em podeu aconsellar marca de "potitos"?
em podeu aconsellar marca de "potitos"?
Hola
La setmana que ve marxarem 4 dies de "mini-vacances". Tenim un nen de 7 mesos, i us voldria demanar si em podeu aconsellar alguna marca de potitos.
Ell encara no n'ha menjat mai, perque sempre que hem marxat, ens ho hem emportat fet, o bé o hem pogut fer "in situ", però aquest cop anem d'hotel i ho veig més complicadet. Vaig comentar-ho a la pediatra, i em va dir que per 3 dies no passava res tirar de potitos, a més, ell és un nen menjador i de moment no hem tingut cap problema. ( això si, menja tot triturat!)
O sigui que, hauria de proveïr d'algun tipus de dinar (verdura + pollastre o vedella), i berenar ( fruita + galeta).
Em podrieu donar les vostres opinions d'alguna marca?
La setmana que ve marxarem 4 dies de "mini-vacances". Tenim un nen de 7 mesos, i us voldria demanar si em podeu aconsellar alguna marca de potitos.
Ell encara no n'ha menjat mai, perque sempre que hem marxat, ens ho hem emportat fet, o bé o hem pogut fer "in situ", però aquest cop anem d'hotel i ho veig més complicadet. Vaig comentar-ho a la pediatra, i em va dir que per 3 dies no passava res tirar de potitos, a més, ell és un nen menjador i de moment no hem tingut cap problema. ( això si, menja tot triturat!)
O sigui que, hauria de proveïr d'algun tipus de dinar (verdura + pollastre o vedella), i berenar ( fruita + galeta).
Em podrieu donar les vostres opinions d'alguna marca?
Re: em podeu aconsellar marca de "potitos"?
Nosaltres feiem servir els Holle que son ecologics i també els de Carrefour Bio que surten millor de preu. Els 2 li agradaven molt.
Els Hipp o els carrefour eco. Són ecològics! A la meva nena li agradaven molt fins que ja va decidir no menjar res més triturat!!
d'acord amb el que t'han dit, els que més li agraden són els hipp que porten trossets(i els de spaguettis amb tomàquet i mozzarella els seus preferits!)

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Jo també t'anava a dir aquests, els Hipp!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo els hipp sel's menjava genial (de la olor que feia fins i tot jo m'ho menjaria), i si no en trobava d'ecològics també n'hi vaig donar de Hero Baby.
Les altres marques com nutriben (ecsssss) etc no li agradaven gens!
Les altres marques com nutriben (ecsssss) etc no li agradaven gens!
La Lia ja és tota una princesa!
ok! provarem aquests que dieu. Els puc trobar a qualsevol super? o on es compren?
Ja us informaré si han tingut èxit!
Gràcies!
Ja us informaré si han tingut èxit!
Gràcies!
- petazetas

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Hola!
Jo els Hipp els trobava a gran superficie, que ara hi ha part ecològica. Crec si no m'equivoco que era a Alcampo, però al carrefour segur que trobes els seus Eco.
Els de Hero Baby els trovaba a qualsevol super.
Jo els Hipp els trobava a gran superficie, que ara hi ha part ecològica. Crec si no m'equivoco que era a Alcampo, però al carrefour segur que trobes els seus Eco.
Els de Hero Baby els trovaba a qualsevol super.
La Lia ja és tota una princesa!
cada cop hi ha més farmàcies que en vénen, sino hipp té pagina web i pots comprar-hi. et deixo l'enllaç:
http://www.hippbio.es/
http://www.hippbio.es/

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Al Carrefour de Vic (El Sucre), no tenen els Hipp.
Algú de Vic sap on en venen per aqui?
Gràcies Nacristai pel link de la pàgina de hipp, però en voldria comprar només un potet per tastar, i si li agrada, comprar-ne més pels dies que marxem. (i tot això abans de dijous!)
Algú de Vic sap on en venen per aqui?
Gràcies Nacristai pel link de la pàgina de hipp, però en voldria comprar només un potet per tastar, i si li agrada, comprar-ne més pels dies que marxem. (i tot això abans de dijous!)
hola,
nosaltres tamb els holle, els pots trobar en botigues ecològiques. Ara... el de carbassa i pollastre, gairebé vomito! i a ella no li va agradar gens
els de nutribén, HORRORÓS....fatal, pobrets!
els hipp no he probat. En tinc un a casa els meus pares per si algun dia...
i si has d'anar al super, el de fruites de Naturnet (ara son sé com es diu) també li van agradar.
i per cert, en les tendes ecològiques hi ha compota de fruita, que no són potitos de fruita, i que estàn boníssimes!
nosaltres tamb els holle, els pots trobar en botigues ecològiques. Ara... el de carbassa i pollastre, gairebé vomito! i a ella no li va agradar gens
els de nutribén, HORRORÓS....fatal, pobrets!
els hipp no he probat. En tinc un a casa els meus pares per si algun dia...
i si has d'anar al super, el de fruites de Naturnet (ara son sé com es diu) també li van agradar.
i per cert, en les tendes ecològiques hi ha compota de fruita, que no són potitos de fruita, i que estàn boníssimes!
- heaven25baby

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo feia servir els Naturnes i uns Hero Recetas Mediterranias i genial!!! 
Amonges ha escrit:Al Carrefour de Vic (El Sucre), no tenen els Hipp.
Algú de Vic sap on en venen per aqui?![]()
Al Caprabo en venen!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |