Acetona?? mocs?? Infecció??

Alèrgies, otitis, problemes..

Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Acetona?? mocs?? Infecció??

EntradaAutor: Marsa » dg. juny 22, 2014 3:42 pm

Bona tarda maroneS!!!

Fa dies enrere us vaig escriure preguntant pels "mocs fermentats" ja que els desconeixia completament... Avui fa just un mes de tot això!!! I ja comencem altre vegada amb els símptomes....

Pudor a l'orina, acetona a la boca, mocs, tos, afonia, caques desfetes, febre a la nit (38, 38.5, ...) i de dia dècimes, ...!!

I mirant el calendari és el 3r mes consecutiu que m'hi trobo!!!

Potser és casualitat, però em puja la mosca al nas... :elefant:

El nen està content, però no vol menjar gairebé res, només pit!! I està cansat, vol estar assegut al llit, al sofà, a coll...

He començat a donar-li el xarop natural "Prospantus", ja que estic cansada de dalsy, apiretal, ...

Potser amb homeopatia?? o algun tractament d'osteopatia??

Gràcies per llegir-me!! Per ara m'he desfogat!!

Marsa :-:)
Imatge
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Acetona?? mocs?? Infecció??

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 22, 2014 6:43 pm

Hola guapa,
doncs no tinc experiència amb nens amb acetona, però jo de petita n'havia tingut vàries vegades a l'orina, i no sé si és el mateix. Només recordo que no podia menjar plàtan però que sí podia menjar aliments rics en sucre. Pot menjar mel i li agrada? Ho dic perquè per la tos si desfàs una cullerada de mel en aigua i l'hi vas donant també li podria anar bé pel tema de la tos... No sé si t'he pogut ajudar massa, espero que es millori!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Acetona?? mocs?? Infecció??

EntradaAutor: bertian » dl. juny 23, 2014 9:09 am

Marsa i no podria ser infecció d'orina? A mi em van explicar que l'acetona sempre apareix quan s'està malalt i no s'està menjant tant com caldria, així que seria com un símptoma secundari i no el problema en sí.
Jo miraria que no sigui infecció d'orina... però no sé eh!! A la meva filla li va passar una cosa semblant l'estiu passat i al final va resultat ser "un virus", li va durar ben bé una setmana i no teníem ni idea de què li passava (poca gana, cansament, mal alè, acetona, febre...), van voler mirar-li si tenia infecció d'orina però per sort l'endemà es va acabar la febre i tots els mals, així que no va caldre treure la mostra...
Espero que li passi aviat pobret!!!! ànims!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::