Bolquers de roba als matins de TV3

Els bolquers, el xumet..

ariun
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Bolquers de roba als matins de TV3

EntradaAutor: ariun » dv. feb. 05, 2010 2:54 pm

BIPA i GLORIADSN, a la web de crianza natural hi ha l'article on s'explica perque no es poden netejar amb ecobola. Jo no ñ'he llegit perque no faig servir ecobola. Així que no us puc ajudar gaire. Ho sento ?-)

CLG- Tranquila que no crees mal rotllo, es normal que tinguis tants dubtes.
Sober l'ecologia: Compensa perque nomes augmentes una rentadora o dos com a màxim per setmana. No fas servir suavitzant i el sabó com ja han comentat se'n posa poquíssim. Per a que et facis una idea; jo tinc 12 bolquers que si els poso a la rentadora no m'ocupen ni la meitat del tambó; com que no els rento tots junts sempre tinc lloc de sobres per rentar la bugada normal. Poso la rentadora dia si dia no (mes o menys). Per assecar si la roba la poso a la secadora no separo els bolquers, per tant gasto el mateix que si no hi fossin. I si l'estenc els bolquers també els estenc. I en quant al pre-rentat... si la ** es liquida li passo una aigua peró ara es bastant solida i no em cal fer-ho casi gens.

Fora de casa_ Faig el mateix que qualsevol mare amb la diferencia que enlloc de buscar una basura on llençar-lo el poso a la bossa que tinc per portar els bolquers bruts cap a casa. Que no es de plàstic, la vaig comprar quan vaig comprar els bolquers i serveix per aixó. Si hi ha ** la llenço pel wc, i si per mala sort es liquida, doncs cap a casa. I per netejar el culet doncs les tovallotes d'un sol us, n'hi ha de les altres, peró no en tinc.

Que bé qeu al teu poble tingueu contenidors especials per aquesta mena de residus, pero no es poden reciclar, no se perque teniu un contenidor diferent. Seria questio d'investigar.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. feb. 05, 2010 3:53 pm

passa'm l'enllaç de on està que no el trobo :-:) , però de totes maneres, una amiga temps enrere va fer un estudi "per ella" pero a on treballa i va comparar la roba rentada amb sabó i la roba rentada amb ecobola (en el seu cas la "okoball") i va dir que les bacteries es destruient millor amb l okoball que amb el sabó.
De totes maneres també hi ha la opcio de molt poc sabó o també fer servir les nous de rentat http://www.nueces-de-lavado.es/ tot i que a mi personalment m'agrada més la ecobola... pero aixó ja va a gustus neu:-D
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dv. feb. 05, 2010 5:04 pm

http://www.crianzanatural.com/art/art136.html

Hola glòria, et passo l'enllaç. a mi em sembla més que no els agrada l'ecobola i ja està. Perquè ja sou vàries que m'heu dit que feu servir l'ecobola pels bolquers de roba i que va bé. i en aquesta pàgina venen de tot menys ecoboles, així que fa pensar una mica en que o bé no els agrada o be no s'han entès comercialment, en fin que mai sabrem què i ha darrera.

Què tranquila que em deixes amb lo del estudi.

Jejeje ja tinc ganes d'estrenar els bolquers

De totes maneres molts dels articles que hi ha en aquesta pàgina em semblen molt interessants
Imatge[/url]
ariun
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

EntradaAutor: ariun » dv. feb. 05, 2010 5:33 pm

Jo no puc opinar sobre la ecobola perque no la faig servir.
De totes maneres crec tothom acaba rentant els bolquers amb el que té a casa. Al començament feia servir sabó de casa, però deixava els bolquers amb una olor que no m'agradava, vaig passar-me al sabó de roba delicada mes barat que vaig trobar i en vaig quedar encantada. I ara segons quina roba acompanyen a la rentadora, els rento amb l'Ariel dels 15º, perque a 40º em deixa els bolquers impecables( desde el meu punt de vista treu les restes incrustades.. ja m'enteneu).

I així quin tipus feu servir? Quants en teniu?

Jo faig servir els "rellenables" els de dos peces, i en tinc 12. N'utilitzo 4 o 5 cada dia, perque a la nit faig servir els altres.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. feb. 05, 2010 5:58 pm

vale, mira si em dius que no en venen ja m'has dit bastant, perque ja he sentit varies queixes de que si preguntes per una cosa que no es ven allà doncs ho pinten mooolt malament, jo no entenc perque... perque per exemple si jo tinc un producte evidentment es perque m'agrada el producte que jo tinc (o venc) però aixó no vol dir que els altres productes no estiguin bé..... en fi... Per forum que es pugui parlar de tot sense està condicionat hi ha el redcanguro.com que està ple de noies que informen segons les seves experiencies, sense estar condicionat a ningú ni amb cap marca, ni amb cap empresa... no se si m'explico.
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. feb. 05, 2010 9:50 pm

ai ariun, ara veig que he contestat a la mirnins i no t'havia llegit perdona....
doncs jo faig servir els rellenables... bé els que faig jo, vaig anar provant i aquests son els que em van anar més bé.. de totes maneres per gustos colors que diuen jeje
la quantitat ja no ho se.... hauria de fer recompte però uns 12...o més... com que també n'he fet molts que he fet proves i els tinc aparcats perque no m'anaven bé doncs no els conto...
A la guarderia de moment com que només el porto tres horetes també combino i li posem dels que es llençen.
Per la nit al principi em feia "por" provar els de roba, però els poso amb un absorvent de microfibra i dos de cañam i perfecte, i aixi ja l'hi poso sempre a la nit també, i 0 fugues!, estic molt contenta.
TAmbé pel culet perque hi havia motes vegades que estava vermell i vinga a posar cremes, que si que funcionen, però ara no em calen. :globus:

si per rentar tothom fa el que l'hi va mes bé, mira la ecobola no renta mes ni menys que el sabo, vull dir que no es una cosa màgica eh? que hi han taques que no marxen, ni amb sabò, sino que has de fregar com tota la vida. Però mira el que mes em va sorpendre a mi de les ecoboles es que la roba sense suavitzant sortia molt bé!, em vaig sorpendre molt, si proves de fer un rentat amb aigua sola la roba no queda igual que amb la ecobola. També haig de dir que penso que aixó es com tot, i ecoboles i ecoboles hi han, no?
nbadeli
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dv. feb. 05, 2010 10:49 pm

mirins ha escrit:http://www.crianzanatural.com/art/art136.html

Hola glòria, et passo l'enllaç. a mi em sembla més que no els agrada l'ecobola i ja està. Perquè ja sou vàries que m'heu dit que feu servir l'ecobola pels bolquers de roba i que va bé. i en aquesta pàgina venen de tot menys ecoboles, així que fa pensar una mica en que o bé no els agrada o be no s'han entès comercialment, en fin que mai sabrem què i ha darrera.

Què tranquila que em deixes amb lo del estudi.

Jejeje ja tinc ganes d'estrenar els bolquers

De totes maneres molts dels articles que hi ha en aquesta pàgina em semblen molt interessants

Jo una vegada vaig llegir la intervenció de l'administradora de CN en un post sobre ecoboles i deia que això era una invenció, que no funcionava, que era igual que rentar amb aigua sola. Suposo que per això no les vénen, cosa que em sembla molt honesta, perquè també les podrien colar, no?

Jo també feia servir els "rellenables". Ara amb la petita no he començat, la veritat és que em fa mandra i que gairebé no tinc temps ni de posar rentaodores. A veure si reprenc el tema, amb aquest post.
Imatge

Imatge

Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. feb. 06, 2010 11:05 am

Jo faig servir bolquers de roba des de fa 15 mesos.
En faig servir de talla única, d'ajustables per talles, d'una sola peça o amb cobertor i uns d'especials per la nit.
Els rento sempre amb ecobola i queden perfectament nets.
Seguiré el debat de la tv3... i si necessiteu qualsevol informació o ajut, podeu comptar amb mi.
ImatgeImatgeImatge
nbadeli

EntradaAutor: nbadeli » dg. feb. 21, 2010 5:42 pm

M'acabo de recordar d'aquest post i que se'm va passar mirar tv3. A veure si ho trobo pel 3 a la carta.
Imatge

Imatge

Imatge
nbadeli

EntradaAutor: nbadeli » dg. feb. 21, 2010 6:10 pm

Ostres, ostres...acabo de veure el programa i m'he quedat de pasta de moniato!!!
Però quines periodistes més maleducades! Elles sí que són d'un altre planeta. M'he emprenyat molt. No saben escoltar, gairebé no t'han deixat parlar i han assumit que la bugada a casa la fa la dona. És cert que a la majoria de llars és així, però que ho diguin unes "feministes" com elles (i m'hi considero en molts aspectes, però no com elles), enlloc d'insistir en que la bugada l'haura de fer l'home també...
A més, gairebé no t'han deixat exposar les aventatges del bolquer de roba, ni com t'ho fas, perquè és cert que quan no coneixes el tema sembla que vulguis tornar a fer com les nostres àvies, per tant, explicar el dia a dia i els temes pràctics no hagués estat de més, enlloc de deixar sortir al plató a la periodista cridanera.
Ai mare, i aquest programa té prestigi i audiència, no? Encara m'emprenyo més.
Imatge

Imatge

Imatge
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dg. feb. 21, 2010 7:34 pm

nbadeli ha escrit:Ostres, ostres...acabo de veure el programa i m'he quedat de pasta de moniato!!!
Però quines periodistes més maleducades! Elles sí que són d'un altre planeta. M'he emprenyat molt. No saben escoltar, gairebé no t'han deixat parlar i han assumit que la bugada a casa la fa la dona. És cert que a la majoria de llars és així, però que ho diguin unes "feministes" com elles (i m'hi considero en molts aspectes, però no com elles), enlloc d'insistir en que la bugada l'haura de fer l'home també...
A més, gairebé no t'han deixat exposar les aventatges del bolquer de roba, ni com t'ho fas, perquè és cert que quan no coneixes el tema sembla que vulguis tornar a fer com les nostres àvies, per tant, explicar el dia a dia i els temes pràctics no hagués estat de més, enlloc de deixar sortir al plató a la periodista cridanera.
Ai mare, i aquest programa té prestigi i audiència, no? Encara m'emprenyo més.

ai si... jo penso igual, quant el vaig veure vaig flipar... ostres em va sentar molt malament la Melero i l'altre i a més a crits.buff
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dg. feb. 21, 2010 8:47 pm

Jo tampoc ho havia vist i ho he vist ara... quina tela !!! :ufs: :ufs: :ufs:

penjo l'enllaç per si algú ho vol veure ja que a mi m'ha costat una mica de trobar... http://www.tv3.cat/videos/2704810/Bolqu ... cologiques (Nuria si et molesta m'ho dius que el trec !)

Em pensava que era un programa una mica més rigoros i sembla un d'aquells de crear polemica i prou no et van deixar parlar ni van voler escoltar !!!! si no et volen escoltar no sé per que t'hi conviden !!!

Ieps, amb l'enrrabiada m'ho he deixat i edito per dir que el teu nen estava molt guapo :ok: :ok: i va aguantar com un campió !!! :-)(-: :-)(-:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Gloriadsn

EntradaAutor: Gloriadsn » dg. feb. 21, 2010 9:53 pm

bipa ha escrit:
Ieps, amb l'enrrabiada m'ho he deixat i edito per dir que el teu nen estava molt guapo :ok: :ok: i va aguantar com un campió !!! :-)(-: :-)(-:

siiiiiii!!!! jo també ho vaig pensar!!
nuria tens un nen guapiiisim, i es va portar superbé!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. feb. 22, 2010 4:27 pm

ariun, va sortir guapíssima per la tele

Ostres, quina ràbia que foten la Melero i la Rahola, puffff :ufs: :ufs: :ufs:

I diu la Pilar que elles són del segle XXI?? No noia no, estàs molt equivocada, les persones del segle XXI són les que es preocupen per no omplir el planeta de residus, les persones del segle XXI són les que intenten aprendre coses noves i ampliar horitzons, no enrocar-se només en el seu propi punt de vista per no sortir mai d'allí. Tu no ets del segle XXI ni de conya, el que tu ets xata, és una desfasada.

(Bueno, totes dues, a part d'unes maleducades, on s'és vist no deixar parlar a un convidat??).

I el que diu la Rahola que rentant es gasta aigua... què potser no es renta la roba ella? No porta calces? Utilitza prendes d'un sol ús? Em fot negra aquesta falta d'arguments i que encara es pensi que té la raó absoluta. Au vés!!

Mirant els vídeos sobre ecologia de la web vaig veure'n un que parlava del cafè, la Melero perquè ho sapigueu té una Nespresso i està encantada de no reciclar, no té temps!!! Doncs el que explicava el Gallego té tota la raó del món, quin coi d'invent nou és aquest que es dedica a generar tones de residus? Ja que s'hi posaven podien haver pensat algo biodegradable... Em vaig alegrar de saber que a Nespresso de Barcelona (arrel de les queixes rebudes) ara recullen les càpsules buides. :ok:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dl. feb. 22, 2010 5:00 pm

Si jo també penso que van simplificar molt rotllo: bolquers roba = anar endarrera / rentar molta roba = només es pot fer si la dona està a casa = jo soc una dona moderna = haig de tenir un treball xaxipiruli = no em puc quedar a casa rentant bolquers i no és això !!!
Jo també soc una mare treballadora i rento els bolquers (amb les mateixes bugades que feia o alguna més) i l'Arun no es queda a casa per rentar els bolquers !!! per que la cara de l'Helena quan l'Arun va dir que no treballava :ufs: :ufs: ... Elles segur que tenen xaxes que els hi van les bugades per tant = que la xaxa renti els bolquers si pensen que és tanta feina !!
També penso que va flipar en veure-la pensant que se li apareixeria la super hippi mega alternativa i se li va aparèixer una mare normal i corrent sensibilitzada pels residus que genera, si totes anessim de mares super modernes de tot el que uso o tiro m'agradarà veure el què els hi deixem a les nostres filles i fills !!!

Jo accepto que hi hagi opcions per tot (cada ú es coneix ca seva) jo mateixa no utilitzo 100% els de roba per temes pràctics, però penso que s'ha de fer sempre des de el respecte i valorant la opció dels altres no simplificant i convidan-te a un programa per dir-te que ets un "bitxo raro".... pos eso... ja m'he desfogat... i vaig a continuar treballant neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Pepeta

EntradaAutor: Pepeta » dl. feb. 22, 2010 6:18 pm

És que semblava que s'hagués d'anar a rentar a mà al riu!! No van sentir que es posen a la rentadora i a l'assecadora?
Em foten gràcia, com si no rentessin la resta de la roba... Com si per rentar els bolquers de roba haguessis de fer algo diferent del que fan quan renten els llençols... que ho fa la màquina, coi.
És que no puedorr, no puedorrrr !!!

:sogra: :sogra: :lluita:: :lluita::
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
nbadeli

EntradaAutor: nbadeli » dl. feb. 22, 2010 9:22 pm

Ah, i la b+++a de la Melero, li pregunta a l'ariun, oi que se li irrita el culet, ara que treu les dents? I l'Ariun respon, una sola vegada. I l'altra, clar, clar, veus? se li irrita el culet igualment. I l'ariun que torna a dir, però una sola vegada. I la presentadora, que no s'entera. Jo tampoc puedorrr i m'ha agradat aquest: :lluita:: :lluita::
un per la Melero i l'altra per la Rahola.

Per cert, et volia preguntar si després van parlar amb tu una mica i si va ser en el mateix to. I també em vaig oblidar de dir-te que el teu nen es va portar de fàbula, i més considerant els crits que fotien aquelles del s-XXI.
Imatge

Imatge

Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dv. feb. 26, 2010 1:19 pm

Bones!

Jo també penso que van ser unes maleducades i que casi no et van deixar parlar dels bolquers. Pensava que realment volien tractar el tema, no tan sols parlar la Melero i desprès la Rahola, (que no puc amb ella, la veritat).

El poc que et van deixar parlar, molt bé
Imatge

Imatge
Pepeta

EntradaAutor: Pepeta » dv. feb. 26, 2010 3:39 pm

Tanta carrera de periodisme i no saben que per donar una informació no cal la seva opinió personal?
(A mi m'importa 3 pitos si a la Melero li fan fàstic les caques...)

Molt bò quan el Gallego li va demanar a la Merelo si ella no cagava... neujor:-) neujor:-)
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
mirins
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » ds. març 06, 2010 6:45 am

Comparteixo totes les opinions. Em vaig quedar esgarrifada amb aquell parell xisclant com possesses!! Maleducades, no vàren deixar-te exposar res i el teu nen una passada, es va comportar com un homenet i això que amb aquelles dues era per posar-se nerviós!!

La Rahola una hippy passada a yuppi, vaja lo pitjor de lo pitjor

:lluita:: :lluita::

jajaja a m i també m'ha agradat
Imatge[/url]

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::