Paraigua o impermeable?
Paraigua o impermeable?
Ara fa un parell de setmanes que anem a l'escola bressol a peu!!!
El cas és que el dia que plogui serà un problema, i no sé si comprar-los un paraigua o anar directament a l'impermeable.
Els paraigües els hi agraden molt, però em fa por que sigui més una joguina que una cosa gaire útil. A més a més, els hauria d'agafar de la ma, o sigui que no crec que vagi gaire bé.
D'altra banda, amb l'impermeable també penso que desseguida els hi quedarà petit i a més a més haurien de portar botes de pluja i portar un recanvi de sabates per canviar quan arrivem allà...
El problema és que amb el cotxet tampoc volen el plàstic i el dia que plou tenim unes rabietes de ca l'ample!
Com ho feu vosaltres?
El cas és que el dia que plogui serà un problema, i no sé si comprar-los un paraigua o anar directament a l'impermeable.
Els paraigües els hi agraden molt, però em fa por que sigui més una joguina que una cosa gaire útil. A més a més, els hauria d'agafar de la ma, o sigui que no crec que vagi gaire bé.
D'altra banda, amb l'impermeable també penso que desseguida els hi quedarà petit i a més a més haurien de portar botes de pluja i portar un recanvi de sabates per canviar quan arrivem allà...
El problema és que amb el cotxet tampoc volen el plàstic i el dia que plou tenim unes rabietes de ca l'ample!
Com ho feu vosaltres?
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: Paraigua o impermeable?
doncs la meva s'ha acabat acostumant al plastic, pero... li encanta el paraigues! El tracta super bé, i "el domina", pero no puc donar-li la mà. Li agafo la punta del paraigues "al meu bolet amb cames"!!! jeje
El problema es que quan rellisca... no la pots parar perque et quedes amb el paraigues a la ma!
I tu vas amb dos... et faltaran mans...
La meva no tolerava el plastic sota cap concepte, pero ara ja el demana ella si fa MOOLT fred o si plovisqueja!
Ara ja te 2,5 anys, i ja portem poc cotxet, pero si plou l'agafo!
El problema es que quan rellisca... no la pots parar perque et quedes amb el paraigues a la ma!
I tu vas amb dos... et faltaran mans...
La meva no tolerava el plastic sota cap concepte, pero ara ja el demana ella si fa MOOLT fred o si plovisqueja!
Ara ja te 2,5 anys, i ja portem poc cotxet, pero si plou l'agafo!
Doncs nosaltres li hem comprat un impermeable i la mar de bé!!! Ell va ben feliç caminant sota la pluja i fent xop-xop amb les botes!! Crec que per portar paraigües encara és un pèl petit.
Doncs l'impermeable ja el voldria per a mi...
Quan plou acabo agafant el cotxe, amb el merder de tràfic que hi ha a aquelles hores.
Si no, he d'anar fent equilibres amb la cadireta i el paraigües. El Pau va la mar de bé al cotxet, sota el plàstic...
Si algú sap d'alguna botiga que tinguin impermeables xulos per a mamis?
Quan plou acabo agafant el cotxe, amb el merder de tràfic que hi ha a aquelles hores.
Si no, he d'anar fent equilibres amb la cadireta i el paraigües. El Pau va la mar de bé al cotxet, sota el plàstic...
Si algú sap d'alguna botiga que tinguin impermeables xulos per a mamis?

Jo amb això no et puc ajudar gaire perque quan plou trec el cotxe. Clar que tinc la llar a 5 minuts de casa i vivim en una ciutat molt petita, no hi ha gaire trànsit i es pot aparcar a tot arreu...
Impermeables per a mamis ni idea, però per nens en tenen de molt bonics a la botiga Tuc-Tuc!!
Si et decideixes per les impermeables i et fa por que et quedi petit, els pots comprar d'aquells que no tenen el tall habitual com d'una jaqueta amb mànigues, etc. Hi ha uns que són tipus capa, o com un ponxo amb caputxa perquè ens entenguem, i van molt bé 
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Pues nosaltres portem les dos coses!!!!
El impermeable ( que per cert no li surt dir aquesta paraula...jejeje) li encanta,
i a part agafa el paraigues amb les dos mans.... i jo al darrera i anar dient....venga, venga,,,,perque va a pas de mosca....
El impermeable ( que per cert no li surt dir aquesta paraula...jejeje) li encanta,
i a part agafa el paraigues amb les dos mans.... i jo al darrera i anar dient....venga, venga,,,,perque va a pas de mosca....
[
Hola!!
Nosaltres fem servir les dos coses, pero la veritat és que el que li tapa de veritat és l´impermeable, perquè amb el paraigues juga més que un altre cosa,...
De totes maneres, és un "rollo" quan plou, al final sempre t´acabes mullant,....
Nosaltres fem servir les dos coses, pero la veritat és que el que li tapa de veritat és l´impermeable, perquè amb el paraigues juga més que un altre cosa,...
De totes maneres, és un "rollo" quan plou, al final sempre t´acabes mullant,....
Moltes gràcies a totes pels vostres consells... veig que lo millor serà els impermeables. Tot i que, com que tard o d'hora els faré servir, igual també compro els paraigües i així ho anem provant.
Ara, que no em veig portant dos "bolets amb cames", com diu la llumer!
Mireiafor, prenc nota del impermeable tipus "capa", saps on se'n poden trobar?
Hiolambda, jo també estic busant un impermeable per mi, perquè inclús amb el cotxet em fa falta! Sóc incapaç de portar el cotxet doble i el paraigua. Fins ara portava un abric tipus impermeable amb caputxa, però abriga massa i ara comença a fer bon temps. Suposo que a les botigues d'esports n'han de tenir.
Ara, que no em veig portant dos "bolets amb cames", com diu la llumer!
Mireiafor, prenc nota del impermeable tipus "capa", saps on se'n poden trobar?
Hiolambda, jo també estic busant un impermeable per mi, perquè inclús amb el cotxet em fa falta! Sóc incapaç de portar el cotxet doble i el paraigua. Fins ara portava un abric tipus impermeable amb caputxa, però abriga massa i ara comença a fer bon temps. Suposo que a les botigues d'esports n'han de tenir.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Mira... jo tinc l'impermeable (hem costa una barbaritat posar-li, no el vol)... total que quan plou... tinc a 5 min l'escoleta (bueno al meu pas 3min)... acabo agafant-lo a coll i amb un paraigua gran ja fem.
Neustp, doncs l'impermeable tipus capa crec que no és difícil de trobar, vull dir que no conec cap marca en concret que el faci però jo visc en un poble i els he vist a les botigues que venen maletes, bolsos, paraigües, etc, també a botigues de regals infantils, i fins i tot a papereries on venen carteres i estoixos per el cole 
Al Decathlon en vénen uns d'impermeables que tenen per dins folro polar, són molt xulos!! Com capes. Nosaltres l'hi vam comprar a la nostra neboda pel seu aniversari i la nena va encantada amb la capa!!

Ja tenim impermeables!
Pels papes i pels nens. Vam anar al Decathlon i d'una atacada els vam comprar tots.
Tot i que al final no vam comprar els de tipus "capa".
Vam comprar uns altres de molt xulos i quan vam arribar a casa els avis hi vam provar perquè els veiessin i després no se'ls volien treure!!!! jajajaja!

Pels papes i pels nens. Vam anar al Decathlon i d'una atacada els vam comprar tots.
Tot i que al final no vam comprar els de tipus "capa".
Vam comprar uns altres de molt xulos i quan vam arribar a casa els avis hi vam provar perquè els veiessin i després no se'ls volien treure!!!! jajajaja!
Molt bé!! Ja els tens equipats!!
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |