Pediatra a Lleida Varivax

Alèrgies, otitis, problemes..

rosepepa
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 15, 2014 9:20 am

Pediatra a Lleida Varivax

EntradaAutor: rosepepa » dj. maig 15, 2014 9:36 am

Hola, dos preguntes:
- Tinc un nen de 21 mesos i el porto al Cap Santa Maria, es diu Mariano Dieste, i ha marxat, algú que el conegués sap si té consulta privada o si está en un altre centre?
- La segona pregunta és si sabeu d'algún pediatra que posi la vacuna de la varicel·la Varivax, en cas de que la pugui aconseguir jo.

Gracies! ?-)
banyolina
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Pediatra a Lleida Varivax

EntradaAutor: banyolina » dj. maig 15, 2014 10:27 am

Segons la infermera del meu CAP no recomanen posar la vacuna abans dels 12 anys i si a aquesta edat no l'han passat si que cal vacunar-los però es posa en el col·legi.
Si la vols posar abans has de signar uns papers de sanitat ...
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. maig 15, 2014 11:49 am

No has de firmar cap paper, ni molt menys.

Vaig vacunar als meus dos: vaig comprar jo la vacuna i li va posar la infermera del CAP sense cap problema.

Em falta la segona dosis pel petit que ara té 2 anys i mig, si quan li toqui encara no es troba enlloc miraré de posar-l'hi a Itàlia.
Imatge
Imatge
banyolina
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dj. maig 15, 2014 12:29 pm

La meva infermera ho fa així no la recomana posar i si la vull posar haig de signar conforme la poso perquè vull ... és de suposar que no en tots els llocs és igual !!
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dj. maig 15, 2014 12:40 pm

Bones
Jo he conseguit la vacuna varivax a traves d'uns familiars a Navarra
L'infermera i pediatra del CAP ja m'han dit que no hem faran la recepta ni li punxaran al petit si la porto
En canvi, el pediatra de la mutua me la recomana 100% , m'ha fet recepta i li punxara sense cap problema
Com pot ser ?!?!?
Es flipant,
A la meva familia la varicela s'ha passat molt molt forta i prefereixo vacunar
Cadascú te la seva opinio
Imatge

Imatge

Imatge
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dv. maig 16, 2014 10:01 am

Jo estic també pendent de la segona dosi de la meva filla però tinc la mosca darrere l'orella, el metge privat l'hi recomana 100% però tenim un amic farmacèutic que explica que sembla que les últimes investigacions recomanen que no es vacuni. Diuen que és millor que es passi la malaltia perquè la vacuna no immunitza per sempre i és una malaltia que si es passa de petits no és greu però que de grans pot ser perillosa. Algun metge a la sala que ens pugui ajudar???
Imatge
Imatge
tardibelle
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: tardibelle » ds. maig 17, 2014 6:00 am

Bon dia,
La meva filla gran , porta la vacuna Varivax, en cap momento em van fer recepta al CAP, en determinades vacunes i la Varivax es una et diuen ves a la farmacia i la compres.
Amb la meva filla petita em van dir el mateix, l'unic que va pasar es que em van dir que á la farmacia que no en tenien , que estaba esgotada, li vaig comentar a la pediatra i em va dir que ja li punxariem quan n'hi hagués.
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

EntradaAutor: nanablau » dc. juny 04, 2014 12:25 pm

Hola,

A mi em rasca una mica això de que "és millor que la passin de petits"... Us en recordeu d'una nena de 3 anys que va morir d'una "sepsi fulminant" crec que al País Basc perquè l'ambulància no va anar a buscar-la i se li va complicar la malaltia? Aquesta nena tenia una varicel·la i va morir de complicacions de la varicel·la. La varicel·la no és una malaltia lleu com un refredat o la grip, té un % de mortalitat força elevat i em sembla una irresponsabilitat que Sanitat decideixi retirar-la i que així "la passin de petits". Apart que la curació de malalties té una despesa sanitària molt superior a la prevenció, i si a sobre és una malaltia que té punts per acabar en ingrés hospitalari, encara pitjor. Vaja, jo no entenc res i em sembla que ho justifiquen com poden, perquè no té raó de ser i a més és perillós pels petits.

Jo no la trobo enlloc. A Andorra no la tenen i no et poden dir quan la tornaran a tenir, hi ha llista d'espera i si la vols t'obliguen a fer una reserva i pagar-la per avançat, sense opció a cancel·lar la reserva. Diuen que qui serveix a Andorra són els mateixos que serveixen Espanya, per tant si aquí no es troba allà estan igual. Pel que he llegit, a França es pot trobar fàcilment (però potser el pediatre d'aquí no la voldrà posar per ser un medicament estranger) i en les comunitats autònomes en què sigui obligatòria la vacuna, com Madrid. Però jo encara no l'he trobada...
marta's
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

EntradaAutor: marta's » dc. juny 04, 2014 11:13 pm

Sí no trobes varivax, pots posar-li varilrix. Pregunta-ho. al pediatre. Jo la vaig rebre dijous passat d'Andorra, i d'aquestes sí en tenien.
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::