ººº fer dibuixos i plastilina, quan? ººº
Re: ººº fer dibuixos i plastilina, quan? ººº
pigadeta ha escrit:Ui la nostra casa no era res de l'altre mon.... una caixa gran on hi cap el Roger senttat i dues finestres i les portes...
Us poso el link on podeu veure fotos i altres coses que han fet... ara estic tramant com fer-li un cotxe!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=11659&p=596693&hilit=vaixell+pirata#p596693
vaja encara no tinc permisos per veure com t'ha quedat la casa!
ja em queden pocs missatges pels 100... a veure si trobem mes idees pq no sé vosaltres però la meva les joguines les té ja molt vistes! i s'entreté més amb un pot de colònia que amb joguines...
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Idea:
Jo al Roger li vaig fer .. perque ell ajudar no massa... com un mmm no sé com explicar-ho...
A veure una caixa de "quesitos" amb un pal enganxat a modo de "tam-tam" i pel mig passant una corda amb dues boletes a cada punta.... (que malament m'he explicat)
He trobat imatge i link:
en aquesta pagina hi ha coses mooooolt xules!
http://www.sortirambnens.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1784%3Ata-tam&catid=62%3Amanualitats&Itemid=73
Jo al Roger li vaig fer .. perque ell ajudar no massa... com un mmm no sé com explicar-ho...
A veure una caixa de "quesitos" amb un pal enganxat a modo de "tam-tam" i pel mig passant una corda amb dues boletes a cada punta.... (que malament m'he explicat)
He trobat imatge i link:
en aquesta pagina hi ha coses mooooolt xules!
http://www.sortirambnens.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1784%3Ata-tam&catid=62%3Amanualitats&Itemid=73
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Nenes que xulo tot el que dieu!!!!
quantes idees pels nostres petits
pigadeta aquesta pàgina de sortir amb nens és genial!!! gràcies wapa
podem anar penjant les manualitats que fem amb els peques i així ens animem
pigadeta aquesta pàgina de sortir amb nens és genial!!! gràcies wapa
podem anar penjant les manualitats que fem amb els peques i així ens animem

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

esta molt bé aquest web!
El meu blog de cuina i trucs
Ei m'interessa molt aquest post. Aviat es farà fosc molt d'hora i hem de pensar amb què passarem aquestes llargues tardes d'hivern i a més en el meu cas per duplicat!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
mireu la caseta que li vam fer a en Juli els reis passats... ara ja no té el mateix aspecte, aquest any n'haurem de fer una altra!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ostres noies....... si que sou artistes!!!!
m'Han agradat molt les casetes de cartro... estic decedida a fer-ne una!!!!
Lo del cd amb titelles també m'ho apunto..
Gràcies.

m'Han agradat molt les casetes de cartro... estic decedida a fer-ne una!!!!
Lo del cd amb titelles també m'ho apunto..
Gràcies.

Quin post més interessant! feia dies que em preguntava si hi haurien rotuladors especials per petitets i ja veig que sí. A veure si un dia que baixi a Bcn m'apropo a un Prénatal i els compro. Els he mirat al seu web, però em surten més cares les despeses d'enviament que els rotus. Espero que l'Arnau s'ho passi bé dibuixant i així canviem una mica.
sandrajuli M'ENCANTAAAAAA la caseta! Tenim demanades unes caixes grosses, però tant bonica no quedarà pas....
Nosaltres pintem amb uns colors plastidecors de la marca plastidecor: són gruixuts i n'hi ha com 10, els vam comprar a l'esclat-bonpreu (4€ com a molt). Haviem començat pintant amb retoladors, però el problema era que se'ls posava a la boca, i clar, no és el mateix.
Takita, el teu petit és si fa no fa com el meu, et recomanaria colors (plastidecors, de fusta, etc) que en un moment de despiste puguin anar a la boca
Nosaltres pintem amb uns colors plastidecors de la marca plastidecor: són gruixuts i n'hi ha com 10, els vam comprar a l'esclat-bonpreu (4€ com a molt). Haviem començat pintant amb retoladors, però el problema era que se'ls posava a la boca, i clar, no és el mateix.
Takita, el teu petit és si fa no fa com el meu, et recomanaria colors (plastidecors, de fusta, etc) que en un moment de despiste puguin anar a la boca
Moltes gràcies, nius! Miraré a l'Esclat a veure si trobo aquests que dius 
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |