ORINALS
Re: ORINALS
Hola!
Doncs jo vaig comprar un orinal mondo i lorondo als xinos per 2 euros i és el que fa servir a casa. També li vaig comprar el de viatje (reductor wc) de la Nikidom i a casa és el que em diu que vol per fer caca (el pipi a l'orinal i la caca amb el reductor).
Però a fora (familia, restaurants, piscina) s'asseu al wc, així que el reductor veig que poc el faré servir....
Salut!
Doncs jo vaig comprar un orinal mondo i lorondo als xinos per 2 euros i és el que fa servir a casa. També li vaig comprar el de viatje (reductor wc) de la Nikidom i a casa és el que em diu que vol per fer caca (el pipi a l'orinal i la caca amb el reductor).
Però a fora (familia, restaurants, piscina) s'asseu al wc, així que el reductor veig que poc el faré servir....
Salut!
Dons jo trobo que l'orinal de viatge/reductor, va molt bé. Si has d'anar al lavabo dels restaurants o bars, el pots fer servir.
Nosaltres li treiem el bolquer el proper dilluns......... Estic lleugerament acollonida! Ja us explicaré que tal els orinals.
Nosaltres li treiem el bolquer el proper dilluns......... Estic lleugerament acollonida! Ja us explicaré que tal els orinals.
Noies, aprofito aquest post per no obrir-ne un altre, però com que és antic, m'agradaria saber quin orinal teniu pels vostres nens/nenes. És que he estat tafanejant una mica per la xarxa i déu-n'hi-dó els tipus que n'hi han!
Gràcies.
Gràcies.
Sincerament, takita, jo vaig comprar els mes senzills que vaig trobar: els del Ikea
A mes, la meva nena, de seguida va voler fer-ho al wc, primer amb adaptador, i també va demanar treure'l de seguida.
A mes, la meva nena, de seguida va voler fer-ho al wc, primer amb adaptador, i també va demanar treure'l de seguida.
Gràcies, GLG. Tenim pendent una visita a Ikea, així que crec que aprofitarem i comprarem aquest que dius; més que res perquè veig que són molt econòmics i com que encara és petit i no sabem si li farà gaire cas... 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |