hola

Gatejar, caminar, correr i saltar.

lidia
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 9:30 am
Contacta:

hola

EntradaAutor: lidia » dc. ago. 29, 2007 10:41 am

Ei hola bones... Sóc la Lídia i m'acabo de registrar.
Tinc una cosa per comentar-vos. Estic de 7 mesos i espero la Judit. Està creixent molt bé. Ara he fet 3 setmanes de vacances i fa tres dies que torno a treballar. Sóc administrativa i estic sis hores al matí i dues a la tarda sentada. Em noto que la nena se me posa a la part inferior de la panxa i les "patades" que em clava són tan considerables que em fa veure les estrelles. Pot ser que sigui per tanta estona que estic sentada. Em recomaneu que camini una estona cada dia o tampoc és bo ara que ja estic tan a prop del part. És que també se m'inflen les cames i els peus... No sé, què opineu???
lídia quintana
.
.

Re: hola

EntradaAutor: . » dc. ago. 29, 2007 7:25 pm

Hola Lidia!!
Jo tb soc administrativa i quan estava embarassada feia 8 hores seguides a la feina asseguda, es clar. Tenia els peus com butifarres de pagés, en David en cardava unes que no vegis, pero després, anava caminant cap a casa i possava els peus a la paret, ben alts, i la veritat es que em baixava molt!!! Així vaig estar fins al mateix dia que va néixer el nen.
Osia que...caminar es molt sa!!!! A caminarrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 30, 2007 7:59 am

Fes una parada cada hora i estira els braços, les cames, canvia de postura... això no només per les embarassades!!! sempre hem de fer-ho, sino acabareu com jo, sense poder fer servir les mans o amb lesions cervicals...
en fi... si jo ho fes!!!!

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::