pa amb tomaquet
pa amb tomaquet
El meu peke te 10 mesos i ja te 4 dentetes, a la revisio dels 9 mesos el pediatra em va dir que ja podia introduir el tomaquet( a dinar li barrejo amb la verdura), i que algun dia per sopar enlloc de bibi de cereals li dones pa amb tomaquet i pernil dolç( tot talladet ben menut ), encara no ho he provat perque em va una mica de por que se li posi una mica de pa al coll i s'enuegui.
Re: pa amb tomaquet
Nos. li vam començar a donar pa amb tomaquet i encara no tenia cap dent. Li dono la molla sucada per una banda i l'altra i a trosets juntament amb el pernil (nos. li donem de pavo) i Kiri. I tambe li dono el biberon amb els cereals, perque nomes pa amb tomata no en te prou i es quedava amb gana i se'n despertava per la nit moltes vegades.
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
La meva té tres dentetes i l'altre dia va tastar el pa amb tomàquet i va ser tot un èxit. El va anar llepant i desfent i no va tenir cap problema. De tota manera, si et fa por jo crec que millor que no li donis. No ho sé, jo estic trigant a donar-li trossos perquè el meu pediatre no n'és partidari i m'ha posat la por al cos. Em fa ràbia però d'altra banda penso que és important estar tranquil.la i no espantar-te si fa alguna arcadeta o algo, perquè si els espantes és pitjor. Però ja et dic que amb el pa amb tomàquet no va tenir cap problema!
La meva té tres dentetes i l'altre dia va tastar el pa amb tomàquet i va ser tot un èxit. El va anar llepant i desfent i no va tenir cap problema. De tota manera, si et fa por jo crec que millor que no li donis. No ho sé, jo estic trigant a donar-li trossos perquè el meu pediatre no n'és partidari i m'ha posat la por al cos. Em fa ràbia però d'altra banda penso que és important estar tranquil.la i no espantar-te si fa alguna arcadeta o algo, perquè si els espantes és pitjor. Però ja et dic que amb el pa amb tomàquet no va tenir cap problema!
L'Arlet també va provar el pa sense cap dent, amb 6 mesos justos, i el pa amb tomàquet amb 7 mesos, li encanta! I si és torradet millor. Ara ja té 4 dents a dalt i dues a baix i s'ho menja que se les pela! Ja veuràs com li encantarà!
La meva nena menja pa des dels 6 mesos i fa un mes que menja pa amb tomàquet amb pernil dolç i li encanta! i no té cap dent encara 
Gracies noies!!Provare de donar-li ja que un dia o altre haura de provar-lo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |