QUINES VERDURES POSEU AL CALDO?
QUINES VERDURES POSEU AL CALDO?
A la meva petita que ja té un any li costa moltissim menjar que no sigui beeeen triturat, tot i així estem intentant donar-li sopa de sèmola, maravilla o fideuets per sopar.
El tema es que no pot de cap manera amb cap de les 3 coses.
Em pregunto si serà que no li agrada el gust del caldo que sense sal ni oli deixa bastant que desitjar.
Quines verdures poseu per fer el caldo dels vostres petits??
Jo hi poso: patata, seva, carbassó, mongeta tendre poca i api poquíssim, pastanaga i una ala de pollaste.
Penso que potser hi ha alguna verdura que l'espatlla perquè la verietat gaire bo de gust no és.
I Vosaltres?
El tema es que no pot de cap manera amb cap de les 3 coses.
Em pregunto si serà que no li agrada el gust del caldo que sense sal ni oli deixa bastant que desitjar.
Quines verdures poseu per fer el caldo dels vostres petits??
Jo hi poso: patata, seva, carbassó, mongeta tendre poca i api poquíssim, pastanaga i una ala de pollaste.
Penso que potser hi ha alguna verdura que l'espatlla perquè la verietat gaire bo de gust no és.
I Vosaltres?
Re: QUINES VERDURES POSEU AL CALDO?
jo li poso una mica més de pollastre i a vegades una miqueeeeeeeta de res de sal.
Hola Plufi,
jo, quan faig brou per a tots hi poso: un parell d'alls porros, pastanaga, nap, xirivia, api, un tros de fulla de col verda, una patateta i un bocí de carbassa, si en tinc, i llavors o bé una cuixa de gallina o bé carcanada i ales de pollastre de corral o bé ecològic, depèn. Penso que tot i que la teva petita tingui un anyet, li pots posar uns brins de sal, i et quedarà boníssim!
Espero haver-te ajudat!
jo, quan faig brou per a tots hi poso: un parell d'alls porros, pastanaga, nap, xirivia, api, un tros de fulla de col verda, una patateta i un bocí de carbassa, si en tinc, i llavors o bé una cuixa de gallina o bé carcanada i ales de pollastre de corral o bé ecològic, depèn. Penso que tot i que la teva petita tingui un anyet, li pots posar uns brins de sal, i et quedarà boníssim!
Espero haver-te ajudat!
Hola, jo quan faig caldo hi poso:
Un pot de cigrons, una ptata, una mica d'apit ( les parts menys verdes), una pastanaga, una carcassa de pollastre i un òs per al caldo. Posant aquest òs ja queda el caldo bo i no cal posar-hi sal, i queda boníssim!
Jo encara no tinc nens, però us ho explico per si ajuda!
Un pot de cigrons, una ptata, una mica d'apit ( les parts menys verdes), una pastanaga, una carcassa de pollastre i un òs per al caldo. Posant aquest òs ja queda el caldo bo i no cal posar-hi sal, i queda boníssim!
Jo encara no tinc nens, però us ho explico per si ajuda!
Hola,
Nosaltres el caldo el fem amb: 1 xirivia, 1 nap, 1 porro gros, 4 fulles de col, 1 cor d'api, 100gr pastanaga,100gr patates, 1 ceba mitjana i 2 fulles de bleda. De carn hi afegeixo: 1/2 òs de genoll de vedella, 1/2 peu de porc, 4 ales de pollastre i 2 costelles de porc. Segons el dia també hi poso una mica de cigrons. Tal com t'ha dit la FADA81, al afegir-li l'òs i les costelles queda més fort de gust i no cal posar-hi sal.
Nosaltres el caldo el fem amb: 1 xirivia, 1 nap, 1 porro gros, 4 fulles de col, 1 cor d'api, 100gr pastanaga,100gr patates, 1 ceba mitjana i 2 fulles de bleda. De carn hi afegeixo: 1/2 òs de genoll de vedella, 1/2 peu de porc, 4 ales de pollastre i 2 costelles de porc. Segons el dia també hi poso una mica de cigrons. Tal com t'ha dit la FADA81, al afegir-li l'òs i les costelles queda més fort de gust i no cal posar-hi sal.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo és q ho poso tot a ull... però si, més o menys com t'han dit... patata, pilota, verdures vàries, ós de pernil amb xixa, espinada de tocino, ossos per caldo, carcanada de pollastre (a part del pollastre), cigrons...
Gràcies per les receptes!!
De totes maneres crec que la sopa no li va perquè si li dóno puré s'ho menja bé. Però clar, puré de verdures per dinar i per sopar ho trobo una mica massa repetitiu encara que sigui de verdures diferents. No?algú li dóna puré els 2 àpats?
De totes maneres crec que la sopa no li va perquè si li dóno puré s'ho menja bé. Però clar, puré de verdures per dinar i per sopar ho trobo una mica massa repetitiu encara que sigui de verdures diferents. No?algú li dóna puré els 2 àpats?
Jo sempre l'he fet igual: un porro, pastanagues, nap i xirivia, un tronc d'api i alguna fulleta, una patata petita i depèn dels dies una mica de col. I de carn hi poso una cuixa de pollastre (o gallina), un os de pernil, un os salat (per fer el caldo més blanquet) i un tallet de carn de vedella.
Avui hem anat al.pediatra i ens ha dit que ja podem començar amb sopa una vegada a la setmana. Però, ja sé és pregunta de novatilla, no he pensat a preguntar-li com fer-la!! Primer sèmola, després estrelletes i després fideus. Però entenc que res d'això a la babycook, no?
Ho faig amb una olla i tots els ingredients que dieu?
Em fa vergonya, però jo de fer menjars en sé poc...
Ho faig amb una olla i tots els ingredients que dieu?
Em fa vergonya, però jo de fer menjars en sé poc...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]