Quines nits més llargues!!!

Els hàbits de dormir.
Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Quines nits més llargues!!!

EntradaAutor: Ponchan » dj. maig 30, 2013 3:27 pm

Hola!! com ja he dit anteriorment el meu petit està apunt de fer 8 mesos!!
de ven petit el vam acostumar a dormir sol al seu llitet. El posàvem, li engegàvem el mòbil del bressol i al cap de 10 o 15 minutets ja dormia...però tot això ho em anat perdent.
últimament ja no descansem gaire...!!
seguim amb lactància materna a demanda, amb fruites, verdures i cereals.... a demanda. només s'adorm al pit, i quan el poso al seu llit dura 20 minuts que ja reclama altre vegada.
el posem a dormir amb nosaltres amorrat al pit tota la nit....i dorm com un tronc!!
jo tinc l'esquena feta pols de males postures per què el petit pugui agafar-se bé al pit...i es relaxi.

no se si es que em perdut les rutines que li havíem ensenyat.... o es conscient que està sol....

S.O.S.!!!!! SIUSPLAU!!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 30, 2013 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules ::
Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: QUINES NITS MÉS LLARGUES!!!

EntradaAutor: Bacilos » dj. maig 30, 2013 4:07 pm

Hola, nosaltres fem collit amb la Martina, que ara té 1'5 mesos. No vaig pensar mai en fer-ne però és que ens rebutja el bressol. Exactament el què t'està passant ara, a mi em passa des del naixement. Fent collit és la manera que dormi ella i dormi jo. Així que pensó que aquest temps heu estat de conya! jeje

Suposo que són etapes. Segur que passarà. Com sempre diuen per aquí: paciencia. :ok:
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dj. maig 30, 2013 4:21 pm

Jo penso que són etapes. El meu té 19 mesos i n'ha passat per unes quantes ja!! Desde dormir sol al bressol, després només braços, collit, no collit, dormir al cotxet, no dormir al cotxet... De tot, de veritat, per tant penso que tot són èpoques.

L'etapa del collit la vaig disfrutar molt però va arribar un dia que ja no podiem més, el nen era molt gran i no ens deixaba dormir. Així que cap a l'any més o menys li vam comprar un llit de 90, li vam posar una barana i apa! a dormir (el bressol no el volia ni veure). Ara quan s'em desperta a les nits vaig al llit m'estiro amb ell i com que és un llit de 90 hi cabem perfectament i fem collit més amples.

Potser d'aqui uns mesos tampoc li agrada això, i canviem de rutines. Ves a saber !! :-D
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. maig 30, 2013 4:24 pm

Ponchan! El meu fill també està a punt de fer 8 mesos i mai ha volgut el seu llitet. Fem collit des del principi i també dorm amorrat al pit. Jo ja m'hi he acostumat i em desperto i em torno a adormir de seguida, però hi ha dies que també m'aixeco amb mal d'esquena. Crec que ens toca tenir paciència i esperar a que aprenguin a dormir millor, i passar totes les fases lo millor q puguem! Si vols passa pel seguent fil i veuràs que no estàs sola:

viewtopic.php?f=17&t=34226&view=unread#unread
Imatge
Imatge
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Quines nits més llargues!!!

EntradaAutor: Essuca » dj. maig 30, 2013 7:18 pm

No sé si tens espai, pero posar un llit o llitet el costat del llit, rollo sidecar, potser esteu més amples. I jo no perdria l'esperança i cada dia prova bressol, i sinó cap el llit, pero potser et sorpren i un dia allarga una mica!
jllt
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dj. maig 30, 2013 7:41 pm

Són etapes, com et diu la majoria, i el teu nen és encara moooooolt petitó com per parlar de perdre ja unes rutines que 'semblava' que tenia. No és per desanimar, però la nostra nena va seguir aquestes etapes: nits dolentíssimes els deu primers mesos, nits dormides d'una tirada i al seu llit des dels deu mesos fins als dos anys, nits desvetllant-se cada dia des dels dos anys i així seguim encara (diumenge fa tres anys). A mi ja em diuen obertament que em pren el pèl, perquè ara a la mínima que es desperta me'n vaig a dormir amb ella, però és que vam passar dos mesos intentant que tornés a adormir-se sola a la matinada i no hi havia manera, estàvem ella i jo (i el pare) dos hores en vetlla. De manera que al final vam optar per anar-me'n jo a dormir al seu llit i com a mínim tots passem bona nit. Crec que arribarà el dia, potser al setembre quan començarà l'escola, que canviarà el xip. Però a cada etapa val la pena de pensar com adaptar-s'hi sense prendre mal. Vull dir que tu hauries de fer per manera que el nen dormi a la teva vora si és el que ara necessita, però que tu també puguis estar en una bona postura que et permeti descansar.
juditcherry
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 6:49 pm

EntradaAutor: juditcherry » dj. maig 30, 2013 8:18 pm

Ponchan! El meu cas és exactament igual que el teu!!!
SOS!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 30, 2013 9:37 pm

El meu nen diumenge va fer 16 mesos i fem collit des del novembre, a causa de canvi de domicili ara no vol dormir a la cuna, i abans de mudar-nos hi dormia. Com diuen tot son etpes, de vegades elque faig es q u e quan s'adorm al nostre llit l'agafo i el poso a la seva cuna e hi dorm unes quantes hores fins que es desperta i el posem al llit amb nosaltres. Fer collit es la manera de poder descansar tots.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. maig 31, 2013 5:12 am

Compreu-vos un coixi de lactancia tipus xurro i el convideu a dormirvamb vosaltres tambe. Us permetra q el peque estigui enganxat a la teta i vosaltres pogueu descansar l'esquena.

Ànims!
Ponchan
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dl. juny 03, 2013 2:20 pm

Moltíssimes gràcies!!!
Sort de tots els ànims!!!
Per què vaig llevar-me ven agobiada!!
sembla que dormim una mica millor....

ens veiem per aquí!!!!

I el dia que fem una nit sencera...us explico =)
Imatge
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dt. juny 11, 2013 12:31 pm

Hola Ponchan, com van les nits?

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants