com fer la pasta
com fer la pasta
hola noies,
tinc un dubte. a la meva peque li vull fer pasta, però no sé molt bé com fer.ho. Entenc que encara no l'hi puc possar tomàquet fregit. si li faig amb el natural, carn picada i pasta petita, queda com molt sec i no l'hi agrada massa.
potser és per el tipus de pasta que posso.
com ho feu vosaltres???
tinc un dubte. a la meva peque li vull fer pasta, però no sé molt bé com fer.ho. Entenc que encara no l'hi puc possar tomàquet fregit. si li faig amb el natural, carn picada i pasta petita, queda com molt sec i no l'hi agrada massa.
potser és per el tipus de pasta que posso.
com ho feu vosaltres???
Re: com fer la pasta
Hola!
Per experiència encara no t'ho puc dir perquè la meva petita encara té 9 mesos, però se m'acut que potser li pots fer amb tomàquet natural ratllat o passat per la paella amb una cullereta d'oli. A veure qué més et diuen...
Per experiència encara no t'ho puc dir perquè la meva petita encara té 9 mesos, però se m'acut que potser li pots fer amb tomàquet natural ratllat o passat per la paella amb una cullereta d'oli. A veure qué més et diuen...
Si té més d'un any ja pot menjar de tot i em sembla que si que li pots donar la pasta amb tomàquet i carn. Evitaria que fos massa especiat o que portés marisc. No obstant, si fas caldo amb pasta maravilla o fideus també és pasta i és una altra manera de menjar-ne.
Jo li faria un sofregit amb verdures que ella ja menja però sense sal i poquet oli, com t'ha dit la San. Potser primer cuinaria les verdures al vapor i llavors les passaria a la paella amb la miqueta d'oli que facis servir barrejant-la amb els macarrons ja cuits perquè agafin més gustet.
Al meu fill alguna vegada li he fet macarrons amb espinacs i formatge ratllat i han triomfat bastant.
A vegades també hem fet el que t'ha dit la Neuetes de la pasta maravillas, o d'aquesta que semblen estrelletes amb un caldo.
Ja ens explicaràs com va!
Al meu fill alguna vegada li he fet macarrons amb espinacs i formatge ratllat i han triomfat bastant.
A vegades també hem fet el que t'ha dit la Neuetes de la pasta maravillas, o d'aquesta que semblen estrelletes amb un caldo.
Ja ens explicaràs com va!
Un truquet: un cop tinguis la pasta bullida, no llencis tota l'aigua. Volca'n un rajolí a la salsa i salteja-hi la pasta dos minuts a foc fort. L'aigüeta ajudarà a la pasta a absorbir sabor i alhora el gluten que la pasta deixa a l'aigua et lligarà la salsa sense ressecar-la. A veure si ajuda, un petó
lo del tomaquet ratllat i un rajolí d'oli és com hofaig i hem queda molt seca. potser el tomaquet hauria de ser l'última cosa a tirar.
el caldo amb pasta ja en menja, però ho faig per sopar.
lalona, miraré de fer.ho amb una mica de verdura.
Marieta, merci pel truquet, demà ho faré.
el caldo amb pasta ja en menja, però ho faig per sopar.
lalona, miraré de fer.ho amb una mica de verdura.
Marieta, merci pel truquet, demà ho faré.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
I si li fiques una culleradeta de margarina? o un formatget?
Nosaltres és que sempre els hi hem donat com els nostres... sofregit amb verdures, carn picada i tomate fregit
Per què no li pots fer així?
Nosaltres és que sempre els hi hem donat com els nostres... sofregit amb verdures, carn picada i tomate fregit
Per què no li pots fer així?

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Perquè no li pots posar tomàquet fregit? a partir de l'any ja poden menjar de tot (menys uns quants aliments "prohibits"). El meu fill, a partir de l'any es cruspia uns plats de macarrons i espaguetti
i no l'hi fèiem diferent; de fet, tots menjàvem el mateix.
i no l'hi fèiem diferent; de fet, tots menjàvem el mateix.Re: com fer la pasta
hola
et poso alguns dels plats que fan a l'escola bressol del meu fill (classe dels mes petits):
- pasta amb tomàquet
- pasta amb oli (aqui a italia en fan molt sovint, pasta bullida amb un raig d'oli i tant parmigiano ratllat)
- pasta al pesto
- lasanya
- pasta amb ricotta i espinacs
- pasta amb carbasso
- pasta amb tomàquet i una mica de ricotta, aixi no es tan acida
- pasta amb trossets de pernil dolç i crema de pesols
- pasta amb ragu de verdures
nosaltres vivim a italia i a escola mengen pasta dos dies a la setmana
nosaltres li fem la mateixa que fem per nosaltres, i la tallem a trossets aixi estic mes tranquil.la (el marti amb 15 mesos nomes te dos dents pero menja de tot)
si ja has introduit ou i peix tambe pots fer carbonara (una mica cuita no crua del tot) i pasta amb tomaquet sofregit amb salmo a trossets o altre peixet
el tomaquet no el compro ja fregit, compro nomes el triturat i el sofregeixo jo. si no pots comprar tomaquets de penjar i els ratlles tu, amb una mica d'aigua de la pasta i un bon raig d'oli cru queda molt bona
et poso alguns dels plats que fan a l'escola bressol del meu fill (classe dels mes petits):
- pasta amb tomàquet
- pasta amb oli (aqui a italia en fan molt sovint, pasta bullida amb un raig d'oli i tant parmigiano ratllat)
- pasta al pesto
- lasanya
- pasta amb ricotta i espinacs
- pasta amb carbasso
- pasta amb tomàquet i una mica de ricotta, aixi no es tan acida
- pasta amb trossets de pernil dolç i crema de pesols
- pasta amb ragu de verdures
nosaltres vivim a italia i a escola mengen pasta dos dies a la setmana
nosaltres li fem la mateixa que fem per nosaltres, i la tallem a trossets aixi estic mes tranquil.la (el marti amb 15 mesos nomes te dos dents pero menja de tot)
si ja has introduit ou i peix tambe pots fer carbonara (una mica cuita no crua del tot) i pasta amb tomaquet sofregit amb salmo a trossets o altre peixet
el tomaquet no el compro ja fregit, compro nomes el triturat i el sofregeixo jo. si no pots comprar tomaquets de penjar i els ratlles tu, amb una mica d'aigua de la pasta i un bon raig d'oli cru queda molt bona
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |