No respon per el seu nom
No respon per el seu nom
Estic una mica preocupada, el Martí té 14 mesos i últimament quan el crides per el seu nom no es gira ni respòn, penso que no és problema de sordera, pq la melodia dels seus dibuixos animats i segons quines coses, les escolta perfectament. Però aquest matí mateix plorava pq no em trobava i l'he cridat desde el passadís el seu nom i no s'ha girat....
Em té una mica mosca el tema, pq encara que no parla, parloteja molt diu apa, iaiaiaia i babababa i altres coses i crec que és moment que reconegui ja el seu nom.
Gràcies,
Em té una mica mosca el tema, pq encara que no parla, parloteja molt diu apa, iaiaiaia i babababa i altres coses i crec que és moment que reconegui ja el seu nom.
Gràcies,
Re: No respon per el seu nom
Al meu tampoc reconeix el seu nom i té 13 mesos i mig....
Jo no estic preocupada, però últimament si que intento insistir més. Cada vegada que li parlo intento cridar-lo pel seu nom i veure si em segueix la corrent....
Sabeu en quins intervals d'edat és normal que ho aprenguin?
Jo no estic preocupada, però últimament si que intento insistir més. Cada vegada que li parlo intento cridar-lo pel seu nom i veure si em segueix la corrent....
Sabeu en quins intervals d'edat és normal que ho aprenguin?
No recordo amb quina edat els meus van reconèixer el seu nom, però és possible que a la guarderia, o els avis, o alguna persona que se'n faci càrrec li digui per algun diminutiu o sobrenom al que s'hagin acostumat?
Nuri g ha escrit:Sabeu en quins intervals d'edat és normal que ho aprenguin?
Em contesto a mi mateixa...ja,ja
He mira't la taula del carnet de salut i posa com a intervals des de els 9 mesos als 12 mesos. O sigui, als 12 mesos el 95% dels nens saben reconeixer el seu nom. Així, glauka, el teu i el meu són d'aquest 5 % que falta...
Ara no sé que pensar.... segur que hi sent perquè riu i fa moviments raros ... ja,ja, quan sent musica que li agrada. Mama no ho diu bé, fa meeeee....meeee. Tinc clar que hi sent bé. Bé, ja es reconeixerà més tard o d'hora...
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Nuri g, a la nostra també li passava... -sé que en vam parlar en un altre post però ara no recordo quin...- el cas és que nosaltres ens vam adonar que li dèiem de mil maneres diferents i, és clar, ella es feia un bon embolic... Pot ser que també li passi al vostre petit? Nosaltres vam començar a dir-li sempre pel seu nom i en un mes ja feia cas. Ara fa cas quan vol i quan no vol passa de nosaltres, però no perquè no reconegui el seu nom... en fi, ara és una altra batalla!!!jejeje 

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Ummmm, aquest no és el cas del Martí, si que quan parlem d'ell li diem de tot, tete, boleta, gambeta etc... però quan el crido sempre li dic pel seu nom i si està jugant ni reacciona, és curiós no sé si és el to de veu però tb fa mes cas al seu pare que a la mare, ja sigui quan el cridin pel nom o quan i li diem un NO quan toca algo que es pot fer mal.
Com tinc pediatra aq setmana li comentaré, ens van dir que tenia molta cera, potser tb influeix, però com diu Nuri g, normalment els nens ho fan als 12 mesos, d'aquí que m'ha cridat l'atenció el tema.
Com tinc pediatra aq setmana li comentaré, ens van dir que tenia molta cera, potser tb influeix, però com diu Nuri g, normalment els nens ho fan als 12 mesos, d'aquí que m'ha cridat l'atenció el tema.
Alesta ha escrit:Nuri g, a la nostra també li passava... -sé que en vam parlar en un altre post però ara no recordo quin...- el cas és que nosaltres ens vam adonar que li dèiem de mil maneres diferents i, és clar, ella es feia un bon embolic... Pot ser que també li passi al vostre petit? Nosaltres vam començar a dir-li sempre pel seu nom i en un mes ja feia cas. Ara fa cas quan vol i quan no vol passa de nosaltres, però no perquè no reconegui el seu nom... en fi, ara és una altra batalla!!!jejeje
No crec que es faci cap lio... és diu Pau i no li diem d'altra manera. Crec que només es podria liar amb el "vine"...
Rectifico.... parlant amb el meu home ens hem adonat que ell li diu "cuca" "petito" moltes vegades.... o sigui, que potser si que l'hem liat una mica....
Bé... fa més d'un mes que intentam dir-li només pel seu nom i si ... es gira quan li diem pel nom.
I el teu, glauka?
I el teu, glauka?
Nuri g ha escrit:Bé... fa més d'un mes que intentam dir-li només pel seu nom i si ... es gira quan li diem pel nom.
I el teu, glauka?
M'alegro
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |