Gastroenteritis
Gastroenteritis
Holaa!! El meu petit d'un any té vomits , diarrea i febre, sembla q a la guarde tots estan igual, d"aqui un momemt anem al metge, peró em desespera que no vol menjar res en tot el dia, només aigua. Vosaltres que feu en aquests casos!??
Re: Gastroenteritis
És normal que no vulgui menjar, a nosaltres els grans ens passa igual si et trobes així no tens gana. Hi ha molta passa de gastroenteritis, el meu nebot de 5 mesos ha estat així i li han hagut de subministrat suero oral ja que és la única cosa que tolerava, però hi ha nens a l'escoleta que els han hagut d'ingressar. És bo que almenys vulgui aigua, així no es deshidrata. Millor si el veu un metge!
El meu en va patir una i el van haver d ingresar per deshidratació.
No el forcís a menjar i sobretot dona li aigua o suero.Es normal que no tinguin gana.
Sort i que es curi avíat!
No el forcís a menjar i sobretot dona li aigua o suero.Es normal que no tinguin gana.
Sort i que es curi avíat!
Si ja vam anar al metge i ens va dir q res, q es normal i q ha de fer el seu curs. A veure quan dura perque fa una diarrea darrera una altre :(
La meva nena de 10 mesos esta igual des del diumenge, fa diarreas molt liquides i no menja res.. Pobreta, el metge m'ha donat suero, li donc manzanilla tb i pit.. I a esperar que pasi aviat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |