Restrenyiment

Alèrgies, otitis, problemes..

julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Restrenyiment

EntradaAutor: julieta12 » dv. ago. 29, 2014 1:46 pm

Hola mares!
tinc la meva filla de 23 mesos amb un restrenyiment molt bèstia! la pobreta fa boletes de caca que estan com una pedra, i quan en fa una de gran, triga moltíssim a fer-la, i plora molt, veus com comença a apretar, com fa gestos extranys amb les cametes, es recargola i s'hi passa una bona estoana pobrissona, de vegades inclús l'haig d'ajudar "obrint una mica el culet" perque surti perque "se li queda pel camí" i no acaba de caure...bé potser no calien els detalls, però és perque veieu el restrenyiment tant bèstia que porta!
qQuins remeis heu près vosaltres?
Gràcies!! :-())
Nora2007
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Restrenyiment

EntradaAutor: Nora2007 » dv. ago. 29, 2014 2:46 pm

Ostres pobreta, i tu també!! vaig acompanyar una mami que el nen també li pasava i va anar a l'osteopata i li va anar molt i molt bé, després ho he comentat a d'altres mares que ho han provat i també genial. No sé...

petons
Crisalexi
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dv. ago. 29, 2014 9:24 pm

LLI DAURAT!!

Te nena, mira aquest fil, hi veurás remeis, per mi com el lli, no hi ha res!!

viewtopic.php?f=24&t=41984
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » ds. ago. 30, 2014 1:32 pm

La nostra nena fins als dos anys va tindre molts problemes de restrenyiment, una cosa semblant al que expliques. Ho vam provar tot i res va funcionar. Als dos anys justos la pediatra li va recomanar Movicol pediátrico i va ser la nostra salvació. Són uns polvets, jo els poso amb la llet del matí, i no ha tornat a plorar mai més per fer caca i la fa bé quan en té ganes.
ELE
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » ds. ago. 30, 2014 11:46 pm

La meva gran tb tenia una tendencia forta al restrenyiment q cap als 2'5a es va regular bastant tot i q seguim vigilant moltissim la dieta.
Jo x un parell d episodis xungos d veritat q va tenir q plorava i tot, li vaig posar un supositori de glicerina q allo es desfa i la caca llisca i també li vaig donar 3-4 dies oli de parafina fins q veies q feia la caca be...sempre m ha fet panic q arrel d aquests episodis passes a aguantarse la caca i q fos encara pitjor.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::