Piscina aigua salada
- MariaCarme
- :: formigueta

- Entrades: 54
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm
Piscina aigua salada
Hola famílies!
El meu fill té 2 anys i s'està recuperant d'una lesió a la cama. El traumatòleg ens ha recomanat moltíssim fer piscina.
Per altra banda, també té molta tendència a fer otitis i acumular moc a l’oïda. L’otorrino ens aconsella piscina d’aigua salada.
He buscat per Internet i no trobo piscines d’aigua salada cobertes on facin cursos de natació per petitons durant l’any. En coneixeu alguna? Us ho agrairia molt perquè no sé massa bé com trobar-ne.
Som de Barcelona.
Moltes gràcies!
El meu fill té 2 anys i s'està recuperant d'una lesió a la cama. El traumatòleg ens ha recomanat moltíssim fer piscina.
Per altra banda, també té molta tendència a fer otitis i acumular moc a l’oïda. L’otorrino ens aconsella piscina d’aigua salada.
He buscat per Internet i no trobo piscines d’aigua salada cobertes on facin cursos de natació per petitons durant l’any. En coneixeu alguna? Us ho agrairia molt perquè no sé massa bé com trobar-ne.
Som de Barcelona.
Moltes gràcies!
Re: Piscina aigua salada
Bones!
A Leonarmi no són d'aigua salada o tractada sense clor?
A bcn no conec res... A Sabadell sí, però clar....
Que es recuperi molt aviat el petit!!!!
A Leonarmi no són d'aigua salada o tractada sense clor?
A bcn no conec res... A Sabadell sí, però clar....
Que es recuperi molt aviat el petit!!!!
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Hola !
Garota, em podries dir on són aquestes piscines a Sabadell? M'interessaria saber-ho perquè ara que al meu fill li encanta l'aigua ho podria provar per evitar això de les otitis que comenta la Maria Carme de les piscines. Que, de fet, és el que diuen tots els pediatres...
Gràcies!!
Garota, em podries dir on són aquestes piscines a Sabadell? M'interessaria saber-ho perquè ara que al meu fill li encanta l'aigua ho podria provar per evitar això de les otitis que comenta la Maria Carme de les piscines. Que, de fet, és el que diuen tots els pediatres...
Gràcies!!

Al QSport, que està anant cap a Can Feu i prop dels Merinals. Ara també estan fent una piscina nova!
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Ah val! Ja sé on estan. No hi he entrat mai... 
Merxi!!!

Merxi!!!
De res! El gimnàs és enorme i a mi no m'agrada massa tan gran. Però el tema piscines està bé i tinc 3 amigues que hi van amb els peques i molt bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |