Verdures
Verdures
Necesito idees, el meu fill té 15 mesos desde fa temps ja no vol la verdura triturada. L`únic que és menja xafat és la patata bullida, la mongeta no la vol.
Com ho puc fer perquè mengi més verdures, el puré de carbassó s`ho menja una mica millor però em costa molt de donar-li.
Gràcies,
Com ho puc fer perquè mengi més verdures, el puré de carbassó s`ho menja una mica millor però em costa molt de donar-li.
Gràcies,
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 07, 2011 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: VERDURES
jo al meu li afegia porro i com que és una mica dolcet s'ho menjava molt bé!
Re: Verdures
I carabassa!!! A en Pol li encanta cualsevol cosa que porti carbassa. La pastanaga també endolceix

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

De verdures trossejades jo tampoc feia gaire res més que la mongeta verda i la patata. Però recordo que es prenia molt bé les cremes: crema de carbassó amb un rajolinet d'oli d'oliva, crema de carbassa que és molt i molt dolça i li encantava, crema de verdures (tot el què trobava per la nevera) i anàvem compaginant-ho tot...
I si li barreges amb altres coses? vull dir enlloc de fer un plat de verdures posar verduretes a l'arròs, a la pasta, als llegums, verduretes amb la carn (fins i tot pots tallar la carn o el peix a trosses o tires i ho saltejes amb les verdures).
Per exemple al meu fill li encanta l'arròs, doncs si li fas arròs amb verduretes (carbassó, pastanaga, moneta tendra, ceba) s'ho menja tot de conya.
Per exemple al meu fill li encanta l'arròs, doncs si li fas arròs amb verduretes (carbassó, pastanaga, moneta tendra, ceba) s'ho menja tot de conya.
Totalment d'acord amb les noies. A més, amb 15 mesos ja pot menjar quasi de tot, així que pots anar provant combinacions diferents.
Trobaràs altres posts que parlen de menús pels més petits, pots passar-te per a agafar idees.
Trobaràs altres posts que parlen de menús pels més petits, pots passar-te per a agafar idees.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |