Anar amb cotxe "mision impossible"

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Anar amb cotxe "mision impossible"

EntradaAutor: Plufi » dt. juny 24, 2008 2:28 pm

La meva filla és super moguda, no s'està quieta ENLLOC per lo tant ja us podeu pensar que passa quan volem anar amb cotxe.

La fiquem a la cadireta i als 5 minuts es posa que ja no pot més, la trec i me la poso a la falda però tampoc s'hi vol estar, pica la finestra, s'aixeca, es torna a seure, es torna a aixecar, vamos que no sap ni ella el que vol i clar alguna vegada acaba vomitant.

El tema és que no sabem si es posa així perquè està marejada i vol sortir de la cadireta o si és a l'inrevés i es que es mareija de tant bellugar.

Algun dia hem dit doncs mira que plori una mica a la cadireta, però encara ha estat pitjor.

I pensar que quan vam comprar la cadireta la venedora em va dir: es pot reclinar perquè ja veuràs que hi dormirà molt. Si, si........sobretot dormir-hi jajaja!!

Per tant ens estem plantejant que fem amb les vacances perqùe per anar a passar un calvari només sortir de casa.........

Algun truquillo per què s'estiguin a la cadireta? Com us ho feu vosaltres?

Ah si! que ma cosina diu: però qui mana la nena o la mama? que segui a la cadireta i que plori fins que es cansi. Però ella no podria conduir ni un quart!!! que a casa dels altres tot és més fàcil.
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Calongina
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dt. juny 24, 2008 10:55 pm

Ostres, que estrany! Potser sí que està neguitosa perquè no es troba bé... en general als nens el cotxe els relaxa.

La meva nena no se m'ha marejat mai (té quasi 2 anys). En el dia a dia, amb un xumet n'hem tingut prou per arreglar el neguit d'anar en cotxe. Ara bé, si són moltes hores, aleshores comença la guerra. L'estiu passat vam fer un viatge amb cotxe, i va ser bastant horrorós. Ara bé, de l'experiència et puc donar algunes idees:

*feu els trajectes més llargs de nit, o coincidint amb les estones que dormi. A més, és una manera d'esquivar la calor.
*porteu joguines, aigua i cosetes per picar (bastonets, fruita...). I prepareu-vos a treballar les dots de conta-contes...
*una de les coses que ens funcionava millor eren les cançons. El Joan petit quan balla o el Bon dia dels pets, és igual. Ja te les triarà ella!

I una altra cosa. Per què no ho preguntes al metge? Igual donant-li algun medicament (tipus biodramina infantil), es troba millor i està més tranquila. O amb homeopatia... No sé, ho dic per donar una idea...

Ja ens ho explicaràs!
Calongina
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dc. juny 25, 2008 9:37 am

gràcies guapa!!

El que passa és que tot això passa en trajectes super curts tipus 20 minuts o mitja hora.

Els més llargs només els fem per pura i dura necessitat.
Imatge

Calongina
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » dj. juny 26, 2008 10:05 pm

Doncs lo del medicament no té cap sentit, és clar...
Calongina
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. juny 27, 2008 7:29 am

plufi, el meu ambé es mareja quan hi ha curbes.
EL proper dia que vagi al pediatra preguntarè si hi ha alguna solució.
D'altre banda, si em permets que em fiqui en la teva vida.... no la portis a coll a dins del cotxe...
suposo que és més facil de dir que de fer, pero és molt perillos. Uns amics meus van tenir un molt mala experiencia, i ara em posos malata només de pensar que un nen no va ben lligat. a part, si et pillen et poden treure tropecientos punts.
ImatgeImatge
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dv. juny 27, 2008 2:08 pm

No si ja ho se ja, jo sóc la primera que em nego anar amb cotxe perquè no la vull treure de la cadireta perquè em famolta por però arribat un punt.........

Buf! no se pas com ho farem! com més va menys, ja no podem anar ni per dintre ciutat.
Imatge

Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dl. juny 30, 2008 1:25 pm

ei, plufi,..quin mal rotllo,...

a l' imaginarium, hi ha joguines per anar amb cotxe,..hi ha uns volants que es penjen i poden "conduir" ..també hi ha unes cortines per la finestra que són com uns jocs,...

i estudia't el cotxe,....hi teniu ambientador,..? aire acondicionat,..?ho fa amb tots els cotxes?..ho fa quan condueixen altres persones??,...

no sé, són idees,....i jo estic igual,...no la portis deslligada!!!!!!

:buguinen:
Imatge

Imatge
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dc. jul. 02, 2008 9:19 pm

Res, que estem ben apanyats!!

I per no portar-la deslligada hem acabat aparcant el cotxe, creu i ratlla, però és ben trist eh!!
Imatge

Bloss
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. juny 12, 2008 12:32 pm

EntradaAutor: Bloss » dt. jul. 08, 2008 12:55 pm

Plufi, em sento super identificada am tú!!!! la meva filla tampoc suporta el cotxe, sempre penso: i després tothom em diu que els nens es dormen al cotxe!!! doncs la meva no hi ha manera! bfff em posa dels nervis, la poso a la cadireta, no passen 5 minuts i ja crida, plora... precisament li comentava al meu home que potser es mareja... però si es mareja es quedaria atontolinada, no??? no xisclaria!!! no sé qué fer! això de les joguines... es que no shi entreté gaire estona... amb una joguina shi està uns minuts i després es cansa i la llença. Té 13mesos. Potser quan sigui més grandeta, canvía, no??? espero!
La qüestió es que quan va només amb mí o només amb al meu home no ho fa tant! potser es que pretén directament que li faci 40.000 xorrades per calmarla, cantarli cançons... a part de posar-me histèrica, tot i que ho dissimulo molt bé, compto 1.2.3 1.2.3 perquè de veritat que em treu de pollaguera.
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dc. jul. 09, 2008 2:54 pm

Ostres!!
No és que m'en alegri, no , no!!! Però per fi algú que tampoc li dorm la criatura al cotxe!!

Nosaltres aquest any aquest tema ens està fent plantejar el fet d'anar de vacances o no. Imaginat!! però és que per anar a passar un calvari només sortir de casa........... no sé.

Ja em diràs si has trobat algun truquillo per millorar la cosa eh! :ok:
Imatge

Bloss
Entrades: 17
Membre des de: dj. juny 12, 2008 12:32 pm

EntradaAutor: Bloss » dj. jul. 10, 2008 9:59 am

A més a més, les dues tenen més o menys la mateixa edat!
Ahir el meu home dels nervis de sentirla xisclar i queixarse, aparcant el cotxe al parking es va carregar el retrovisor amb el pilar, en cinc anys ni una rascadeta, però es que se't fica el xisclet a dins del cap i et posaaaaaaa bfff
Ara, ja et dic, quan va amb mí sola al meu cotxe, que condueixo jo i anem les dues soles, s'està la mar de tranquila. No ho entenc!!!
Nosaltres hem anat a Menorca, hem arribat fa uns dies. El viatge d'anar i tornar de Bcn... bueno... nar xisclant, al final vam optar per no fer-li cas. Després ja en el vaixell cap problema, ens vam recorrer tot el vaixell 40vegades perquè no para, pero bueno, jeje. Vam agafar camarot perquè dormís migdiada i tal i molt bé. Nosaltres també ens plantegem lo d'agafar el cotxe, per això no fem cap viatge llarg en cotxe. Un dia ens va donar per anar a Narbona a pasar el día, que ja veus, hi ha un parell d'hores o així, doncs a la tornada casi em dona algo de sentirla cridar, anavem amb uns amics i van alucinar!
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dv. jul. 11, 2008 9:20 pm

A Narbona?????????
Però si nosaltres som de Manresa i si algun cop hem d'anar al metge a Barcelona ja estem que treiem fum!!!

Quin valor teniu!!! Bueno no se d'on sou, però 2 horetes............ 15 minuts poden ser eterns!

Viam si trobem algun trukillo i ens funciona a les dues :ok:
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::