Dubtes amb menu per 6 mesos
Dubtes amb menu per 6 mesos
Hola marones
Dissabte introduiexo per primera vegada les verdures a l?ona, que divendres fa 7 mesos. Al introduir la verdura canviare l'ordre dels menjars, perque des de fa 3 setmanes, que la toma de llet de les 8 del mati la fa fatal! Llavors, aquesta es la meva idea.
8- Cereals
Mig mati: llet materna
14: verdura
17; fruita i lleteta al cap d'una estona.
20h: llet materna
Que us sembla? I la meva pregunta del dia. Cal que li dongui "postre" després de la verdura? M'han dit que li puc començar a donar iogurt, pero el iogurt esta fet amb llet de vaca no??????
Mercii
Dissabte introduiexo per primera vegada les verdures a l?ona, que divendres fa 7 mesos. Al introduir la verdura canviare l'ordre dels menjars, perque des de fa 3 setmanes, que la toma de llet de les 8 del mati la fa fatal! Llavors, aquesta es la meva idea.
8- Cereals
Mig mati: llet materna
14: verdura
17; fruita i lleteta al cap d'una estona.
20h: llet materna
Que us sembla? I la meva pregunta del dia. Cal que li dongui "postre" després de la verdura? M'han dit que li puc començar a donar iogurt, pero el iogurt esta fet amb llet de vaca no??????
Mercii
Re: Dubtes amb menu per 6 mesos
A mi tambe m'interessa aquest tema, demà començarem amb la fruita ( berenar ), el pediatra em va dir que començes primer amb el suc d'una mitja taronja i cada 3 dies anès introduint una fruita.
Jo l'hi dono el bibero a les 09:00, 13:00, 16:00 i les 20:00, he vist Nur 90 que l'hi dons el bibero a 1/2 mati, que es perque te'l demana ?
Jo l'hi dono el bibero a les 09:00, 13:00, 16:00 i les 20:00, he vist Nur 90 que l'hi dons el bibero a 1/2 mati, que es perque te'l demana ?
Tutty.
Com he dit en el meu missatge, aquest es l'horari que seguiré UN COP introdueixi les verdures. A dia d'avui encara no ho estic fent. I logicament, pobre filla meva, si la tinc que tenir des de les 8 fins les 14h sense menajr res... pobreta meva!!!!
Com he dit en el meu missatge, aquest es l'horari que seguiré UN COP introdueixi les verdures. A dia d'avui encara no ho estic fent. I logicament, pobre filla meva, si la tinc que tenir des de les 8 fins les 14h sense menajr res... pobreta meva!!!!
Hola noies.
Desprès de la verdura no se li ha de donar res, iogurt fins als 12 mesos res de res.
Jo faig: - al llevar-se entre 8-9 h del matí biberó de 270cc amb cereals.
- a les 12-12,30h la papilla de verdura
- entre les 16-17h la papilla de fruita
- a les 20h el bibi de 270 amb 5 cacitos de cereals
No tinc hores fixes doncs vaiog quan ella demana aprox.
La nit la dorm d'un tirón de les 20,30 a les 8 aprox.
Desprès de la verdura no se li ha de donar res, iogurt fins als 12 mesos res de res.
Jo faig: - al llevar-se entre 8-9 h del matí biberó de 270cc amb cereals.
- a les 12-12,30h la papilla de verdura
- entre les 16-17h la papilla de fruita
- a les 20h el bibi de 270 amb 5 cacitos de cereals
No tinc hores fixes doncs vaiog quan ella demana aprox.
La nit la dorm d'un tirón de les 20,30 a les 8 aprox.
A mi també m'han dit que li doni iogurt, però el Mi Primer Danone, que està fet amb llet de continuació.
Ara, si només menja tres cullerades o quatre de verdura, com volen que es mengi 125grams de iogurt???
Molta teta, que és el millor que hi ha!!
Ara, si només menja tres cullerades o quatre de verdura, com volen que es mengi 125grams de iogurt???
Molta teta, que és el millor que hi ha!!
Tenen molts anys per menjar iogurt, no cal ara gastar-se els diners amb lo que arriben a valdre els 1er danone.
Jolin Abala, quins biberons que pren el teu bebe! Molt bé!!!
Jo es que els cereals des del primer dia li donc amb cullera, ja que com fem teta, li va costar ben be un mes, acostumar-se al bibe. I la cullera me la va agafar a la primera.
LLavors, si nomes fa 4 cullaradetes de verdura el primer dia, despres li dono tetita no? O si jo no hi soc, bibero?
Jo es que els cereals des del primer dia li donc amb cullera, ja que com fem teta, li va costar ben be un mes, acostumar-se al bibe. I la cullera me la va agafar a la primera.
LLavors, si nomes fa 4 cullaradetes de verdura el primer dia, despres li dono tetita no? O si jo no hi soc, bibero?
La meva nena té refluxe gastroesofagic i per això li donc els bibis carregats de cereals, perque li sigui mès dificil treure.
Perque no proves de posar la papilla de verdura al bibi i donar-li quan es cansa de la cullera, jo ho faig,quan es cansa amb la cullera li poso la papilla sigui quina sigui en el bibi i en pren més.
Perque no proves de posar la papilla de verdura al bibi i donar-li quan es cansa de la cullera, jo ho faig,quan es cansa amb la cullera li poso la papilla sigui quina sigui en el bibi i en pren més.
Hola Abala
No, no, que l'Ona menja perfectament be els cereals i la fruita. S'ho acaba tot. Amb la quantitat que li donc de cereals queda tipota. O sigui que no es perque es cansi. I la fruita, es al.lucinant perque ja no se que mes ficar-li pq s'ho menja tot i despres tambe es fot el bibe de llet meva de 180!
Amb la verdura no hem començat...
No, no, que l'Ona menja perfectament be els cereals i la fruita. S'ho acaba tot. Amb la quantitat que li donc de cereals queda tipota. O sigui que no es perque es cansi. I la fruita, es al.lucinant perque ja no se que mes ficar-li pq s'ho menja tot i despres tambe es fot el bibe de llet meva de 180!
Amb la verdura no hem començat...
El iogur el poden menjar abans dels 12 mesos!!! jo encara li dono pit a la Berta que té 1 any, però el iogur també li agrada i en menja a vegades per postres o per berenar, i des dels 9 mesos aprox. que li dono... cap problema!!! De llet de vaca ara n'hi podré començar a donar.
Jo de postres no n'hi he pas donat sempre, només quan veig que el dinar o el sopar no se l'ha acabat i vull acabar de complementar... ma mare que la té ara els matins fins les 15:00, sí que li dóna sempre postres... mira, tampoc veig cap problema!
Jo de postres no n'hi he pas donat sempre, només quan veig que el dinar o el sopar no se l'ha acabat i vull acabar de complementar... ma mare que la té ara els matins fins les 15:00, sí que li dóna sempre postres... mira, tampoc veig cap problema!
Bertian, pero el iogurt de de llet de vaca no? Pq els especials aquests de bebe no els recomanen gens!!!
El menú em sembla molt bé. Si veus que després de la verdura té més gana... dona-li el pit!
En quant al iogurt... normalment els pediatres el començen a introduir cap als 8-9 mesos. A més, no cal els "mi primer danone" que són caríssim i una pressa de pèl. Iogurts naturals sense sucre, els de tota la vida. Si, estàn fets amb llet de vaca, però és un procès diferent el del iogur que el de la llet de vaca, que els fa més digestius i tendeixen a provocar menys problemes que la llet de vaca líquida, en aquestes edats. A més, faciliten el creixement de la flora intestinal i permet que d'altres aliments s'assimilin millor.
La llet artificial també està feta a partir de llet de vaca. Evidentment, està adaptada, hi han tret i posat coses, però és llet de vaca al fi i al cap. I a partir de l'any ja poden beure llet de vaca normal.
En quant al iogurt... normalment els pediatres el començen a introduir cap als 8-9 mesos. A més, no cal els "mi primer danone" que són caríssim i una pressa de pèl. Iogurts naturals sense sucre, els de tota la vida. Si, estàn fets amb llet de vaca, però és un procès diferent el del iogur que el de la llet de vaca, que els fa més digestius i tendeixen a provocar menys problemes que la llet de vaca líquida, en aquestes edats. A més, faciliten el creixement de la flora intestinal i permet que d'altres aliments s'assimilin millor.
La llet artificial també està feta a partir de llet de vaca. Evidentment, està adaptada, hi han tret i posat coses, però és llet de vaca al fi i al cap. I a partir de l'any ja poden beure llet de vaca normal.
Dema comensarem amb la fruita (suc de 1/2 taronja), em va dir la pediatra que si es quedava amb gana al cap d1 hora li dones un bibi de llet.
I cada 3 dies he d'anaf introduint una peca de fruita
I cada 3 dies he d'anaf introduint una peca de fruita
Hola, Nur!
Sobre el tema de les postres, jo el que feia era, els primers dies que li vaig introduïr la verdura, donar- li llet a continuació, la que ella acceptés, ja que en menjava més aviat poca, i més endavant, quan ja menjava més i vaig veure que la tolerava bé, li vaig començar a donar iogurts, de "Mi primer Danone" o, com també t'han dit, dels naturals sense sucre.
Sobre el tema de les postres, jo el que feia era, els primers dies que li vaig introduïr la verdura, donar- li llet a continuació, la que ella acceptés, ja que en menjava més aviat poca, i més endavant, quan ja menjava més i vaig veure que la tolerava bé, li vaig començar a donar iogurts, de "Mi primer Danone" o, com també t'han dit, dels naturals sense sucre.
- novaexperiencia
- :: papallona

- Entrades: 125
- Membre des de: dc. ago. 03, 2011 7:04 am
Hola, L'Emma té 6 mesos i mig i va començar a menjar fruit i verdures el 19 de juny, quan complia els 5 mesos. Potser perquè sempre ha pres llet artifical, però ja fa molts dies que menja pastanaga, ceba, patata i mongeta bullida i després una pexuga de pollastre a la planxa, ho barrejo tot i ho trituro. Li encanta! i de fruita li puc donar de tot menys maduixes, nectaries, prunes...
Dimarts passat vaig anar al pediatre i em va comentar que ja podia menjar arròs i cereals amb gluten. També li he donat un parell de iogurts de Mi Primer Danone per berenar i la veritat és que li han agradat molt, tot i que la doctora ens ha dit que n'hi donem només un parell per setmana, que és millor que mengi fruita.
Dimarts passat vaig anar al pediatre i em va comentar que ja podia menjar arròs i cereals amb gluten. També li he donat un parell de iogurts de Mi Primer Danone per berenar i la veritat és que li han agradat molt, tot i que la doctora ens ha dit que n'hi donem només un parell per setmana, que és millor que mengi fruita.
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Nosaltres vam començar la setmana passada amb les verdures. El pla que ens va posar la pediatra va ser.
8.00 (bibero cereals)
12:00 (pure verdures,si pren poquet oferir-li bibero de llet)
16.00 (papilla fruita)
20.00 (bibero cereals)
Les hores son orientatives ja que moltes vegades dorm al mati i menja més tard.
Avui hem introduit el pollastre (30 gr de pit de pollastre amb les verdures)
8.00 (bibero cereals)
12:00 (pure verdures,si pren poquet oferir-li bibero de llet)
16.00 (papilla fruita)
20.00 (bibero cereals)
Les hores son orientatives ja que moltes vegades dorm al mati i menja més tard.
Avui hem introduit el pollastre (30 gr de pit de pollastre amb les verdures)
Ara potser se'm tirareu a sobre però... em fa una mandra preparar papilles!!! El meu nen ja té sis mesos però només li dono alguna culleradeta de fruita o de verdura quan en mengem nosaltres, un tall de pa que li encanta "mastuflejar", una mica d'arròs quan en mengem... i teta per un tubu! Amb la meva primera filla vaig començar als quatre mesos fent-ho tot al peu de la lletra però ara amb aquest, estic retrassant-ho tant com puc i més ara a l'estiu que els horaris són més caòtics... En resum, us aconsello que no tingueu cap pressa!
Maroa,
A mí hem passa igual,no et pensi ara amb la nena no és que no li dongui, sí li donc però ho compro fet, el nen no ho habia tasat MAI, sempre li habia fet tot jo. També haig de dirb al meu favor que amb el nen vaig estar 9 mesos de baixa i ara als 4 ja me vaig haber de posar a treballar, ja és un altre cosa.
A mí hem passa igual,no et pensi ara amb la nena no és que no li dongui, sí li donc però ho compro fet, el nen no ho habia tasat MAI, sempre li habia fet tot jo. També haig de dirb al meu favor que amb el nen vaig estar 9 mesos de baixa i ara als 4 ja me vaig haber de posar a treballar, ja és un altre cosa.
Es fa el què es pot!!!!!!! Jo pel què fa a la fruita primer em currava compotes, o bé papilles de fruita triturada. Vaig provar diferents barreges, però res tu!!!! La Berta sempre s'ha menjat la fruita a trossos grossos i ella soleta!!! No hi va haver manera que volgués la fruita triturada, i mira, tot això que m'estalviava!!! Com que era a l'hivern quan vam començar amb la AC, li donava sobretot plàtan que era la fruita més tova que hi havia, i també li aguantava grills de taronja o mandarina, i de conya, li encantava!!!!!!!!!
Ara a l'estiu li agrada moltíssim el meló, la síndria i les prunes vermelles!! disfruta molt menjant-se la fruita ella soleta!!!!!
Ara a l'estiu li agrada moltíssim el meló, la síndria i les prunes vermelles!! disfruta molt menjant-se la fruita ella soleta!!!!!
A partir de quants mesos es pot donar al peque una peça sencera de fruita ? El meu petit encara no te dents i l'hi dono fruita triturada.
Que es millor donar-li compota de fruita o la fruita triturada ?
Que es millor donar-li compota de fruita o la fruita triturada ?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |