NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS
NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS
Hola noies!! El meu petit la semana vinent farà 6 mesos i nomès pren LA. Ell pren el primer bibero a les 09:00 o 09:30 del mati, un altre a les 12:30, 15:30 i 19:30, el poso a dormir a les 21:00 fins les 02:30 i aixi successivament, pero no tots els dies son iguals.
Jo volia saber que es comença primer els cereals o la fruita ? i que es substitueix la toma del berenar per donar-li la fruita ?
Moltes gracies!!!
Jo volia saber que es comença primer els cereals o la fruita ? i que es substitueix la toma del berenar per donar-li la fruita ?
Moltes gracies!!!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Re: NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS
Hola Tutty,
Doncs depèn moltíssim del pediatre, no t'ha donat instruccions sobre com començe l'AC?
Nosaltres vam començar als 5 mesos i mig amb els cereals a l'hora de sopar. Com que no teníem pressa vam provar de donar-li amb cullera, cada dia una mica més, i després una mica de pit (en el teu cas podria ser bibi). Als 6 mesos ja feia l'àpat sencer de cereals i després ja no necessitava res més. Als 6 i mig vam començar amb la fruita per berenar i al cap de 15 dies amb la verdura. Ara ja pren també pollastre i ja només fa bibi (entre els 6 i els 7 vam deixar el pit) al matí i a mitja nit. Parla però amb el teu pedi, que cada un dóna unes directrius diferents!
Doncs depèn moltíssim del pediatre, no t'ha donat instruccions sobre com començe l'AC?
Nosaltres vam començar als 5 mesos i mig amb els cereals a l'hora de sopar. Com que no teníem pressa vam provar de donar-li amb cullera, cada dia una mica més, i després una mica de pit (en el teu cas podria ser bibi). Als 6 mesos ja feia l'àpat sencer de cereals i després ja no necessitava res més. Als 6 i mig vam començar amb la fruita per berenar i al cap de 15 dies amb la verdura. Ara ja pren també pollastre i ja només fa bibi (entre els 6 i els 7 vam deixar el pit) al matí i a mitja nit. Parla però amb el teu pedi, que cada un dóna unes directrius diferents!
Re: NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS
Dijous de la semana vinent tinc hora amb el pediatre i a veure que em diu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |