manguitos, bombolla o què?
manguitos, bombolla o què?
Hola,
obro aquest tema per preguntar què és el més convenient per començar a habituar-se al món de l'aigua per una nena de 14 mesos. Ens hem apuntat a les piscines però portar-la tota l'estona jo en braços i fer-la jugar al final cansa. Si tingues un tipus de recolzament doncs crec aniriem millor. A ella li encanta l'aigua i no té por de res.
Ahir vaig estar al decatlon i el manguitos que hi havia deien a partir de 11 kg, ella només en fa 9kg, a més té uns bracets molt prims i crec els manguitos i caurien. De bombolles no en vaig veure i de flotador aquest estiu en teniem un d'aquests que va lligada la criatura però amb això segur que no apren a nadar. Jo vull alguna cosa que ens ajudi a poder començar a apendre a nadar.
Què aconselleu mames i papes experts?
Mil gràcies
obro aquest tema per preguntar què és el més convenient per començar a habituar-se al món de l'aigua per una nena de 14 mesos. Ens hem apuntat a les piscines però portar-la tota l'estona jo en braços i fer-la jugar al final cansa. Si tingues un tipus de recolzament doncs crec aniriem millor. A ella li encanta l'aigua i no té por de res.
Ahir vaig estar al decatlon i el manguitos que hi havia deien a partir de 11 kg, ella només en fa 9kg, a més té uns bracets molt prims i crec els manguitos i caurien. De bombolles no en vaig veure i de flotador aquest estiu en teniem un d'aquests que va lligada la criatura però amb això segur que no apren a nadar. Jo vull alguna cosa que ens ajudi a poder començar a apendre a nadar.
Què aconselleu mames i papes experts?
Mil gràcies
Re: manguitos, bombolla o què?
Hola,
fa uns mesos tenia el mateix dubte i a la piscina on anavem la socorrista que també es la que fa curset de nens em va dir:
!" el flotador es perillos perque si es giro s'ofega. que encara era petita per la bombolla perque no te capacitat de saber-se ficar dreta dins l'aigüa. Em va dir que el millor eren els manguitos perque li donava autonomia i era segur"
pues be, jo com una boja buscant manguitos pero en tots posava de 2 a 3 anys!!! i clar em feia por que li anesin grans i no anesin be!! al final al decathlon vaig veure els que dius que son a partir de 11kg, i la meva també feia 9kg llavors!!! pues res que els vaig comprar i els tinc mes que amortitzats!!! una pasada li encanten i s'ho passa genial!!!
jo no ho dubtaria!!! i si te el braç petit els infles mes o menys.....
ja em diràs!!!!
fa uns mesos tenia el mateix dubte i a la piscina on anavem la socorrista que també es la que fa curset de nens em va dir:
!" el flotador es perillos perque si es giro s'ofega. que encara era petita per la bombolla perque no te capacitat de saber-se ficar dreta dins l'aigüa. Em va dir que el millor eren els manguitos perque li donava autonomia i era segur"
pues be, jo com una boja buscant manguitos pero en tots posava de 2 a 3 anys!!! i clar em feia por que li anesin grans i no anesin be!! al final al decathlon vaig veure els que dius que son a partir de 11kg, i la meva també feia 9kg llavors!!! pues res que els vaig comprar i els tinc mes que amortitzats!!! una pasada li encanten i s'ho passa genial!!!
ja em diràs!!!!
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Hola!
en Raimon té dos banyadors amb el flotador 'integrat'. Són del tipus antic anys 20 i un porta tot el voltant entre l'aixella i la cadera uns porexpans cosits i l'altre només al davant i al darrera un insertable que s'infla.
en Raimon té dos banyadors amb el flotador 'integrat'. Són del tipus antic anys 20 i un porta tot el voltant entre l'aixella i la cadera uns porexpans cosits i l'altre només al davant i al darrera un insertable que s'infla.
[/url]Re: manguitos, bombolla o què?
abm79 ha escrit:Hola,
ja em diràs!!!!
Moltes gràcies. Així pesava 9kg li anaven bé aquests del decathon. Doncs ja està, aquesta tarda i torno i els agafo. Segur que s'ho passarà pipa.
mirins ha escrit:Hola!
També és una bona alternativa. Però on els puc comprar? i són compatibles amb el bolquer?
Nosaltres a natació fem servir els "xurros", van molt bé per ensenyar-los a aguantar-se a l'aigua però a ella no li agrada massa! A l'estiu hem comprat aquests manguitos del decathlon a partir d'11 kg (la meva encara no els pesa) i genial!
jo tb els tinc molt amortitzats! li encanta! i no para quieta ni un moment, es tira...
Nosaltres abans de l'estiu li vam preguntar al monitor de la piscina què era millor utilitzar i ens va dir que el que vulguessim menys la bombolla, que diu que els hi fa fer una mala posició de l'esquena.
Nosaltres abans de l'estiu li vam preguntar al monitor de la piscina què era millor utilitzar i ens va dir que el que vulguessim menys la bombolla, que diu que els hi fa fer una mala posició de l'esquena.

Jo a l'Arlet, q tb vol "nedar" sola!!!... li vaig comprar un flotador de la marca Swimtrainer, que fa que adopti la postura correcta per a nedar alhora que pot anar sola. Trobo que està molt bé!! N'hi ha diferents models en funció de l'edat i pes dels nens. Jo de moment tinc el primer 
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Només dir-te que els meus nens també són fans dels manguitos.
El petit, aquest estiu, en veure son germà nedant a la piscina dels "grans" amb els manguitos també va voler posar-se'ls (fins ara no volia perquè li molestaven). I ell si, a la piscina petita, fa menys de 10 kilos (tot i que ja té un any) va amb els seus manguitos tant feliç.
Els del petit els vam comprar a l'imaginarium i els del gran al decathlon

El petit, aquest estiu, en veure son germà nedant a la piscina dels "grans" amb els manguitos també va voler posar-se'ls (fins ara no volia perquè li molestaven). I ell si, a la piscina petita, fa menys de 10 kilos (tot i que ja té un any) va amb els seus manguitos tant feliç.
Els del petit els vam comprar a l'imaginarium i els del gran al decathlon
nomes volia dir-vos que avui hem provat els manguitos i semblava que bé. Ella super feliç però le de vigilar perquè va sempre amb la boca oberta i fa cada "trago"
. Al cap d'un quart d'hora s'ha començat a emprenyar i a estirar-se el manguitos, com si li fessin nosa i jo els hi he tret. Suposo que ja en tenia prou. El proxim dia i tornarem una estona més.
Gràcies a totes
. Al cap d'un quart d'hora s'ha començat a emprenyar i a estirar-se el manguitos, com si li fessin nosa i jo els hi he tret. Suposo que ja en tenia prou. El proxim dia i tornarem una estona més.Gràcies a totes
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |