Sabates reforçades?
Sabates reforçades?
Hola! A veure si em podeu ajudar! La meva filla te un petit problema motriu al costat dret q fa q torci el peu al caminar. Per aixo necessitem unes sabates q siguin molt reforcades del taló i tb per la part interior del peu.
Aquet hivern hem anat amb geoxs pero l'altre dia una podologa em va dir q no son molt recorçades. Diu q les mes reforçades son les kickers. Pero clar el problema ve ara a l'estiu. Es complicat trobar sabates q siguin fresquetes i amb aquest reforç.
Sabeu d'alguna marca q sigui aixi? No haurien de ser ortopedics pero si mes reforçats q les marques mes comercials. Sabeu d'algun lloc a bcn on pugui trobar de la casa kickers q alguna cosa d'estiu han de tenir suposo.
Aquet hivern hem anat amb geoxs pero l'altre dia una podologa em va dir q no son molt recorçades. Diu q les mes reforçades son les kickers. Pero clar el problema ve ara a l'estiu. Es complicat trobar sabates q siguin fresquetes i amb aquest reforç.
Sabeu d'alguna marca q sigui aixi? No haurien de ser ortopedics pero si mes reforçats q les marques mes comercials. Sabeu d'algun lloc a bcn on pugui trobar de la casa kickers q alguna cosa d'estiu han de tenir suposo.
Re: Sabates reforçades?
Jo la setmana passada vaig veure ' n a la botiga casas sabaters a portal de l angel.
Al seu web, a la secció sabates "Bebés" (1 a 3 anys) pots veure els models que tenen aquesta temporada i també pots consultar els punts de venda.
http://www.kickers.com/es
http://www.kickers.com/es
Gracies! Ja havia remenat la web pero a la part de punts de venda nomes em surt l'opcio de buscar a França. Hi ha algun model q m'encaixaria ara falta mirar en situ si son prou reforçades.
Si a alguna mes li sona alguna altre marca em feu un favor
Si a alguna mes li sona alguna altre marca em feu un favor
Tens raó, només surt França
. A El Corte Inglés segur que en tenen.
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |