Gosset pingo de disset
Gosset pingo de disset
Algú te el gosset pingo?, aquell que va cap el nen quan fa sorollet amb l'oset...
Esque al meu peque li hem comprat i no se si funciona gaire bé. Es para molt sovint, i has d'estar continuament prement el botó on/off. D'altra banda, cada cop que l'enxufeu heu d'esperar a que acabi la canço per que el gosset faci cas?
No se, esque no el veig gaire pràctic...
Esque al meu peque li hem comprat i no se si funciona gaire bé. Es para molt sovint, i has d'estar continuament prement el botó on/off. D'altra banda, cada cop que l'enxufeu heu d'esperar a que acabi la canço per que el gosset faci cas?
No se, esque no el veig gaire pràctic...
Re: Gosset pingo de disset
Hola!!
nosaltres li vam comprar pel MAX i quan el vaig veure funcionar no em va agradar gens.... l'he anat a canviar i li he comprat un pluto que només borda i li encanta ;)
apalissssssss
Jomax
nosaltres li vam comprar pel MAX i quan el vaig veure funcionar no em va agradar gens.... l'he anat a canviar i li he comprat un pluto que només borda i li encanta ;)
apalissssssss
Jomax
Re: Gosset pingo de disset
Gràcies jomax,
La veritat és que la publicitat que li fan enganya. Jo també havia pensat caviar-lo, però he llençat l'embalatge...
La veritat és que la publicitat que li fan enganya. Jo també havia pensat caviar-lo, però he llençat l'embalatge...
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |