Joguines
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Joguines
Hola a totes!
El Jan ja té 18 mesos, de sempre que no ha tingut gaire interés per les joguines, només algunes coses concretes com algun ninu o coses així.
M'agradaria comprar-li alguna joguina pq s'hi pogués entretenir pq sinó només fa que remenar i també tinc ganes que apregui cosetes.
Que em recomaneu?
Mil gràcies

El Jan ja té 18 mesos, de sempre que no ha tingut gaire interés per les joguines, només algunes coses concretes com algun ninu o coses així.
M'agradaria comprar-li alguna joguina pq s'hi pogués entretenir pq sinó només fa que remenar i també tinc ganes que apregui cosetes.
Que em recomaneu?
Mil gràcies

Re: JOGUINES
hola companya, la meva sí que ha tingut moltes joguines i la conclusió és: s'entretindrà amb tot menys amb les joguines! De veritat, és una passada...té de tot i no fot cas de res. Nines que parlen, contes interactius, trens, cotxes, jocs d'encaix, de fusta, de plàstic, de tot...i de què fa cas? del tap de la carmanyola, de la cullera, de l'ampolleta d'aigua, del meu clauer...així que jo no m'amoïnaria gaire...si fós a fer ara et ben asseguro que no hi patiria gaire, je je..és curiós com desenvolupen la seva creativitat amb qualsevol cosa. La meva és tan inquieta que sí, pot començar a jugar amb alguna cosa i als 30 segons ja canvia d'activitat així que em sembla que ni que visquessim en una ludoteca no s'entretindria amb res. Deixa-la investigar, provar i jugar amb el que sigui. Ara, si li vols comprar alguna cosa ens funciona força bé tot el que fa música i soroll! je je...petons
Hola noviachuky,
nosaltres amb el Liam vam fer cas a la Llar d'infants i és que les joguines el motivaven ben poc, no obstant, ens van parlar de La panera dels tresors. Li pots fer tu mateixa. Es tracta d'agafar un sistell de mimbre ample pero poc fons (uns 5cm d'alt pels laterals) i omplir-lo amb tot de coses diferents, de color, de diferents textures, etc. AL meu nano li encantava. Nosaltres i vam posar una cullera de fusta, una de normal, un potet d'aquests de crema de la cara (que son de vidre dur), una esponja natural, una de les "que rasquen", un sonall, una pilota de goma, i no sé quantes coses més. Els serveix per experimetar amb textures, materials diversos i el cert és que els entreté molt.
També li vaig fabricar sonalls amb ampolletes d'aigua petitones a les que hi posava a dins arrós, macarrons, un xic d'aigua de diferents colors, etc Després tornava a tancar l'ampolla i lo posava una mica de cinta aillant perqué no pogués obrir el tap.
Ah, me n'oblidava, també vaig comprar un mirall grandet i li vaig enganxar a la paret de la seva habitació a l'alçada del terra, li encantava mirar-se i tenim fotos molt divertides de fent-se petonets a ell mateix.
Espero que t'agradin els consellets.
Tonets
nosaltres amb el Liam vam fer cas a la Llar d'infants i és que les joguines el motivaven ben poc, no obstant, ens van parlar de La panera dels tresors. Li pots fer tu mateixa. Es tracta d'agafar un sistell de mimbre ample pero poc fons (uns 5cm d'alt pels laterals) i omplir-lo amb tot de coses diferents, de color, de diferents textures, etc. AL meu nano li encantava. Nosaltres i vam posar una cullera de fusta, una de normal, un potet d'aquests de crema de la cara (que son de vidre dur), una esponja natural, una de les "que rasquen", un sonall, una pilota de goma, i no sé quantes coses més. Els serveix per experimetar amb textures, materials diversos i el cert és que els entreté molt.
També li vaig fabricar sonalls amb ampolletes d'aigua petitones a les que hi posava a dins arrós, macarrons, un xic d'aigua de diferents colors, etc Després tornava a tancar l'ampolla i lo posava una mica de cinta aillant perqué no pogués obrir el tap.
Ah, me n'oblidava, també vaig comprar un mirall grandet i li vaig enganxar a la paret de la seva habitació a l'alçada del terra, li encantava mirar-se i tenim fotos molt divertides de fent-se petonets a ell mateix.
Espero que t'agradin els consellets.
Tonets
Nosaltres quan va fer l'any li vam comprar un joc de paelles, cullerots, olles, etc, de plàstic i apte a partir dels 2 mesos (ho vam comprar al Toys'r'us, però ho pots trobar a tot arreu). Va ser el regal estrella de l'aniversari, ens ho emportàvem a tot arreu, i vinga a remenar! Ara amb dos anyets li encanta fer cuinetes, sobre tot a la dutxa, que pot anar fent el marranet amb l'aigua, i aquest estiu a la piscina i a la platja també es va fer uns bon farts de cuinar.
Això de la panera dels tresors és molt bona idea, la Laia de ben petitona amb un tupper i una cullera de fusta era feliç. Jo crec que com més hagin de manipular i imaginar, més els agrada!
Les joguines psicodèliques amb llums i sorolls... tot 5 minuts, amb el resultat final d'escampall de trastos pel menjador.
Això de la panera dels tresors és molt bona idea, la Laia de ben petitona amb un tupper i una cullera de fusta era feliç. Jo crec que com més hagin de manipular i imaginar, més els agrada!
Les joguines psicodèliques amb llums i sorolls... tot 5 minuts, amb el resultat final d'escampall de trastos pel menjador.
Nosaltres tenim dues joguines estrella:
unes motos de plàstic, que tirem per totes les rampes que trobem pel carrer i
un cotxet de passeig per nines: li encanta empenye'l (al parc tots els nens s'esbaratllen per tenir-lo).
Altres coses que li regalen no en fa ni cas. Crec que no val la pena comprar joguines: nosaltres anem de tant en tant a una ludoteca i allí pot disfrutar una estona de cada cosa, però aviat es cansa de tot.
Salutacions!
un cotxet de passeig per nines: li encanta empenye'l (al parc tots els nens s'esbaratllen per tenir-lo).
Altres coses que li regalen no en fa ni cas. Crec que no val la pena comprar joguines: nosaltres anem de tant en tant a una ludoteca i allí pot disfrutar una estona de cada cosa, però aviat es cansa de tot.
Salutacions!
Si vols que aprengui, no cal que compris joguines. Als nens els hi agrada molt tot el que els hi fan les seves mares: pinta-li algo, etc. També pots iniciar un joc i que "s'afegeixi". La panera dels tresors (o qualevol caixa que pugui posar i treure coses noves) també li agradarà. Deixa-li objectes teus perquè jugui, seu-la al teu costat quan facis algo i li fes que "t'ajudi", fes-li un àlbum de fotos que pugui tocar (plastificat, o si et vols gastar més pots fer un fotollibre de pàgines dures)...
Una cosa que vaig veure fa temps i m'agrada força és una caseta de cartró que la poden pintar amb retoladors i alhora jugar-hi. N'hi ha de grans (per ficar-s'hi ells) i de "nines".
Quan jo i el meu germà erem petits la meva mare posava dues cadires, unes estovalles i ens feia una caseta, i allà berenàvem, jugàvem... i era super xulo!
Una cosa que vaig veure fa temps i m'agrada força és una caseta de cartró que la poden pintar amb retoladors i alhora jugar-hi. N'hi ha de grans (per ficar-s'hi ells) i de "nines".
Quan jo i el meu germà erem petits la meva mare posava dues cadires, unes estovalles i ens feia una caseta, i allà berenàvem, jugàvem... i era super xulo!
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Novia, la Txell és més petitona q el Jan, però també té forces joguines q no els fa ni punyetero cas! Ella és feliç amb una tapa d'un tàper, treient les cantoneres de goma de la tauleta del menjador, amb un paquet buit de tovalloletes, etc... vaja, tot el q és joguina pròpiament dita....
La panera dels tresors li vem fer quan tenia un 6 mesos i sí q s'entretenia força, la veritat... ara li poso de tant en tant, però poc, pq a la q em descuido s'està menjant el cistell de "mimbre"... tampoc li puc deixar res de cartró pq acaba a la seva panxa...
La panera dels tresors li vem fer quan tenia un 6 mesos i sí q s'entretenia força, la veritat... ara li poso de tant en tant, però poc, pq a la q em descuido s'està menjant el cistell de "mimbre"... tampoc li puc deixar res de cartró pq acaba a la seva panxa...

Re: Joguines
La panera dels tresors és molt bona opció, nosaltres fa temps que de joguines entren poques a casa, amb l'experiència de la gran hem trobat la "fòrmula":coses majoritàriament reciclades:
Apart de joguines comprades(inevitables quan tothom s'entesta que tinguin segons què...)tenim una capsa amb material per manualitats (cartrons dels packs de begudes, rotllos de paper wc, de cuina, testos de plàstic, papers de diaris o revistes, envasos de iogurts, o dels ous, pinces d'estendre la roba..., a més tenim gomets, plastelina, cartolines, rotuladors, pintures i colors varis...), una altra capsa amb robes per disfressar-se (robes velles), i una altra capsa amb puzzles.
Apart, molts nens troben diversió en moltes feines de la casa, des de posar farina al peix, farina de galeta a la carn, remenar ous, trencar els fulls d'enciam, parar taula, estendre la roba (l'estenc jo però ells compten les pinces que demano i em donen la roba del cubell)....
Amb això el que et vull dir és que de vegades sembla que les joguines amb més música, sons i més grans els hagin de cridar més l'atenció, i potser en un inici és així, però en general els nens prefereixen tot allò que sigui manual i que a cada moment pugui ser diferent, per això les manualitats són una gran font de diversió per ells, igual que tot allò relacionat amb el joc simbòlic, d'això crec que mai s'arriben a cansar!!
Apart de joguines comprades(inevitables quan tothom s'entesta que tinguin segons què...)tenim una capsa amb material per manualitats (cartrons dels packs de begudes, rotllos de paper wc, de cuina, testos de plàstic, papers de diaris o revistes, envasos de iogurts, o dels ous, pinces d'estendre la roba..., a més tenim gomets, plastelina, cartolines, rotuladors, pintures i colors varis...), una altra capsa amb robes per disfressar-se (robes velles), i una altra capsa amb puzzles.
Apart, molts nens troben diversió en moltes feines de la casa, des de posar farina al peix, farina de galeta a la carn, remenar ous, trencar els fulls d'enciam, parar taula, estendre la roba (l'estenc jo però ells compten les pinces que demano i em donen la roba del cubell)....
Amb això el que et vull dir és que de vegades sembla que les joguines amb més música, sons i més grans els hagin de cridar més l'atenció, i potser en un inici és així, però en general els nens prefereixen tot allò que sigui manual i que a cada moment pugui ser diferent, per això les manualitats són una gran font de diversió per ells, igual que tot allò relacionat amb el joc simbòlic, d'això crec que mai s'arriben a cansar!!
[quote="nessy"]Hola noviachuky,
nosaltres amb el Liam vam fer cas a la Llar d'infants i és que les joguines el motivaven ben poc, no obstant, ens van parlar de La panera dels tresors.
Ostres, a la guarde del meu nen tambe li diuen aixi!
nosaltres amb el Liam vam fer cas a la Llar d'infants i és que les joguines el motivaven ben poc, no obstant, ens van parlar de La panera dels tresors.
Ostres, a la guarde del meu nen tambe li diuen aixi!
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Joguines
Hola guapissimes
Moltes gràcies per les vostres respostes, La panera dels tresors
Aquest finde la preparo!!!
Petons a totes

Moltes gràcies per les vostres respostes, La panera dels tresors
Petons a totes

evawin ha escrit:Nosaltres tenim dues joguines estrella:
Salutacions!
Ostres.... sembla que estiguis parlant de l'Omar!!!!
Tot el que tingui rodes i es pugui empènyer..... és el seu passatemps preferit.
Els contes, i que la mama els hi expliqui.
L'armari de les cassoles... les treu totes i les torna a posar.
La panera dels tresors: la tenim des de fa temps i s’hi entretenia bastant.... ara ho comença a agafar tot i ho tira cap a endarrere molt ràpid.... com aquell que busca una cosa i no la troba...... i acaba per buidar-la de cop...... i passa d’ella i de tot l’escampall que ha fet..
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |