No li agrada la carn
No li agrada la carn
A veure si em podeu ajudar, fa una setmana vam començar amb la AC els cereals i la fruita bastant bé, i fins ara la verdura també, li faig patata i pastanaga amb mongetes, carbasso i carbassa i li agradava, ara bé dissabte ben introduir la carn: pollastre i gall d'indi. Doncs no li agrada gens
cada dia menja menys, avui només quatre cullerades i les ha tret.
Que puc fer? Li faig tot junt al vapor, no sé si fer-li la carn a la planxa, donar-li en trossos...
Que puc fer? Li faig tot junt al vapor, no sé si fer-li la carn a la planxa, donar-li en trossos...
Re: No li agrada la carn
Jo li couria la carn a la planxa i li trituraria amb la verdura, amb un raig d'oli i un pesic de sal. Té més bon gust.
Gràcies neuetes, la veritat és que no li poso gens de sal, el pediatre em va dir que no li dones i està ben soso. 

azalais, amb una setmana li has introduit fruita, cereals i verdura amb carn??

azalais, el mateix et dic... una setmana és molt poc temps per introduir tants aliments! Pensa que l'AC és Complementària, és a dir, complementa la llet! la seva funció és que es vagin acostumant als gustos, textures i sabors. Si li introdueixes massa coses de cop, pot ser que no ho assimili i ho rebutgi! (per cert, jo fins als 8-9 mesos no vaig introduir la carn).
Paciència, i sobretot no el forcis a menjar!
Paciència, i sobretot no el forcis a menjar!
Portem una setmana amb la carn, vam començar amb la fruita fa un mes i despres els cereal fa 3 setmanes. Les verdures fa ja dues i la carn desde dissabte. No m'havía explicat bé ...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Doncs a mi el pediatra em va dir el contrari que a tu, que si el gust era soso no s'ho menjaria, així que una micona de sal i oli perfecte. I millor a la planxa!
La Lia ja és tota una princesa!
Vaaale! Ara ja em sembla més normal!! Jo encara no he començat amb la carn, però no li posaria sal. Potser a la planxa amb oli ja n'hi ha prou? O amb alguna espècie?
Quan dius "carn" et refereixes a pollastre, veig...
(el pollastre sí que es menja bullit)
Jo el que faig és:
Primer faig un brou amb un pollastre sencer:
Sofregeixo ceba, api i pastanaga, i després hi poso tot el pillastre (net per dins i sense tallar!) i ho cobreixo amb aigua. Amb això surt un brou deliciós que després guardo per nosaltres, i esmicolo la carn del pollastre, que queda molt tendra i saborosa, i la guardo al congelador. A mida que en vaig necessitant vaig treient trossos d'aquesta carn per a la nena.
Nota: jo faig servir pollastres de pagès, no söc capaç de cuinar pollastres "de bateria"
(el pollastre sí que es menja bullit)
Jo el que faig és:
Primer faig un brou amb un pollastre sencer:
Sofregeixo ceba, api i pastanaga, i després hi poso tot el pillastre (net per dins i sense tallar!) i ho cobreixo amb aigua. Amb això surt un brou deliciós que després guardo per nosaltres, i esmicolo la carn del pollastre, que queda molt tendra i saborosa, i la guardo al congelador. A mida que en vaig necessitant vaig treient trossos d'aquesta carn per a la nena.
Nota: jo faig servir pollastres de pagès, no söc capaç de cuinar pollastres "de bateria"
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |