Verdures

Teòricament poden menjar de tot.

TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Verdures

EntradaAutor: TerTeixi » dl. nov. 07, 2011 11:08 am

Necesito idees, el meu fill té 15 mesos desde fa temps ja no vol la verdura triturada. L`únic que és menja xafat és la patata bullida, la mongeta no la vol.
Com ho puc fer perquè mengi més verdures, el puré de carbassó s`ho menja una mica millor però em costa molt de donar-li.

Gràcies,
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 07, 2011 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Imatge
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: VERDURES

EntradaAutor: lluna 21 » dl. nov. 07, 2011 12:01 pm

jo al meu li afegia porro i com que és una mica dolcet s'ho menjava molt bé!
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Verdures

EntradaAutor: glorieta » dl. nov. 07, 2011 12:57 pm

I carabassa!!! A en Pol li encanta cualsevol cosa que porti carbassa. La pastanaga també endolceix
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. nov. 07, 2011 1:17 pm

De verdures trossejades jo tampoc feia gaire res més que la mongeta verda i la patata. Però recordo que es prenia molt bé les cremes: crema de carbassó amb un rajolinet d'oli d'oliva, crema de carbassa que és molt i molt dolça i li encantava, crema de verdures (tot el què trobava per la nevera) i anàvem compaginant-ho tot...
Imatge

Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 07, 2011 2:19 pm

I si li barreges amb altres coses? vull dir enlloc de fer un plat de verdures posar verduretes a l'arròs, a la pasta, als llegums, verduretes amb la carn (fins i tot pots tallar la carn o el peix a trosses o tires i ho saltejes amb les verdures).

Per exemple al meu fill li encanta l'arròs, doncs si li fas arròs amb verduretes (carbassó, pastanaga, moneta tendra, ceba) s'ho menja tot de conya.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. nov. 10, 2011 12:35 pm

Totalment d'acord amb les noies. A més, amb 15 mesos ja pot menjar quasi de tot, així que pots anar provant combinacions diferents.
Trobaràs altres posts que parlen de menús pels més petits, pots passar-te per a agafar idees.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::