Preguntes per les que feu collit i LM

Els hàbits de dormir.
izascun79
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Preguntes per les que feu collit i LM

EntradaAutor: izascun79 » dl. abr. 22, 2013 3:18 pm

Hola nargemsa.
Jo al Pau el tinc en el bressol en sidecar des de fa mesos i al principi era un simple testimoni de les nostres nits, però poc a poc l'ha anat utilitzant més fins que a dia d'avui ell dorm tota la nit físicament al seu bressol i nosaltres tenim el llit gros sencer per a nosaltres. Quan es desperta per la nit i toca el pit que queda al mig l'agafo i me'l poso al pit del mig, entre els dos, i quan acaba ell sol demana tornar al seu bressol, s'agafa l'altre pit (encara no he aconseguit que es quedi adormit sense la teti-xumet...) i s'adorm. Si toca el pit que està al costat del sidecar jo em poso dins el bressol, amb mig cos, i quan acaba i deixa anar el pit em retiro cap al meu llit.
Tingues paciencia, el teu peque és encara molt petit i al bressol tot sol es deu sentir desprotegit, però comforme vagi creixent (i s'adoni que et té allà sempre) anirà agafant distàncies... almenys a mi m'ha passat així.
Petonets!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
nargemsa
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

EntradaAutor: nargemsa » dl. abr. 22, 2013 4:07 pm

Què bé.izascun!llavors,tu ho.vas anar provant aixo de.posar.lo.al.sidecar fins que va funcionar?...recordes quan vas. COmençar?i l'altre es,si a les nits quan es hora d'anar a dormir,shi queda ell sol?es que jo he d'anar a dormir amb ell,no serveix que. Miri la tele al se costat...Hem d'estar apretadets com si dormissim pq si no ell plora
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dl. abr. 22, 2013 4:57 pm

nargemsa ha escrit:Què bé.izascun!llavors,tu ho.vas anar provant aixo de.posar.lo.al.sidecar fins que va funcionar?...recordes quan vas. COmençar?i l'altre es,si a les nits quan es hora d'anar a dormir,shi queda ell sol?es que jo he d'anar a dormir amb ell,no serveix que. Miri la tele al se costat...Hem d'estar apretadets com si dormissim pq si no ell plora

El sidecar (bé, és el seu bressol però amb un matalàs afegit per a que quedi al mateix nivell que el nostre llit) el vam muntar quan tenia uns sis mesos i poc (va començar a gatejar i deixar-lo dormint al mig del nostre llit ens feia por) i el posava al sidecar per adormir-lo, ficant-hi jo mig cos. Quan marxava de l'habitació li posava el coixí de lactància fent tope i l'intercomunicador amb càmera, per a tenir-lo controlat. El problema era que quan ens anàvem a dormir semblava que m'olorés, pq sortia del sidecar i no hi havia manera de tornar-lo a deixar sense que es despertés. Tb és veritat que a l'hivern, quan es quedava dormit enganxadet a mi i sota el nòrdic, passar-lo al seu llit era més "radical" pel canvi de temperatura, i es despertava, així que, o s'adormia directament al sidecar o es quedava al nostre llit. Va ser fa qüestió d'un mes que vaig veure que ell mateix demanava anar al bressol per acabar d'adormir-se, quan veia que ja estava a puntet. El canvi el va fer sol, jo no vaig fer res diferent.

I sobre el moment d'anar a dormir, encara s'adorm al pit, així que dormir-se sol, a l'escola únicament... és un bandarra!!!! jejejejjeje I mesos enrera m'estirava amb ell al pit i m'estava amb el mòbil o l'ipod, i anava fent fins que s'adormia, però ara vol atenció total, i llum zero, o no s'adorm. Així que, si et serveix de consol, jo tampoc puc veure la tele mentre l'adormo! I amb els llums apagats el problema el tinc per no adormir-me jo!!!! Però com que a ell el fico al llit a les 8:30, jo encara no he sopat, així que no puc adormir-me. A més, és la única manera de tenir una mica de vida de parella amb el meu marit.

He provat de treure-li el pit al moment final, per a fer que s'adormi sol, però es posa tan neguitós que, tot i que no plora, comença a donar voltes pel bressol com un lleó engabiat, em passa per sobre, m'estira dels cabells, em dona cops amb les cames, cops de cap,... Ja va un parell de cops que em fa sang i tot al nas... al final he dessistit. Ho tornaré a provar aquest estiu quan tingui més temps i el meu nas s'hagi recuperat! jejejejejjejejej

Ànims i paciència, que veuràs que poc a poc anirà canviant. Jo ho veig mirant enrera. Dia a dia no notes millores però quan mires a tres o quatre mesos vista l'evolució es fa evident. I no t'escarrassis, el nen dormirà sol, al seu bressol, sense pit,... quan estigui preparat i no abans (encara que no facis res, si deixes fluir la situació naturalment). És només una qüestió de maduresa dels peques, i ara per ara, el teu peque et necessita molt, encara!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. abr. 22, 2013 5:37 pm

Uix, sí que fa temps, però jo ho torno a tenir vigent!! :content:

La meva nena gran fins ben bé l'any o any i mig no va voler dormir més de 10 minuts seguits al bressol en sidecar. Ara, a la petita no li adormo mai, perquè també rondina, però és més fàcil moure-la quan està ben adormida... ;-)

Jo perquè ja ho tenia muntat així, però si tornés a ser mare per primer cop, posaria un llit normal de 90 en lloc del bressol... ;-)))
ImatgeImatge
Imatge
nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dl. abr. 22, 2013 6:36 pm

Moltes gracies a les dues...aniré intentant,però en les siestes diürnes o potser a les tres de matinada quan vol teta per anar veient com reaccionar,però a primera hora No provarem pq ja us dic que som un. De sol...jijij...izascun!fantàstic el missatge que mhas enviat!!!!
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dl. abr. 22, 2013 11:16 pm

Izascun.....t'estava llegint i reia perquè expliques ben
bé el que em passa a mi :-) però igual igual, jajaja...quin temps te el teu petit? El meu ara farà un any. També li vam posar el bressol adosat cap als 6 mesos i és ara que l'utiitzan alguna nit. A l'hivern tamppc el tornava jo al bressol pel fred!! Pensava que ja que s'havia adormit amb mi doncs calentet que es quedava!!
Ell ara es comença a posar dret i a voltar per tot el llir abans de decidir posar-se al pit i dormir. I quan ho fa també em poso amb el movil perquè pot estar ben bé 20 minuts amb el pit sense menjar. Però sí és cert que alguna vegada quan es veo adormidet, ell solet el deixa anar i es gira cap el seu bressol i allà es posa tot ample i clapadet.
És maco veure com mica en mica ells van fent i agafant espai
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. abr. 23, 2013 12:44 am

Poc a poc anirà trobant el seu espai.. Trobo que encara és petit, jo de tan peque feia servir el sidecar pel meu cul quan el nen estava al mig o si el ficava en el costat del sidecar el rodejava amb el braç, ja casi ni ho recordava, però els primers sis mesos van ser durs, no dormia si no era en contacte permanent amb mi! I ara només es lleva ja crida papa papa papaaaaa!! ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dt. abr. 23, 2013 4:47 pm

jejeje Flor! A mi tb em passa, que intentant recordar els primers mesos sembla que fa mil anys!!!!

Inda, el Pau va fer 11 mesos el divendres passat, així que estem més o menys igual. I ara fa tot just una setmana que camina tot solet i ja la tenim liada, cada nit es tira com un quart d'hora practicant pel llit, fent equilibris, pujant, baixant,... aquests salts evolutius fan molta il·lusió però et preparen per unes nits durilles...

Algú parlava fa mesos del precipici (el punt de contacte entre matalàs del bressol i matalàs del llit de matrimoni) i m'ha fet molta gràcia! Ara fa uns dies que qui acaba al precipici és el Pau, pobret... sempre que em desperto el tinc allà encallat, suposo que buscant contacte va a parar allà... fa cosa i tot. Aquest matí he pensat si no serà dolent per la seva esquena... ?-) ?-)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dt. abr. 23, 2013 6:00 pm

I quan gategen...llavors poseu coixins com he llegit no?

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::