Tos - 12 mesos

Alèrgies, otitis, problemes..

lavidaesbonica
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Tos - 12 mesos

EntradaAutor: lavidaesbonica » dv. juny 19, 2015 8:35 pm

Hola mames, la meva nena té tos des d'aquesta tarda i mocs... la veritat és que encara mai havia tingut un costipat amb tos! només nas tapat i punt. Suposo que ara amb els aires acondicionats... Però em fa por que se li compliqui i no sé què fer.. inexperiència.. jeje. Algu em podria dir què podria fer perquè no li vagi a més?? Algun xarop? o és massa petita..?

Gràcies!
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Tos - 12 mesos

EntradaAutor: iole » dv. juny 19, 2015 9:20 pm

molta aigua i partir ceba per la nit i posarli aprop del llitet! si veus que li costa respirar o sents xiulets si que l has de portar a pediatra per si precisa algo mes, el meu de vegades necesita sprays pero mai mhan donat xarop...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. juny 19, 2015 9:27 pm

Molta aigua, sobretot! i si veus que es complica amb febra o es tapa, ves al pediatra. No li donis res de xarops sense que el pediatra t'ho digui, tots els mucolítics al prospecte hi posa per majors de 2 anys.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dv. juny 19, 2015 9:37 pm

Com ja t'han dit va molt bé la ceba tallada al capçal del llit. Si apareix febre sobretot pediatra i si sents xiulets també. Per la tos seca també va molt bé un xarop homeopàtic que es diu Expectodhu, totalment inofensiu. A nosaltres el xarop juntament amb la ceba sempre ens ha anat molt bé.
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. juny 19, 2015 9:45 pm

Si tens por de que faci bronquitis, això dels xiulets que et comenten, a vegades no s'escolten. Veuras que no respira bé, perque s'enfonsa la panxa sota de les costelles al respirar. Tot i així, podria ser perfectament tos i prou, sense més complicacions. La ceba, fa miracles si senzillament és tos. I molta molta aigua, i rentats nasals d'aigua de mar, el Quinton va molt bé.
Ànims! El q ens queda per patir... Ains!!!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dg. juny 21, 2015 12:30 am

Bones! Doncs jo et recomano la ceba i humidificador a l'habitació. Res de xarops per para la tos ja que amb la tos mouen els mocs i eviten que es quedin a un lloc estancats.
lavidaesbonica
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. juny 21, 2015 9:38 pm

Gràcies! per sort ja no té tos.. només mocs. El que passa és que fa tres o quatre dies que està desganada i li fa fàstic tot.. ella està animada com sempre però el tema gana... fatal. També està amb les dents..! Suposo que tot plegat deu influenciar, però fa patir.. avui mateix ha anat a dormir sense menjar pràcticament res perquè ho ha tret, jo crec que eren mocs. En fi... :-:)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::