Canvi de banyera?

Els bolquers, el xumet..

aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Canvi de banyera?

EntradaAutor: aivlis » dl. gen. 17, 2011 5:51 am

Nosaltres tb tenim la flexibath i la recomano!!! ÉS més gran del k sembla, kuan no la fas servir la plegues i no tens trastos per tot arreu i si vols t la pots endur...nosaltres akest estiu ens la vam endur de vacances i ens va anar de conya!!!
al principi teniem una inflable...però es va rebentar i no sabiem si comprar-ne una o posar-lo a la gran....xo a la gran gastes molta aigua! Ens van deixar una cadireta però no estava comode pk no es podia moure i jugar...tot i k tenia botons amb llumets... i a part era dificil rentar-li l'eskena i el culet .... així k em vaig decidir per la plegable....Haig de dir k nosaltres hem posat una alfombreta a la base pk lliscava una mica (ell va començar a banyar-s'hi de molt peque i encara no s'aguantava sol) potser ja l'hi podriem treure...xo no ho hem fet!!
I tens un munt de colors per triar!!!
Tb vaig veure això a l'imaginarium i fa un temps vaig posar un post per si algu ho tenia...trobo k es mot bona idea per kuan ja no caben....
www.babydam.com
Imatge
ninoneta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » dj. set. 22, 2011 3:01 pm

Recupero el post perquè últimament tenim problemes per banyar a la petita...
Fins fa un parell de mesos la banyavem amb un dels dos a la banyera gran, però això de tant en tant està bé, però sempre es fa pesat... a més si només ets un de sol no pot ser. Així que ens van deixar una banyera més gran que la que teniem per ella de més bebé, però no hi cap dins la nostra banyera, així que la posem al terra del lavabo, però clar acaba tot ple d'aigua, a més la nena cada vegada s'aixeca més a la banyera, i em costa més de dominar, total que acabo baldada de banyar-la. També no li agrada gens que li mullem el cap, hi ha dies que munta un drama,perquè se'm agafa que no vol que li renti el cap, i acabo jo ben mullada! Algun truc o idea per fer l'hora del bany una mica més fàcil??
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 22, 2011 3:12 pm

ostres, és cert q l'hora del bany acostuma a ser una drama, sobretot per rentar el cabell (o millor dit, per esbandir-li!).
Nosaltres quan vem veure q era un perill seguir-la banyant a la seva banyera amb potes, vem treure les potes i vem posar la banyera dins la nostra... ens va anar relativament bé... però aquest estiu, arran de marxar de vancances i no tenir banyera (i passar de portar-la) vem agafar el tamboret aquell de l'Ikea pq ella pogués seure i ostres, perfecte!
Posem el tamboret dins la banyera i en 2 minuts la tinc dutxada! S'aixeca, clar, però fa bastant de cas, i el millor de tot, q com no queda aigua estancada, no plora quan l'hem de treure! pq abans era un veritable drama!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ninoneta

EntradaAutor: ninoneta » dj. set. 22, 2011 3:23 pm

Itaca, quin tamburet dius? el que és de la col.lecció mamut, de plàstic de colors?
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 22, 2011 3:29 pm

no, no... em refereixo al típic! Aquest:

Imatge

és petitó i hi cap perfectament a la banyera, dutxa...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ninoneta

EntradaAutor: ninoneta » dj. set. 22, 2011 11:00 pm

OK! En tenim un de semblant, provarem a veure... tot i que em penso que encara és petita... Merci!
Imatge
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dt. set. 27, 2011 1:03 pm

Hola!!
Ho comentava en un altre post, per banyar el nostre petit de vegades faig servir un truc: els dies que no vol, agafem un gel del congelador y juguem fins que es desfà a la banyera, a mí em funciona ;-), i per esbandir el cap, enganxo un ninot amb ventosa a la pared de la mampara i el faig que miri cap a amunt, així no li cau ni el sabó ni l´aigua "a saco" per la cara. Per superar el tema del sabó/aigua a la cara el que he fet és dutxarme amb ell en braços unes cuantes vegades i li ensenyo com jo em fico sota la dutxa mentre bufo i faig "bruaaaah!" sota la dutxa (no os en rigue jejejeje!!). Per cert, encara faig servir la banyera de Ikea dins del plat de dutxa.
Per rentar les dents l´últim truc és fer gàrgares... es pixa de riure i de passada finalment ens raspatllem les dents plegats. :ok:
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
ptitgat
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dc. març 14, 2012 10:15 am

Hola noies,

recupero el post per si em podeu ajudar.

La meva nena té dos anys i mig, fins fa cosa d'un mes banyar era un joc i li encantava, però portem una temporada que és un infern. Ja no només el tema del cap (ja fem un dia sí i un dia no) sinó el simple fet de veure la banyera. Hem intentat banyar-nos amb ella, dutxar-la sola i acompanyada (la última vegafa amb una nina), jugar a omplir juntes la banyera, només rentar peus (a la pica), però res. Quan veu que la que ha d'entrar a mullar-se és ella comença a cridar i plorar i és difícil d'agafar. Li hem explicat que no és un càstig (a vegades pensem que lla s'ho pensa) i que podem jufgar. Però res, no hi ha manera. Ja no sabem com fer-ho.

Alguna idea?
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dj. març 15, 2012 8:21 am

Hola Ptitgat,
Nosaltrs últimament ens emportem juguines... peces de construcció de fusta, o olles de plàstic de joguina, fins i tot de vegades al galleda de la platja i juga a emplenar i buidar la galleda d´aigua... Cada dia escollim una joguina per portar a la banyera (una joguina que es pugui ficar a la banyera, és clar). Espero qeu aviat ho resolguis!!
:-()-)
Imatge
ptitgat
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dj. març 15, 2012 8:42 am

Gràcies Maruxa

La veritat és que ho intentem... li ensenyem vídeos d'ella banyant-se, li portem les joguines que vol (la nina de l'altra vegada no es podia mullar en teoria... és de roba...) i ens ajuda a omplir-la però a l'hora d'entrar és quan comença el drama...
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dv. març 16, 2012 8:49 am

Un alatra cosa que fem és, quan la banyera està plena de trastos que ell ha anat tirant un per un i ja s´ha despullat, preguntem "I ara qui falta a la banyeraaaaa??? el més important qui és?....." i ell respon tot orgullós "jo!!". Hem arribat fins aquí a base d´insistir, "ara que la banyera és plena, falta el més important de tot! que ets tú!!". Abans de banyar "visualitza" el moment, que sembla una xorrada, però ens ha anat molt bé per altres coses, com per que no plori quan el deixem a la llar, és com fer una menjada de tarro. Abans de banyar cada dia, parla de lo "guay" que és banyar-se, "quina sort que tens que et pots banyar!!, jo sóc gran i m´haig de dutxar!, quina enveja em fa, tens una sooooort!", "en una estona anirem a fer xipi-xapa a la banyera! què bé!" i així. Em fa una mica de bergonya explicar això, però la veritat és que ens ha anat super bé!!, no sé, és com positivitzar les coses... Molts ànims i tones de paciència :ok:
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::