Restrenyiment
Restrenyiment
Hola mares!
tinc la meva filla de 23 mesos amb un restrenyiment molt bèstia! la pobreta fa boletes de caca que estan com una pedra, i quan en fa una de gran, triga moltíssim a fer-la, i plora molt, veus com comença a apretar, com fa gestos extranys amb les cametes, es recargola i s'hi passa una bona estoana pobrissona, de vegades inclús l'haig d'ajudar "obrint una mica el culet" perque surti perque "se li queda pel camí" i no acaba de caure...bé potser no calien els detalls, però és perque veieu el restrenyiment tant bèstia que porta!
qQuins remeis heu près vosaltres?
Gràcies!!
tinc la meva filla de 23 mesos amb un restrenyiment molt bèstia! la pobreta fa boletes de caca que estan com una pedra, i quan en fa una de gran, triga moltíssim a fer-la, i plora molt, veus com comença a apretar, com fa gestos extranys amb les cametes, es recargola i s'hi passa una bona estoana pobrissona, de vegades inclús l'haig d'ajudar "obrint una mica el culet" perque surti perque "se li queda pel camí" i no acaba de caure...bé potser no calien els detalls, però és perque veieu el restrenyiment tant bèstia que porta!
qQuins remeis heu près vosaltres?
Gràcies!!

Re: Restrenyiment
Ostres pobreta, i tu també!! vaig acompanyar una mami que el nen també li pasava i va anar a l'osteopata i li va anar molt i molt bé, després ho he comentat a d'altres mares que ho han provat i també genial. No sé...
petons
petons
LLI DAURAT!!
Te nena, mira aquest fil, hi veurás remeis, per mi com el lli, no hi ha res!!
viewtopic.php?f=24&t=41984
Te nena, mira aquest fil, hi veurás remeis, per mi com el lli, no hi ha res!!
viewtopic.php?f=24&t=41984
La nostra nena fins als dos anys va tindre molts problemes de restrenyiment, una cosa semblant al que expliques. Ho vam provar tot i res va funcionar. Als dos anys justos la pediatra li va recomanar Movicol pediátrico i va ser la nostra salvació. Són uns polvets, jo els poso amb la llet del matí, i no ha tornat a plorar mai més per fer caca i la fa bé quan en té ganes.
La meva gran tb tenia una tendencia forta al restrenyiment q cap als 2'5a es va regular bastant tot i q seguim vigilant moltissim la dieta.
Jo x un parell d episodis xungos d veritat q va tenir q plorava i tot, li vaig posar un supositori de glicerina q allo es desfa i la caca llisca i també li vaig donar 3-4 dies oli de parafina fins q veies q feia la caca be...sempre m ha fet panic q arrel d aquests episodis passes a aguantarse la caca i q fos encara pitjor.
Jo x un parell d episodis xungos d veritat q va tenir q plorava i tot, li vaig posar un supositori de glicerina q allo es desfa i la caca llisca i també li vaig donar 3-4 dies oli de parafina fins q veies q feia la caca be...sempre m ha fet panic q arrel d aquests episodis passes a aguantarse la caca i q fos encara pitjor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |