Li costa dormir per culpa dels mocs

Alèrgies, otitis, problemes..

nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Li costa dormir per culpa dels mocs

EntradaAutor: nivalis » dl. des. 01, 2014 12:27 pm

Bon dia,

El meu nen de 19 mesos porta unes nits molt dolentes per culpa dels mocs. Es desperta plorant i avui la única manera que dormís ha estat anar amb ell al sofà i posar-me'l a sobre bastant incorporat. Se li noten els mocs a la gola i flemes.
Ja he preovat tots els remeis "típics": Rentats amb serum fisiològic i rinhomer, aspirador nassal, ceba tallada al costat del bressol, aixacar-li el matalàs per la part del cap, posar un parell de llibres a sota les potes del bressol, deixar correr l'aigua per que es crei vapor mentre es banya... I amb tot això no hem aconseguit que estigui millor.
Alguna més s'hi ha trobat?

Gràcies!
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: Li costa dormir per culpa dels mocs

EntradaAutor: eli75 » dl. des. 01, 2014 5:24 pm

És molt habitual que els costi dormir. Just abans d'anar a dormir va molt bé fer un rentat nasal tipus rinomer o suero y intentar que ajudi ell mateix a treure mocs, si ja té 19 mesos. Els mocs els molesten perque no poden respirar tranquils.

Ara bé, cal vigilar que els mocs no s'enganxin al pit i si té una mica de febre, cosa probable, visita al metge per a que l'ausculti i si cal, medicació per evitar que no faci una bronquitis. :-:)

La meva nena va fer varies bronquitis abans dels 2 anys i en cas de dubte i si veia que que "tapava" massa el nas o tenia febre, cap al metge.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dj. gen. 01, 2015 6:59 pm

Hola,
A part de totes les coses que dius (la ceba, el suero, etc.) procura que prengui molt de líquid i vigila el grau d'humitat de l'habitació. Si és massa sec, jo p.ex.poso un pot amb aigua sobre el radiador. Crec que no hi ha res miraculós, però tot ajuda
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dg. gen. 04, 2015 12:44 pm

Si tens un humidificador, fes-lo servir. Jo me'l vaig compraren neixer el meu fill pero realment li he tret suc aquest hivern....

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::