Em costa agafar el son....

Els hàbits de dormir.
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Em costa agafar el son....

EntradaAutor: Belisa » dv. maig 24, 2013 4:30 pm

Hola marones......porto unes dues setmanes que em devetllo per las nits. La meva filla te nou mesos i encara fem tetita uns dos cops per la nits i fem collit.La questio es que en una de les presses acabo completament desperta com un mossol.....tinc que reconeixer que ultimament porto mases coses al cap i de seguida començo a donarli voltes a tot....
oschel
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dj. maig 23, 2013 9:06 pm

Re: Em costa agafar el son....

EntradaAutor: oschel » dv. maig 24, 2013 5:53 pm

Jo tb he estat així unes setmanes. Fins ara em despertava x la teta i tornava a dormir ràpid, sempre he patit d' imsomni però les hormones de la lactancia feien la seva feina. Ha arribar un moment però que el cos s' ha estabilitzat i torno a la meva dificultat x dormir, mes sabent que en qualsevol moment es despertarà i tindré que estar x ella. M' ha anat bastant bé fer relaxacions guiades a la nit i pendre infusions de passiflora.
piula29
Entrades: 242
Membre des de: dl. juny 25, 2012 4:23 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: piula29 » dv. maig 24, 2013 8:59 pm

Aix Belisa, jo també tinc dies (o setmanes) d'aquests. És una mica surrealista, la criatura dormint i tu amb els ulls com a plats. Jo he arribat a empalmar amb la següent presa!
En el meu cas, són dies que estic capficada pel que sigui i a mitja nit m'apareixen totes les cabòries multiplicades per mil. Llavors intento fer relaxació, però vaja, no me'n surto massa. A veure si ens donen truquis!
Imatge

Imatge
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » ds. maig 25, 2013 11:08 am

Si....si es aixo que dius piula.....la peque i el meu home dormin i jo amb ulls com taronjes. A mes a mes no paro de pensar:-ostres tindria que aprofitar i dormir!!!!pero no puc!!!!!!fa una rabia
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

EntradaAutor: italiana » ds. maig 25, 2013 8:29 pm

jo em prenia melatonina, q es compatible amb la LM, durant uns 10 dies per agafar el ritme de son zz:-)

es una pastilla, me la prenia despres de sopar, al cap d'una hora, se'm tencaven els ulls sols
Imatge Imatge Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::