Trona

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Trona

EntradaAutor: Tutty29 » dj. jul. 12, 2012 11:37 am

El meu petit aviat farà 6 mesos i ja començarà a menjar papilles. Encara tinc que comprar la trona i no se quina agafar. Visc a Manresa i m'agradaria saber si hi algun lloc que estiguin be de preu.
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Trona

EntradaAutor: Alehop » dj. jul. 12, 2012 12:04 pm

Hola Tutty,

Jo em vaig comprar la zuma d'inglesina perquè es reclinava...i n'estic encantada!! Ara bé, no ho tornaria a fer...Ara si hagués de repetir, li donaria papilla a la ganduleta i tan aviat com s'aguanti be assegut, la trona d'ikea...solucio barateta, barateta..
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dj. jul. 12, 2012 12:06 pm

I se m'oblidava...facilissima de netejar!! Drapet humit i llestos...!! (la d'ikea,eh?)
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dj. jul. 12, 2012 12:24 pm

Et dic el mateix...
Jo vaig comprar una de fusta que em va costar...un ronyó!
resultat: pesa molt, està sempre al mig, costa de treure la funda per netejar...
A casa els avis té una d'ikea, la més bàsica i va superbé. fàcil de moure, de netejar, de plegar si ens l'enduiem a la platja....
De fet qualsevol dia me la treure de sobre...
que vagi bé!
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ninoia » dj. jul. 12, 2012 12:57 pm

Alehop ha escrit:Hola Tutty,

Jo em vaig comprar la zuma d'inglesina perquè es reclinava...i n'estic encantada!! Ara bé, no ho tornaria a fer...Ara si hagués de repetir, li donaria papilla a la ganduleta i tan aviat com s'aguanti be assegut, la trona d'ikea...solucio barateta, barateta..

Et dic el mateix, jo tinc la zuma d'inglesina a casa i la d'ikea a casa els avis, i la veritat és que com l'alehop, tot i que n'estic contenta, si fos ara potser no l'hagués comprat... I també hagués tirat d'hamaqueta al principi i la trona d'ikea per després!

Referent a la trona d'ikea mira si t'anirà bé de mida pel nen, perquè tinc una amiga que tenia el nen molt gros i li va posar poc temps, perquè deseguida li va quedar petita i en va haver d'acabar comprant una altra de més gran!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. jul. 12, 2012 1:00 pm

Jo també et recomano la d'Ikea, molt econòmica, ocupa poc espai i fàcil de netejar. Al principi, amb el coixí perquè quedi ben "falcadet" i després sense. Només pels àpats, no val la pena gastar-se més. Nosaltres, vam comprar per a l'Arnau una de la Chicco i una d'Ikea per a casa dels avis, però si l'haguéssim descobert abans, haguéssim comprat també una d'Ikea per a casa.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. jul. 12, 2012 1:46 pm

Sens dubte la d'ikea! La "bona" alla esta agafant pols...
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. jul. 12, 2012 9:55 pm

Ostres noies m'heu ajudat molt!!primer mirare a l'ikea i si em convenc en comprare una per casa els avis i una per casa
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. jul. 12, 2012 9:58 pm

Gracies per ajudar-me a decidir-me
Mirare a l'ikea i si m'agraden en comprare una per mi i una pee casa els avis
nineta35
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: nineta35 » dv. ago. 17, 2012 3:15 pm

Hola de nou.

He trobat una trona que es de l'estil de la stokke. És per bebes de 6 mesos a 10 anys.
No és coneguda, però crec que va molt bé.

Es de la casa Roba; es diu: sit up III, l'he agafada amb vermell feta de fusta, amb coixí, per mitjà d'amazon; m'ha costat 42€ amb els gastos d'envio 45€. La tindré a mitjans de la setmana que ve.
Es una casa alemanya que aquí no es gaire coneguda; tb la tenen a pixmania però és amb color fusta i és més cara: 58€.
No porta bandeja.

Ja us interesa, ja us diré que tal.

Espero que ve.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::