Em costa agafar el son....
Em costa agafar el son....
Hola marones......porto unes dues setmanes que em devetllo per las nits. La meva filla te nou mesos i encara fem tetita uns dos cops per la nits i fem collit.La questio es que en una de les presses acabo completament desperta com un mossol.....tinc que reconeixer que ultimament porto mases coses al cap i de seguida començo a donarli voltes a tot....
Re: Em costa agafar el son....
Jo tb he estat així unes setmanes. Fins ara em despertava x la teta i tornava a dormir ràpid, sempre he patit d' imsomni però les hormones de la lactancia feien la seva feina. Ha arribar un moment però que el cos s' ha estabilitzat i torno a la meva dificultat x dormir, mes sabent que en qualsevol moment es despertarà i tindré que estar x ella. M' ha anat bastant bé fer relaxacions guiades a la nit i pendre infusions de passiflora.
Aix Belisa, jo també tinc dies (o setmanes) d'aquests. És una mica surrealista, la criatura dormint i tu amb els ulls com a plats. Jo he arribat a empalmar amb la següent presa!
En el meu cas, són dies que estic capficada pel que sigui i a mitja nit m'apareixen totes les cabòries multiplicades per mil. Llavors intento fer relaxació, però vaja, no me'n surto massa. A veure si ens donen truquis!
En el meu cas, són dies que estic capficada pel que sigui i a mitja nit m'apareixen totes les cabòries multiplicades per mil. Llavors intento fer relaxació, però vaja, no me'n surto massa. A veure si ens donen truquis!
Si....si es aixo que dius piula.....la peque i el meu home dormin i jo amb ulls com taronjes. A mes a mes no paro de pensar:-ostres tindria que aprofitar i dormir!!!!pero no puc!!!!!!fa una rabia
jo em prenia melatonina, q es compatible amb la LM, durant uns 10 dies per agafar el ritme de son
es una pastilla, me la prenia despres de sopar, al cap d'una hora, se'm tencaven els ulls sols
es una pastilla, me la prenia despres de sopar, al cap d'una hora, se'm tencaven els ulls sols
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |