ORINALS

Els bolquers, el xumet..

nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: ORINALS

EntradaAutor: nini8852 » dc. jul. 14, 2010 8:45 am

Hola!

Doncs jo vaig comprar un orinal mondo i lorondo als xinos per 2 euros i és el que fa servir a casa. També li vaig comprar el de viatje (reductor wc) de la Nikidom i a casa és el que em diu que vol per fer caca (el pipi a l'orinal i la caca amb el reductor).
Però a fora (familia, restaurants, piscina) s'asseu al wc, així que el reductor veig que poc el faré servir....

Salut!
Imatge
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dc. jul. 14, 2010 10:32 am

Dons jo trobo que l'orinal de viatge/reductor, va molt bé. Si has d'anar al lavabo dels restaurants o bars, el pots fer servir.

Nosaltres li treiem el bolquer el proper dilluns......... Estic lleugerament acollonida! Ja us explicaré que tal els orinals.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. juny 09, 2011 8:20 pm

Noies, aprofito aquest post per no obrir-ne un altre, però com que és antic, m'agradaria saber quin orinal teniu pels vostres nens/nenes. És que he estat tafanejant una mica per la xarxa i déu-n'hi-dó els tipus que n'hi han!

Gràcies.
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dj. juny 09, 2011 8:38 pm

Sincerament, takita, jo vaig comprar els mes senzills que vaig trobar: els del Ikea

A mes, la meva nena, de seguida va voler fer-ho al wc, primer amb adaptador, i també va demanar treure'l de seguida.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. juny 10, 2011 10:48 am

Gràcies, GLG. Tenim pendent una visita a Ikea, així que crec que aprofitarem i comprarem aquest que dius; més que res perquè veig que són molt econòmics i com que encara és petit i no sabem si li farà gaire cas... :ok:

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::