Necessito suport moral...

Els hàbits de dormir.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Necessito suport moral...

EntradaAutor: mdemare » dj. maig 23, 2013 2:45 pm

No entendré mai la gent. A tothom li reventa que els bebes vulguin estar amb les seves mares... En fi, tranquila. Als 8 mesos comença la fase de no voler separar-se de la mare. També pot ser que li surti una dent o que estigui més neguitós perque comença a gatejar... Jo també he tingut setmanes en que el meu fill ha dormit fatal i jo he anat tot el dia zombi perduda. Si algun dia he estat molt rebentada amb la sensació de no poder estar per ell físicament, he deixat el nen amb la meva mare per poder dormir una mica. És dur, si. Ànims bonica!
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. maig 23, 2013 8:28 pm

Nutella! Vaig obrir aquest fil fa mes de 3 mesos i les nostres nits no han millorat gaire. El xic es desperta cada 2 hores i li encanta estar enganxat a la teta!! Jo també dormo poc i malament, i cada dia a les 7, quan sona despertador per anar a treballar em sento com si no hagués de poder. Però puc. Som supermares! ;-) la veritat és q t'entenc! És esgotador i no hi ha treva!! Però hem de pensar que és temporal, i un dia millorarà! Ànims i una abraçada!!
Imatge
Imatge
nutella
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. març 01, 2013 11:27 am

EntradaAutor: nutella » dv. maig 24, 2013 1:25 pm

Aix gràcies pels ànims mares! Com a mínim entre nosaltres ens entenem i ens desfoguem ja que no tothom pot entendre aquest estat "zombial" en el qual vivim...jejeje! Espero que poc a poc els hàbits de dormir dels nostres petits vagin normalitzant-se! Un súper petó i gràcies pel suport i ànims!
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » ds. maig 25, 2013 10:41 am

Doncs jo no sé si seguir aquí o obrir un post nou... Tinc un bebé de 4 mesos. Fem collit, és super pràctic. el nen es desperta cada hora o cada dues, però com a norma general m'adormo ràpid amb la teta fora, segurament abans que ell m'adormo. Si no estigués amb mi al llit no sé com ho faria...
Però el meu problema real és l'adormir-lo!!!!! De dia és un infern. Em fa tanta pena... no se m'adorm a la teta! jo crec que l'he acostumat a gronxar-lo i cantar-lo i ara no vol la teta per dormir de dia...em fa tanta pena... a la par que em cansa...perquè clar, el meu nen és un campeón de 8kg...i trigo una mitja de 20 minuts per adormir-lo 45minuts! és esgotador...i a mida que va passant el dia costa més adormir-lo i dorm menys estona...a les 21h el nen es nota que vol dormir, però si no vaig amb ell a llit no serveix. alguna vegada hem provat a adormir-lo gronxant-lo, pe`ro de nou aguanta 45 minuts i ens hem d'esperar 2h més a que li entri son per anar a dormir...sento que alguna cosa estic fent malament, pq no deu ser normal que un nen no s'adormi a la teta de la mare, o que no pugui començar a dormir solet la nit i que després empalmem nosaltres...és tan dur!
Imatge
Imatge
nutella
Entrades: 174
Membre des de: dv. març 01, 2013 11:27 am

EntradaAutor: nutella » ds. maig 25, 2013 5:16 pm

Turuleta t'entenc perfectament, és un suplici...de totes maneres crec q amb quatre mesos el teu petit entra encara dintre de la normalitat, a més ja sabeu que cada nen/a ès un mòn...segur que ho estas fent bé l'únic ès que hi han nens més belluguets que d'altres i fins que les fases de son sel's hi regulen hem de patir tot aquest trance zombial...jo estic reventada, quan el cap de setmana tenim algun compromis familiar o algo similar puf! M'entra una mala lluna! No tinc ganes de res, només d'aprofitar estones ni que sigui per estirar-me i descansar! ànims que aqui som moltes q ens entenem!
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 25, 2013 7:39 pm

Turulet, suposo que ja ho has provat, però a mi els dos mesos i mig primers em passava. No hi havia manera de dormir-lo de dia, ara, tot i que molta gent no m'ho recomanes, per adormir-lo faig el mateix que a la nit, és a dir, les mateixes cançons, a l'habitacio i a les fosques, com a la nit i ara dorm uns 40-50 minuts tres/quatre cops el dia. També vaig provar, quan era mês petit el fulard, ell dormia molt be allá.
Margoia
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

EntradaAutor: Margoia » dl. maig 27, 2013 10:03 am

Hola mames! Jo tambę necessito suport. El meu fill te 3 mesos i el dormir és la nostra creu, tant de dia com de nit. De dia li costa molt adormir-se i quan ho fa dorm mitja hora-una hora com a molt (si s'adorm al pit no em moc del sofa i si ho fa en el fulard vaig caminant tota l'estona perquè no es!desperti)
Margoia
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

EntradaAutor: Margoia » dl. maig 27, 2013 10:13 am

Perdoneu,m'he quedat a mitges.
A la nit sempre dorm amb el pit,pero es desperta cada hora i mitja. El meu dubte es si aquests sons tant curts li són suficients Perdescansar bé, perquètot i que passem unes 12 hores al llit, al cap de mitja hora d'haver-nos llevat ja rondina perquè té son. Em podeu explicar quin ritme de son-vigilia fan els vostres petitons?
Per cert,nosaltres fem collit i n'estem encantats, però en Nil vol dormir tota la nit a sobre meu i a mi em fan molt mal les espatlles de la posició dels braços. Quan intento deixar-lo al llit (amb mi eh) es desperta cada 15 minuts i llavvors si que no descansem cap dels 2. A alguna li ha passat això? Ho heu pogut canviar? I com?
Moltes gràcies noies, ja veieu que vaig perduda amb aixó del dormir.
MamaMón
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

EntradaAutor: MamaMón » dl. maig 27, 2013 10:21 am

Hola mamis!! el meu nen té 11 mesos i sempre he dit que els primers 6 mesos van ser fatals amb el tema del dormir!! amb el foulard amunt i avall, sortint de casa a les 7 del matí per que un dels dos poguès descansar, ficar-me al llit amb ell cada vegada que tenia son i quedar-me per que sinó es despertava...bueno...un seguit de fets que en ocasions em feien dubtar de si ho estavem fent bé! a part el nostre problema és que quan tenia son es posava molt neguitós plorant i molt tens, així que el fet de dormir-lo era un suplici i tot l'esforç per que dormís com a màxim 1 hora.
Ara la cosa ha millorat malgrat tampoc és per tirar cohets...suposo que hi ha una petita part madurativa i una altra d'adaptació per part nostra, és a dir, que ens hem acostumat!! jo he de reconèixer que durant els primers mesos em posava molt nerviosa quan veia que el petit tenia son...em sentia desbordada i crec que aixó també incrementava el seu neguit.

Ara estic més segura i més tranquil-la i el nen s'adorm i dorm millor. Durant el dia o bé al cotxet (si estic fóra de casa) o bé al pit donant voltes fins que queda del tot adormit i el puc deixar al llitet (en ocasions es desperta quan el deixo i sobretot per la migdiada a vegades acabem els dos al llit i llestos!). A la nit fem el mateix malgrat com a molt dorm dues hores sol (com a màxim) llavors es desperta i el posem al nostre llit i enganxat a la teta tota la nit despertant-se molt sovint i donant-li patades al papa a la cara ja que es mou moltíssim! acabem destapats, incomodes i amb son!

Per mi la clau és anar a dormir just quan ell s'ha quedat dormit al llitet siguin les 21 o les 22h però aprofitar aquesta primera tirada de 1 o 2 hores per dormir jo sola. A vegades no ho faig per que ni hem sopat! però procuro aprofitar!

No sé! hem tingut temporades de molta desesperació i d'anar zombis tot el dia i encara ara hi ha dies que ens llevem dient "aixó és surrealista"! ens ajuda saber que no som els únics!! i només ens queda esperar a que maduri i tenir mooolta paciència!!

:p-)
Tata Inti: criança, joc i creativitat
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dl. maig 27, 2013 2:48 pm

Essuca ha escrit: per adormir-lo faig el mateix que a la nit, és a dir, les mateixes cançons, a l'habitacio i a les fosques, com a la nit i ara dorm uns 40-50 minuts tres/quatre cops el dia.

jo a la nit l'adormo a la teta al llit, i durant el dia cançons i gronxar. tb dorm 3-4 vegades de 30-45 minuts. el que em preocupava és que de dia no s'adorm a la teta, i clar gronxar-lo em mata l'esquena!!! ara intento anar-me asseient, si ho aguanta bé, si no torno a aixecar-me... tb el meu suplici és l'hora d'anar a dormir, que l'he acostumat a anar a adormir tots 2 junts, i clar...això comença a ser un problema...
Imatge
Imatge
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dl. maig 27, 2013 2:53 pm

Margoia ha escrit:Perdoneu,m'he quedat a mitges.
A la nit sempre dorm amb el pit,pero es desperta cada hora i mitja. El meu dubte es si aquests sons tant curts li són suficients Perdescansar bé, perquètot i que passem unes 12 hores al llit, al cap de mitja hora d'haver-nos llevat ja rondina perquè té son. Em podeu explicar quin ritme de son-vigilia fan els vostres petitons?
Per cert,nosaltres fem collit i n'estem encantats, però en Nil vol dormir tota la nit a sobre meu i a mi em fan molt mal les espatlles de la posició dels braços. Quan intento deixar-lo al llit (amb mi eh) es desperta cada 15 minuts i llavvors si que no descansem cap dels 2. A alguna li ha passat això? Ho heu pogut canviar? I com?
Moltes gràcies noies, ja veieu que vaig perduda amb aixó del dormir.

1.- segur que en té prou per descansar... jo crec que són cicles de son, que no els sap empalmar i per això es desperta, el meu fa igual, lo bo és que s'adorm de seguida amb la tetita... i al matí fa igual, porta 1 hora despert i ja vol mumir...a mida que passa el dia espaia més les dormides i les va fent més curtes, per lo que a l'hora d'anar a dormir està com una moto!

2.- no et puc ajudar amb lo de dormir a sobre...a mi em dorm al costadet, però enganxat enganxat... si alguna vegada m'he apartat d'ell, quan em desperto ja el torno a tenir enganxat, així que tot i que no gateja ni res, ja s'ho fa venir bé per reptar fins enganxar-se'm. Suposo que com tot és anar provant mica en mica, podries fer això, quan s'ha dormit deixa'l al llit però que tot ell t'estigi tocant ben tocadeta.
Imatge
Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dl. juny 17, 2013 11:34 am

Avui torno a necessitar suport moral!! Sempre que sembla que anem endevant tornem enrere!! El meu xic no és que ara allargués més a la nit: segueix despertant cada 2 o 1 hora! però s'adormia ràpid i jo també. Però ara es desperta somicant i fent croquetes pel llit! El seu pare intenta adormir-lo però és impossible. Plora i no para de moure's! Jo crec q busca teta... Total, que només deixa de plorar si li dono el pit, però en comptes d'adormir-se ràpid esta una estona ben mogudet i...em pessiga la teta!! Nenes, que fot un mal! Total, que tardo una bona estona a tornar-me a adormir! A més, em desperto 6.30, per poder-li donar pit abans de marxar a treballar, i vaig petada!!
Sé que tot passarà i que millorarà tard o d'hora però...TINC UNA SON!!!
Imatge
Imatge
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dl. juny 17, 2013 12:09 pm

el meu fa igual!!!però no arriba ni als 5 mesos!portàvem tota la setmana que es despertava cada 45minuts per fer una mica de teta..però aquesta nit ha estat la bomba! no obria els ulls, però no parava quiet, movent les 4 xtremitats com un ventilador, o fent la croqueta adormit! només ha mamat 4 vegades (només...jijiji...) però jo m'he passat la nit desperta amb tant moviment... i quan es fan les 6 del matí...ja tremolo, pq en qualsevol moment pot decidir que s'ha acabat el dormir...jo tb vaig reventada, i tampoc entenc aquest mal dormir...
però lo teu és meu dur, que treballes! quina passada!
Imatge
Imatge
Elma
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dc. juny 26, 2013 9:45 am

Hola mamis!
El tema del dormir es dificil de portar, a mi em va ajudar molt llegir a la Rosa Jové i el seu 'Dormir sin lágrimas' (sense llàgrimes..dels pares,jeje).
amb 3 mesos es normal que es desperti sovint, potser es la crisi de creixement, o potser es que encara es desperta en cada fase del son. El meu tb es despertava cada hora o hora i mitja amb 3/4 mesos i jo no veia la llum al final del tunel. Ara amb 6,5 ja fa tirades mes llarguetes de 3 o 4 hores, fins u tot 5 o 6 algun cop (i aquestes nits soc jo la que es desperta cada hora x veure si esta be). Anims mares!! I mireu el llibre!

ah, crec que la calor tb influeix! Com als adults.
ImatgeImatge

Imatge
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dt. feb. 11, 2014 8:46 pm

Reobro el post (veig que ja s'ha anat reobrint vàries vegades) per unir-me a vosaltres en els mil despertars nocturns, i aprofito que sou unes quantes les que esteu en aquesta situació per preguntar-vos algo: alguna de vosaltres, per necessitat o pel motiu que sigui, heu hagut de passar una nit separats dels vostres petits? I si alguna s'hi ha trobat, com han dormit?

Jo començaré a treballar d'aquí menys d'un mes i em tocarà fer alguna guàrdia de 24 hores!! Jo sé que no dormiré perquè estaré treballant, però la Mar i el meu marit? Em fa pànic pensar en les nits que passaran tan l'un com l'altre sense la mama, i per tant, sense la teta!! Què n'opineu??
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 19, 2014 10:53 am

hola noies!! ànimssssssss
no he llegit tots els missatges però jo el que he fet de petita la meva nena ara te casi 4 mesos és quan estava inquieta posar-la a la motxileta boba carrier 4g i mano de santo!!!

a mi de petita mha dormit molt ( 7h o 8h) ara se'm desperta més però vaja.
nosé per probar a mi la motxileta aquesta mha Salvat la vida en molts casos i dies de desesperació.
ho dic pq jo la vaig utilizar de recent nascuda i diuen que els nens que van amb akesta motxila ploren menys i dormen més, per això a mi mha coincidit i he pensat que us podría ser útil si us ho explicava.
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dt. abr. 22, 2014 7:52 am

Reobro el post una vegada més! Què malament es passa quan no dorms prou...

Nosaltres l'adormim a la motxileta, però tot i així li costa un món, a vegades estem més estona per adormir-lo que el que li dura la becaina... i és una mica desesperant...

Molts ànims a totes!!!
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dj. maig 08, 2014 10:35 am

Jo també em sumo al club de les que no dormim...
Ara fa 7 mesos que no dormo una nit seguida... Fer-la adomir és molt fàcil. En 5 minutets, als braços i cantant-li alguna cançó, cau rodona.. El problema vé durant la nit. A vegades es desperta cada hora plorant i fins que no li dónes el xumet, no es torna a adormir. I el procés va seguint.. S'adorm amb el xumet, de lo dormida que està se li cau i només que se'n adoni que no el té, es torna a despertar... És desesperant... Potser l'hauria d'acostumar a dormir sense xumet? </;-)

Ànims a totes!
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::