Què fer quan agafen vacances a P-1?
Què fer quan agafen vacances a P-1?
Bon dia marones, espqero que em pogueu ajudar.
Tinc un nen de dos anys que va a la llar municipal de Granollers. Però només treballen fins la primera setmana de juliol. Actualment estic de baixa per maternitat i passarem tot l'estiu junts. És molt mogut per estar tot el dia a casa, i al juliol farà molta calor per estar al matí al parc (els diumenges estem a les 9 en marxa). Anirem a la picina, però depen dels horaris del papa no puc anar sola amb els peques.
Sabeu ludoteques o centres amb activitats per nadons on puguem anar a jugar per Granollers o rodalies? No tenim problema en desplaçar-nos!
Vivim en un barri amb molts parcs, però a l'estiu no hi ha ni un ànima pq fa massa sol!
Gràcies!
Tinc un nen de dos anys que va a la llar municipal de Granollers. Però només treballen fins la primera setmana de juliol. Actualment estic de baixa per maternitat i passarem tot l'estiu junts. És molt mogut per estar tot el dia a casa, i al juliol farà molta calor per estar al matí al parc (els diumenges estem a les 9 en marxa). Anirem a la picina, però depen dels horaris del papa no puc anar sola amb els peques.
Sabeu ludoteques o centres amb activitats per nadons on puguem anar a jugar per Granollers o rodalies? No tenim problema en desplaçar-nos!
Vivim en un barri amb molts parcs, però a l'estiu no hi ha ni un ànima pq fa massa sol!
Gràcies!
- elisabetsalie
- :: formigueta

- Entrades: 55
- Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm
Re: Què fer quan agafen vacances a P-1?
Mil coses!
Jo fa dos estius enrera estava com tu: amb un nen a casa 24 h al dia i amb por de que s'avorrís amb mi. A més, estava embarassada i molt cansada. Vaig anar a la biblioteca i vaig començar a buscar activitats per fer amb ell i a poc a poc la imaginació se'm va disparar i ara ja fa un any que tinc un bloc en el que explico el que faig amb els meus dos dimoniets. Gaudim moltíssim del temps que estem junts i ja no tenim por d'avorrir-nos plegats.
Deixo l'adreça per si t'inspira, a mi em funciona. Per l'edat del teu fill, et recomano tot el que està relacionat amb la panera dels tresors:
http://manetesicosetes.wordpress.com
Bon estiu!
Jo fa dos estius enrera estava com tu: amb un nen a casa 24 h al dia i amb por de que s'avorrís amb mi. A més, estava embarassada i molt cansada. Vaig anar a la biblioteca i vaig començar a buscar activitats per fer amb ell i a poc a poc la imaginació se'm va disparar i ara ja fa un any que tinc un bloc en el que explico el que faig amb els meus dos dimoniets. Gaudim moltíssim del temps que estem junts i ja no tenim por d'avorrir-nos plegats.
Deixo l'adreça per si t'inspira, a mi em funciona. Per l'edat del teu fill, et recomano tot el que està relacionat amb la panera dels tresors:
Bon estiu!
Moltes gracies per contestar. Casualment fa unes setmanes que vaig trobarme el rey blog i el segueixo. Tens activitats xulisimes que m'agradia probar. La questió es que El petit te dos mesos i el gran 25. El gran en reclama molt l'atenció i necessita molt moviment i quan no puc estar per ell s'emprenya molt i comwncen a volar les joguines. Necessitem temps per adaptarnos a la nova situació
- elisabetsalie
- :: formigueta

- Entrades: 55
- Membre des de: dc. març 14, 2012 7:08 pm
DRACO ha escrit:Moltes gracies per contestar. Casualment fa unes setmanes que vaig trobarme el rey blog i el segueixo. Tens activitats xulisimes que m'agradia probar. La questió es que El petit te dos mesos i el gran 25. El gran en reclama molt l'atenció i necessita molt moviment i quan no puc estar per ell s'emprenya molt i comwncen a volar les joguines. Necessitem temps per adaptarnos a la nova situació
És una situació que conec. A poc a poc i paciència. Recordo que jo seia a terra i en tenia un a cada costat amb jocs diferents i jugava amb els dos... l'un a la tombona, ben a propet i amb joguines de bebè que tenia en una capsa propera, i l'altra amb trencaclosques, contes, la panera dels tresors... I cantava moltíssim, mirant-los ara l'un, ara l'altre, i així tots dos es sentien al.ludits.
És un moment bonic però estressant. Ànims, que quan el petit s'assegui ja podràs fer més coses.
elisabetsalie
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url