manguitos, bombolla o què?

Gatejar, caminar, correr i saltar.

nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

manguitos, bombolla o què?

EntradaAutor: nuco » dv. set. 23, 2011 9:14 am

Hola,
obro aquest tema per preguntar què és el més convenient per començar a habituar-se al món de l'aigua per una nena de 14 mesos. Ens hem apuntat a les piscines però portar-la tota l'estona jo en braços i fer-la jugar al final cansa. Si tingues un tipus de recolzament doncs crec aniriem millor. A ella li encanta l'aigua i no té por de res.
Ahir vaig estar al decatlon i el manguitos que hi havia deien a partir de 11 kg, ella només en fa 9kg, a més té uns bracets molt prims i crec els manguitos i caurien. De bombolles no en vaig veure i de flotador aquest estiu en teniem un d'aquests que va lligada la criatura però amb això segur que no apren a nadar. Jo vull alguna cosa que ens ajudi a poder començar a apendre a nadar.
Què aconselleu mames i papes experts?
Mil gràcies
ImatgeImatge
abm79
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:26 pm

Re: manguitos, bombolla o què?

EntradaAutor: abm79 » dv. set. 23, 2011 10:39 am

Hola,

fa uns mesos tenia el mateix dubte i a la piscina on anavem la socorrista que també es la que fa curset de nens em va dir:

!" el flotador es perillos perque si es giro s'ofega. que encara era petita per la bombolla perque no te capacitat de saber-se ficar dreta dins l'aigüa. Em va dir que el millor eren els manguitos perque li donava autonomia i era segur"

pues be, jo com una boja buscant manguitos pero en tots posava de 2 a 3 anys!!! i clar em feia por que li anesin grans i no anesin be!! al final al decathlon vaig veure els que dius que son a partir de 11kg, i la meva també feia 9kg llavors!!! pues res que els vaig comprar i els tinc mes que amortitzats!!! una pasada li encanten i s'ho passa genial!!!

jo no ho dubtaria!!! i si te el braç petit els infles mes o menys.....

ja em diràs!!!!
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dv. set. 23, 2011 11:18 am

Hola!

en Raimon té dos banyadors amb el flotador 'integrat'. Són del tipus antic anys 20 i un porta tot el voltant entre l'aixella i la cadera uns porexpans cosits i l'altre només al davant i al darrera un insertable que s'infla.
Imatge[/url]
nuco

EntradaAutor: nuco » dv. set. 23, 2011 11:41 am

abm79 ha escrit:Hola,

fa uns mesos tenia el mateix dubte i a la piscina on anavem la socorrista que també es la que fa curset de nens em va dir:

!" el flotador es perillos perque si es giro s'ofega. que encara era petita per la bombolla perque no te capacitat de saber-se ficar dreta dins l'aigüa. Em va dir que el millor eren els manguitos perque li donava autonomia i era segur"

pues be, jo com una boja buscant manguitos pero en tots posava de 2 a 3 anys!!! i clar em feia por que li anesin grans i no anesin be!! al final al decathlon vaig veure els que dius que son a partir de 11kg, i la meva també feia 9kg llavors!!! pues res que els vaig comprar i els tinc mes que amortitzats!!! una pasada li encanten i s'ho passa genial!!!

jo no ho dubtaria!!! i si te el braç petit els infles mes o menys.....

ja em diràs!!!!

Moltes gràcies. Així pesava 9kg li anaven bé aquests del decathon. Doncs ja està, aquesta tarda i torno i els agafo. Segur que s'ho passarà pipa.
ImatgeImatge
nuco

EntradaAutor: nuco » dv. set. 23, 2011 11:42 am

mirins ha escrit:Hola!

en Raimon té dos banyadors amb el flotador 'integrat'. Són del tipus antic anys 20 i un porta tot el voltant entre l'aixella i la cadera uns porexpans cosits i l'altre només al davant i al darrera un insertable que s'infla.

També és una bona alternativa. Però on els puc comprar? i són compatibles amb el bolquer?
ImatgeImatge
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dv. set. 23, 2011 11:51 am

Nosaltres a natació fem servir els "xurros", van molt bé per ensenyar-los a aguantar-se a l'aigua però a ella no li agrada massa! A l'estiu hem comprat aquests manguitos del decathlon a partir d'11 kg (la meva encara no els pesa) i genial! :ok: jo tb els tinc molt amortitzats! li encanta! i no para quieta ni un moment, es tira...
Nosaltres abans de l'estiu li vam preguntar al monitor de la piscina què era millor utilitzar i ens va dir que el que vulguessim menys la bombolla, que diu que els hi fa fer una mala posició de l'esquena. :ufs:
Imatge

Imatge
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dv. set. 23, 2011 2:06 pm

Jo a l'Arlet, q tb vol "nedar" sola!!!... li vaig comprar un flotador de la marca Swimtrainer, que fa que adopti la postura correcta per a nedar alhora que pot anar sola. Trobo que està molt bé!! N'hi ha diferents models en funció de l'edat i pes dels nens. Jo de moment tinc el primer :ok:
Imatge

Imatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dv. set. 23, 2011 2:15 pm

Només dir-te que els meus nens també són fans dels manguitos.
El petit, aquest estiu, en veure son germà nedant a la piscina dels "grans" amb els manguitos també va voler posar-se'ls (fins ara no volia perquè li molestaven). I ell si, a la piscina petita, fa menys de 10 kilos (tot i que ja té un any) va amb els seus manguitos tant feliç.
Els del petit els vam comprar a l'imaginarium i els del gran al decathlon :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
nuco

EntradaAutor: nuco » dl. set. 26, 2011 7:56 pm

nomes volia dir-vos que avui hem provat els manguitos i semblava que bé. Ella super feliç però le de vigilar perquè va sempre amb la boca oberta i fa cada "trago" :-D :-D . Al cap d'un quart d'hora s'ha començat a emprenyar i a estirar-se el manguitos, com si li fessin nosa i jo els hi he tret. Suposo que ja en tenia prou. El proxim dia i tornarem una estona més.
Gràcies a totes
ImatgeImatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::