Bavejar
Bavejar
Hola reines!
Que tal ??
No he trobat cap tema que en parlés i tinc un dubte respecte aquest tema.
La meva peque té 17 mesos i sempre sempre sempre ha bavejat. A temporades mooolt i a temporades no tant.
Evidentment, quan surten dents els baveig és més intensiu i en els dies de treva seeembla que no bavegi.
El meu dubte és si es normal que amb l'edat que té no hagi aprés a controlar el baveig i que aquest sigui tant excessiu.
Moltes vegades quan juga manté la boca oberta, fent que la bava surti i no se l'empassa.... Potser li hauria de corretgir ???
Ho trobeu normal ?? El seu pediatre no li ha donat mai importància, però jo em pensava que amb els mesos milloraríem, però que vaaaaa! Ara estem amb la sortida d'ullals, i podem canviar 3 cops de pitet en 4 hores!
No sé.. alguna que li ha passat o experta sobre el tema ???

Que tal ??
No he trobat cap tema que en parlés i tinc un dubte respecte aquest tema.
La meva peque té 17 mesos i sempre sempre sempre ha bavejat. A temporades mooolt i a temporades no tant.
Evidentment, quan surten dents els baveig és més intensiu i en els dies de treva seeembla que no bavegi.
El meu dubte és si es normal que amb l'edat que té no hagi aprés a controlar el baveig i que aquest sigui tant excessiu.
Moltes vegades quan juga manté la boca oberta, fent que la bava surti i no se l'empassa.... Potser li hauria de corretgir ???
Ho trobeu normal ?? El seu pediatre no li ha donat mai importància, però jo em pensava que amb els mesos milloraríem, però que vaaaaa! Ara estem amb la sortida d'ullals, i podem canviar 3 cops de pitet en 4 hores!
No sé.. alguna que li ha passat o experta sobre el tema ???

Re: Bavejar
Hola su392,
El meu nebot li passava el mateix que a la teva filla, ho babava tot, dia i nit!! Quan l'agafaves al coll et deixva tota ben molla i quan gatejava deixava babetes com un cargolet!
Cap als dos anys, progressivament va deixar de babar, i ara, amb 28 mesos ja no ta ni una baba!.
Si el pediatre no li dóna importància jo tampoc li donaria, només molta paciència i a anar canviant pitets!
El meu nebot li passava el mateix que a la teva filla, ho babava tot, dia i nit!! Quan l'agafaves al coll et deixva tota ben molla i quan gatejava deixava babetes com un cargolet!
Cap als dos anys, progressivament va deixar de babar, i ara, amb 28 mesos ja no ta ni una baba!.
Si el pediatre no li dóna importància jo tampoc li donaria, només molta paciència i a anar canviant pitets!
jo estic igual que tu!
El meu nen acaba de fer 18 mesos i anem a sempre amb els pitets...
El pediatre tampoc li va donar importancia i la gent més gran em diuen que és molt bó que bavegin i quan els hi pregunto el perque em responen que és una cosa que sempre s´'ha dit.
No ho sé....
El meu nen acaba de fer 18 mesos i anem a sempre amb els pitets...
El pediatre tampoc li va donar importancia i la gent més gran em diuen que és molt bó que bavegin i quan els hi pregunto el perque em responen que és una cosa que sempre s´'ha dit.
No ho sé....
Ostres aquesta era una consulta que li anava a fer a la pediatra en la revisió dels 2 anys!! És que el meu té 23 mesos i no sé quants pitets gastem per dia, no pot estar ni un moment sense pitet perquè es mulla tot, el jersei, el body... tot!! i és clar fa por que es refredi...
Si la pediatra em diu alguna cosa us informo
Si la pediatra em diu alguna cosa us informo
El meu nen té 2 anys i 8 mesos i encara baveja imagina´t!!!!!
La pediatra ma i li ha donat importancia, em diu que hi ha nens que els hi fa mandra empassar.
Ell sempre a d´anar amb pitet!!!!
Suposo que quan sigui més gran ja em preucuparé!!!!!!!
La pediatra ma i li ha donat importancia, em diu que hi ha nens que els hi fa mandra empassar.
Ell sempre a d´anar amb pitet!!!!
Suposo que quan sigui més gran ja em preucuparé!!!!!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
El meu fillol té 4 anys i encara baveja, des que va néixer sempre ha estat així. Recordo un dia que dinàvem en família i va anar cap al meu pare i li va dir que estava moll perquè s'havia bavat...
Ell mateix demanava que li canviessin la samarreta. No recordo que el pediatra els hagi dit que sigui preocupant...
Ell mateix demanava que li canviessin la samarreta. No recordo que el pediatra els hagi dit que sigui preocupant...- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Hola!
Doncs la meva està igual més o menys i el que fem ha estat comprar un munt de bandanes per a les babes, així no ha d'anar amb pitets i almenys podem fer que combinin amb la roba i tot
Sempre en porto de recanvi a sobre per quan es mulla i a la motxilla de l'escola també n'hi poso.
N'hi ha de molt gruixudes que aguanten molt abans de mullar-se del tot, i n'hi ha una que m'ha fabricat la marta_mum supergruixuda amb tovallola darrere que em va de perles per els dies que literalment raja baba.
Jo ja compto que mentre no surti l'ultima dent estarà així...
Doncs la meva està igual més o menys i el que fem ha estat comprar un munt de bandanes per a les babes, així no ha d'anar amb pitets i almenys podem fer que combinin amb la roba i tot
Sempre en porto de recanvi a sobre per quan es mulla i a la motxilla de l'escola també n'hi poso.
N'hi ha de molt gruixudes que aguanten molt abans de mullar-se del tot, i n'hi ha una que m'ha fabricat la marta_mum supergruixuda amb tovallola darrere que em va de perles per els dies que literalment raja baba.
Jo ja compto que mentre no surti l'ultima dent estarà així...
La Lia ja és tota una princesa!
Gràcies noies!
Veig que pot anar per moooolt llarg tot això.. Carai Elidé 4 anys! i jo ja em comenençava a preocupar!
Doncs res.. a continuar amb el canvi de pitets cada dos per tres, i aguantant els comentaris : "perque sempre la fas anar així.. amb pitet ?? "...
Sin comentarios.....
LISA.. a mi també m'ho diuen que va taant bé.. pero com a tu no em saben dir perquè!
Petazetas... que son les bandanes ????
Mireiafor.. doncs ja ens diràs el què et diuen ... la veritat és que si busques pel malefic interné, TOT són coses negatives.. ufff.. val més no buscar res i demenar al SP que sempre trobes bons consells!

Veig que pot anar per moooolt llarg tot això.. Carai Elidé 4 anys! i jo ja em comenençava a preocupar!
Doncs res.. a continuar amb el canvi de pitets cada dos per tres, i aguantant els comentaris : "perque sempre la fas anar així.. amb pitet ?? "...
Sin comentarios..... LISA.. a mi també m'ho diuen que va taant bé.. pero com a tu no em saben dir perquè!
Petazetas... que son les bandanes ????
Mireiafor.. doncs ja ens diràs el què et diuen ... la veritat és que si busques pel malefic interné, TOT són coses negatives.. ufff.. val més no buscar res i demenar al SP que sempre trobes bons consells!

- petazetas

su392 ha escrit:Petazetas... que son les bandanes ????
su392 les bandanes son com mocados de coll per bebés per a recollir les babes.
Et deixo uns links per a que vegis que son:
http://www.skibz.co.uk/AboutSkibz.htm
Per mi aquesta marca es la millor en quant a gruixudet etc i la que m'ha fet la marta_mum.
Només l'he trobat en una botiga a BCN (que jo sàpiga) però també els pots comprar online.
Hi ha unaltre marca http://www.bazzlebaby.com/catalog.php?category=6 però son massa primes i s'empapen massa ràpid. A mi no m'agraden tant.
De les Skibz en tinc la tira, d'estrelles, de vaca, mimeta, etc
Ostres petazetas,
que xulo això de les bandanes, al SP cada dia s'apren algo... no sabia ni que existis!! I es veu molt còmode i pràctic, no?
que xulo això de les bandanes, al SP cada dia s'apren algo... no sabia ni que existis!! I es veu molt còmode i pràctic, no?
- petazetas

xasevi09 ha escrit:Ostres petazetas,
i tant, nosaltres ho vam veure en una nena a la sala d'espera del nostre pediatre i li vam preguntar a la mare on ho havia comprat. I és comodíssim i almenys es maco i no els molesta.
Ostres Petazetas!
Que xulo això de les bandanes!! És que s'ho inventen tot!
Doncs prec nota perquè els meus tenen 2 anys i encara bavejen també!
Que xulo això de les bandanes!! És que s'ho inventen tot!
Doncs prec nota perquè els meus tenen 2 anys i encara bavejen també!
petazetas! què curiós això de les bandanes!
Em sembla una idea genial! No descarto comprar-ne no! Ara que ja ve el bon temps no,... però de cara a l'hivern pròxim sino millorem-... bandanda que me compro!
( pero espero i desitjo que ja hagi passat...
)
Em sembla una idea genial! No descarto comprar-ne no! Ara que ja ve el bon temps no,... però de cara a l'hivern pròxim sino millorem-... bandanda que me compro!
)- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Nosaltres estem igual, babejant des dels 4 mesos i mig que va començar amb les primeres dents. Jo crec que al peque de casa raja més quán té alguna dent que li surt. Ara estem amb queixals i ullals i suposo que aviat tindrem la boca complerta i afluixaran altre cop les babes.
Això de les bandanes ho havia vist algún nen del poble però mai els havia vist en botiga. També m'ho miraré petazetas, ho trobo una bona solució per no anar amb el pitet. MOltes fotos que tenim està amb el pitet.............
Això de les bandanes ho havia vist algún nen del poble però mai els havia vist en botiga. També m'ho miraré petazetas, ho trobo una bona solució per no anar amb el pitet. MOltes fotos que tenim està amb el pitet.............
Hola noies,
He vist aquest post de fa molt temps, què fan els vostres nens? N'hi ha que encara bavegin?? El meu té 2 anys i vuit mesos i ho fa molt. Té el fre lingual una mica curt a part d'una petita retrognàtia... algú més s'hi ha trobat?
Gràcies!!
He vist aquest post de fa molt temps, què fan els vostres nens? N'hi ha que encara bavegin?? El meu té 2 anys i vuit mesos i ho fa molt. Té el fre lingual una mica curt a part d'una petita retrognàtia... algú més s'hi ha trobat?
Gràcies!!
- petazetas

Buf la Lia ja té qyasi 6 anys i ja fa nys que vam donar les bandanes, ella a P3 ja no babejava gens gens que jo recordi.
Com sen's obliden les coses passat un temps!
Com sen's obliden les coses passat un temps!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |