Pediatres a Mataró
Pediatres a Mataró
Hola noies!! Ja sé que aquest tema està molt sobat al fotro...però demano per uns metges concrets. Aviam si les mames mataronines em poden ajudar…
Estic pensant en canviar de pediatra. Al que vaig ara no és que no m'agradi, però sempre va amb un cohet al cul. Té tanta pressa per acabar les visites que sempre m'oblido de preguntar-li coses que tenia pensades preguntar… i aquest tracte no m'acaba de fer el pès.
La meva mutua és la ISSA i m'entren:
Dra. Arizaga
Dr. Barco
Dra. Belló i miró
Dra. Gallardo
Alguna em podeu donar referències d'aquests pediatres???
Moltes gràcies per avançat!! Muacks!
Estic pensant en canviar de pediatra. Al que vaig ara no és que no m'agradi, però sempre va amb un cohet al cul. Té tanta pressa per acabar les visites que sempre m'oblido de preguntar-li coses que tenia pensades preguntar… i aquest tracte no m'acaba de fer el pès.
La meva mutua és la ISSA i m'entren:
Dra. Arizaga
Dr. Barco
Dra. Belló i miró
Dra. Gallardo
Alguna em podeu donar referències d'aquests pediatres???
Moltes gràcies per avançat!! Muacks!
- ISDISYUNAO
- :: zebra

- Entrades: 1276
- Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm
Re: Pediatres a Mataró
Segons la web del Doc Saltor tambe entra a la mutua que tens....
Jo el tinc desde que va neixer la nena i per mi genial aixo si demana 1º hora per que saps a l'hora que entres pero no a la que ssurts
pero el tracte amb el nen , com el mira i tota la resta super be.
http://www.drsaltor.com/
Jo el tinc desde que va neixer la nena i per mi genial aixo si demana 1º hora per que saps a l'hora que entres pero no a la que ssurts
http://www.drsaltor.com/
Hola,
Jo vaig al Dr. Barco i estic encantada...T'ho recomano 100%
Jo vaig al Dr. Barco i estic encantada...T'ho recomano 100%
----
mdemare l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2015 1:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.
mdemare, em sona que la Dra.Bonamusa treballava amb la Dra. Gallardo. Però la dra. Gallardo a nosaltres no ens va agradar gaire. Hi vam anar des dels 5 mesos (abans anàvem amb el Dr. Martinez de centre Saltor) fins els 18 mesos. I ara ja fa tres anys que anem amb el Dr. Just. N'estem encantats!!!! I realment no és dels que dóna medicaments de seguida.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |