial (la Gòria els fa així), ja que és molt suau i no provoca irritacions ( el polar de vegades sí)

... I per últim: vigila que això és adictiu!!! :content: :content:

:ok:
helan
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dj. feb. 25, 2010 1:27 pm

Moltes gràcies a totes!!!

Pregunata: un cop decidit quin bolquer trio, quans n'haig de tenir? :anec:
empordanesa
Entrades: 51
Membre des de: dc. maig 27, 2009 1:18 pm

EntradaAutor: empordanesa » dv. feb. 26, 2010 9:06 pm

helan ha escrit:
Pregunata: un cop decidit quin bolquer trio, quans n'haig de tenir? :anec:

Entre 15 i 20 més o menys.
Has de calcular que de petitons poden gastar uns 7-8 bolquers al dia més un o dos a la nit. N'has de tenir de nets per l'endemà i que et doni temps a rentar i eixugar els bruts.
tucuxí
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. set. 01, 2010 9:09 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

EntradaAutor: tucuxí » dg. des. 19, 2010 2:40 pm

Abans de fer la inversió és millor provar-ne 1 ó 2 del model que més agradi, perquè com molt bé dieu cada persona és un mòn i n'hi ha per tots els gustos.

Nosaltres tenim el nostre taller a Granollers on els cosim. Tots els productes són de proximitat: els teixits del Maresme, la làmina de poliuretà transpirable de Girona i la merceria de Barcelona.

Personalment m'agrada molt l'opció del cotó perquè és el més fresc i millor adaptat al nostre clima mediterrani. Però reconec que el velour o interior sintètic és més càlid a l'hivern i no deixa que el nen es noti tant mullat.

Nosaltres en tenim 12 de dos peces (absorbent i cobertor per separat) i 6 tot en ú per a l'escola bressol. Pel gran que només mulla a la nit, en tenim 3 i prou.

També animem a tothom a provar el bolquer català! :love:
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dc. abr. 27, 2011 9:20 am

Per si algú li interessa probar-ne alguns, jo en venc cinc de talla única de la marca Mummy's Touch.
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dv. maig 27, 2011 11:49 pm

Noies, recupero aquest post que he trobat i no se si en tenim algun altre que parli dels bolquers de roba.
El cas es que ens han regalat un bolquer de roba i m'agrada molt la idea de fer-los servir sempre, però també tinc dubtes. M'ajudeu?????

Per rentar-los feu rentadores només de bolquers o amb més roba?
S'han de rentar abans a mà?
Quin sabó seria el millor? Alguna recomanació especial?
Quan canvieu el bolquer on el deixeu? Vull dir, en remull o espereu per quan l'hagueu de rentar?
Si esteu fora de casa, el possaries a una bossa quan has canviat al nen i ja està o s'ha de fer alguna altra cosa?
Semblen molt gruixuts, ara a l'estiu no donen més calor que els altres?

Segur que em sortiràn alguns més de dubtes, però si per començar m'ajudeu amb aquests em feu un gran favor :ok:
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » ds. maig 28, 2011 10:51 am

Hola Currita! A veure si et puc donar un cop de mà.
El cas es que ens han regalat un bolquer de roba i m'agrada molt la idea de fer-los servir sempre, però també tinc dubtes. M'ajudeu????? Ho intento ;)

Per rentar-los feu rentadores només de bolquers o amb més roba? Sempre ho he barrejat tot
S'han de rentar abans a mà? No, no cal. Jo l'única cosa que faig especial és passar el xorro de la dutxa per sobre el bolquer i posant-ho a sobre del vàter) si hi ha caca d'aquesta que no és ni líquida ni de la que surt sola.
Quin sabó seria el millor? Alguna recomanació especial? No, qualsevol que no sigui greixós. Jo n'he fet servir molts diferents, i tots molt bé (mercadona, vipp express...)
Quan canvieu el bolquer on el deixeu? Vull dir, en remull o espereu per quan l'hagueu de rentar? El fico directament a la rentadora, i s'espera allà (a més tinc la rentadora al balcó)
Si esteu fora de casa, el possaries a una bossa quan has canviat al nen i ja està o s'ha de fer alguna altra cosa? Jo no en faig servir si sé que l'hauré de canviar a fora de casa, però si algun cop ho he fet directament tancat en una bossa de plàstic
Semblen molt gruixuts, ara a l'estiu no donen més calor que els altres? aquest és un dubte que tenim el julyeto i jo. Jo penso que la roba transpira més que el plàstic dels bolquers. Ell pensa que no... Total, combinem els dos tipus segons necessitats.

Segur que em sortiràn alguns més de dubtes, però si per començar m'ajudeu amb aquests em feu un gran favor :ok:Tu ves preguntant, i a veure si et podem ajudar. Ja veuràs com d'aquí res m'estaràs donant consells tu a mi ;)
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dl. maig 30, 2011 3:14 pm

Mil gràcies Julyet :-()-) :-()-) ara hem de possar-ho en pràctica :ok: només :ok: l'hem fet servir un parell de cops.
Ja aniré preguntant sobre la marxa que segur que sorgeixen dubtes!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::