estic traumant al meu fill?

Els hàbits de dormir.
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: estic traumant al meu fill?

EntradaAutor: Dimecres » dc. nov. 06, 2013 2:39 pm

Que bé turuleta! Però em sap greu això que dius de la teva sogra, espero que no ho faci!
La meva també plora a vegades abans d'adormir-se, però hem notat que ho fa sobretot els dies que ens hem sortit de la rutina i hem anat a la muntanya, o hem passat el dia fora, o ha vingut molta gent a casa, llavors és com si necessités plorar una estoneta per relaxar-se. Jo faig el mateix que tu, li faig moixaines i li canto i miro de calmar-la el millor que puc i mirant de no posar-me nerviosa...
:-()-) :-()-) :-()-) per les mares de nadons que no són marmotetes! Ens les mereixem !!
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: estic traumant al meu fill?

EntradaAutor: melibea80 » dt. nov. 26, 2013 5:17 pm

Òstres noies, em sento súper identificada. La meva nena vol dormir igual a les 18 com a les 19, quan està cansada. Vol fer siesta. He provat a fer-la dormir i a no deixar-la dormir. Tot perquè anar a dormir de nit sigui fàcil i a una hora raonable. Però no puc aconseguir-ho, de fet si no dorm aquesta siesta a hora intempestiva encara es posa més insuportable quan toca dormir ja per anar al llit.

Total, comença a xisclar i xerrar a l'hora a la que moltes altres mares em consta que ja han adormit els seus nens plàcidament i tenen per davant unes 10 hores sense nen assegurades. I la nostra? La nostra agafa unes ploreres que em trenquen el cor i m'esgoten completament, si no és que vaig jo al llit a dormir amb ella (i encara així...), però llavors a mi el dia se m'acaba a les 22 com a molt, i jo necessito alguna hora més!! Hi ha dies que pren el pit i dorm però hi ha dies que pren el pit i com si res, té ganes de jugar i mirar-ho tot.

Fem una rutina més o menys tranquil·la de nit. El seu bany, el seu pijama, parlem baix, la tele baixa. A més està el pare, que jo crec que ella associa clarament a l'horari nocturn perquè durant el dia està treballant.

Espero que quan comenci a anar unes hores pel matí a l'escola bressol puguem agafar una rutina més clara de siestes. z2:-)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::